Gå til innhold

Arkham Knight-utvikleren svarer på kritikken


Anbefalte innlegg

Vi har vel forsåvidt det. Det var jo et forsøk på å forklare hvorfor denne saken oppsto i det hele tatt, at det finnes andre krav og standarder til en PC versjon enn en konsoll versjon.

 

Ellers tror jeg det er svært uvanlig å hate Windows og Steam så mye at folk går over til en låst plattform med høye priser og online-kostnader.

 

Som jeg har sagt tidligere. Du sammenligner et program som halvveis gjettet seg frem til noe med det som er i dag. Innstillingene bygger på en stor mengde innsamlet data. De programmene som er ute nå er gode, og gir deg veldig optimale innstillinger. Uansett hva du sier, eller vil påstå er det fortsatt sant. Du har jo åpenbart heller ikke prøvd det, men sammenligner med noe helt annet. Catalyst Control Centre er ellers programvaren for innstillinger for GPU, dette er separate programmer. Det er ikke noen innstillingsprogrammer dette, det er mainstream, enkle programmer. De er lagd separat med vilje, for å unngå kompliserte programmer med masse innstillinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. Spiller man på konsoll så får man det man får, spiller man på PC så skal man jo selvfølgelig kunne kreve at spillet kjører tilsvarende den hardwaren man har og at man kan, potensielt, stille på innstillinger til den store gullmedaljen. Så på det punktet har jeg ingen grunn til å være uenig i noen retning. Og, da i tilfellet Arkham Knight, så er det bra at folk gjør det de kan for å få ting rettet på. Enten det er å få pengene tilbake eller å få en versjon som man fortjener ut i fra den plattformen man er på. WB/Rocksteady/Iron Galaxy (hvem som har det direkte ansvaret for at PC versjonen er så horribel som den er vil jeg ikke akkurat spekulere i) fortjener til de grader all den pepperen de får nå for å ha levert noe som til de grader ikke holder mål.

 

Som sagt, det er bare min egen grunn til at jeg ikke vil spille noe særlig på PC. Jeg liker ikke å bruke Windows, og heller ikke Steam til noe særlig grad, så derfor foretrekker jeg å være på konsoller og har da en større nytelse og bedre spillopplevelse på de plattformene fordi jeg spiller på plattformer hvor jeg slipper å være innom noe jeg selv ikke liker å bruke. For deg, som jeg har forstått det, så teller de positivene som PC som plattform har i forhold til konsoll så pass mye høyere at du ikke ser noe grunn til å spille på konsoll lenger med de spesifikasjonene og ytelsen "currrent gen" har. (For all del ikke ment som å sette ord i munnen på deg eller noe sånt, men er det jeg får ut av det) For meg så har de opplevelsene jeg har hatt med PC (og da i stor grad Windows som jeg føler er et herk av djevelske proporsjoner), noe som gjør at jeg ikke har lyst til å være på den plattformen for å spille. Hva andre som foretrekker konsoll har som grunn for det har jeg liten lyst til å spekulere i da jeg, selvfølgelig, bare kan snakke for meg selv og min egen erfaring.

 

Hovedpoenget jeg hadde var egentlig mer det at jeg følte de første utsagnene dine ble veldig generaliserende som at du må være en PC spiller for å kunne nyte et spill eller ha en god spillopplevelse. Fått en ganske mye bedre innsikt i hva du egentlig mente etter de andre innleggene våre fram og tilbake her riktig nok, så tror i hvert fall jeg kan si meg i stor grad enig etter presiseringene dine. Ellers forfriskende å ha en voksen diskusjon rundt det her i stedet for små trollete innlegg eller klaging på at andre klager på at noen klager osv :p

 

(Når det gjelder de grafikkinnstilling greiene så var Catalyst det eneste jeg kom på fra AMD. De har vel noe tilsvarende det Nvidia har med Geforce Experience? Styrer dessverre for lite med det der til å huske hva det heter i farten. Men, var i hvert fall det jeg brukte og, som sagt, etter min egen erfaring med det så funka det dårlig, men da har jeg jo også heller ikke brukt det siden den ene gangen så det at det er mye bedre i dag er noe jeg godt kan tro.)

Lenke til kommentar

Burde vel visst bedre enn å si at man har noe som er en god diskusjon uten trollete små innlegg (som ikke legger til noen ting til diskusjonen), for rett etter på så kom det en gitt.

Var ute i sola i dag. Jeg sprakk ikke. :)

 

Neida, har ingenting imot at Ola Dunk foretrekker en enklest mulig spillopplevelse på konsoll. Problemet oppstår når Ola Dunk påstår denne opplevelsen er superlativ og man må være rakettforsker for å spille på PC. Generelle betraktninger, ikke nødvendigvis rettet mot deg. ;)

Endret av Allostasis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, med tanke på at innlegget ditt kom inn rett etter den, relativt, lange diskusjonen som jeg har hatt med TKongen så ble det ganske naturlig å tro den var rettet direkte mot meg.

 

Men, nå har jeg heller ikke påstått at PC ikke er bedre enn konsoll om man er ute etter høyere framerate, høyere oppløsning, og, i de flest tilfeller, flere grafiske effekter. Derimot så er det så mange andre ting rundt det å måtte spille på PC, som, da i mitt tilfelle, det å bruke Windows som gjør at opplevelsen min rundt det å spille blir dårligere. Derfor foretrekker jeg konsoll, så enkelt er det. Det dummeste jeg vet er saueflokkmentaliteten som så mange ser ut til å få, enten det gjelder spesifikke konsoller, eller iOS mot Android, eller hva det nå enn måtte være. Kjøper det jeg føler vil gi meg, den subjektivt, beste opplevelsen ut i fra mine preferanser og smaker.

Lenke til kommentar

Eh, nei? Da jeg som sagt kjøper ting ut i fra mine egne behov og preferanser, ikke det at, f. eks. Apple "menigheten" (eller hvilken som helst annen følgerskare av et selskap eller produkt) velger å kjøpe. Jeg velger rett og slett ikke å spille på PC (Windows) fordi jeg ikke liker det av grunner som kommer til design av grensesnitt osv. Hvis jeg da kan kjøpe det på en konsoll og ha en helhetlig opplevelse som, for meg personlig, blir bedre av hvordan jeg føler den er å bruke og gir meg en spillopplevelse som er helt i takt med hva jeg forventer så vil nå jeg i hvert fall kjøpe det på den plattformen hvor jeg føler jeg kan nyte spillet best. Hvorfor skulle jeg måtte gå gjennom noe jeg ikke liker for å kunne spille et spill? Er det virkelig rart å kjøpe ting ut i fra hva man selv vil bruke i stedet for hva andre mener man skal?

 

Ellers

 

 

Rocksteady is leading our team of developers and partners as we work on the PC performance issues that players have been encountering.  The work is significant and while we are making good progress on improving performance, it will take some time to ensure that we get the right fixes in place. 

 

Below is the list of the key areas where we are dedicating our resources to improve the experience for our loyal fans:

 

-          Support for frame rates above 30FPS in the graphics settings menu

-          Fix for low resolution texture bug

-          Improve overall performance and framerate hitches

-          Add more options to the graphics settings menu

-          Improvements to hard drive streaming and hitches  

-          Address full screen rendering bug on gaming laptop

-          Improvements to system memory and VRAM usage 

-          NVIDIA SLI bug fixes 

-          Enabling AMD Crossfire

-          NVIDIA and AMD updated drivers 

 

While we work on improving performance, we will also continue to make interim patches available to address issues for those still playing the game on PC.  The first patch is being released now and the updates include:

 

-          Fixed a crash that was happening for some users when exiting the game

-          Fixed a bug which disabled rain effects and ambient occlusion. We are actively looking into fixing other bugs to improve this further

-          Corrected an issue that was causing Steam to re-download the game when verifying the integrity of the game cache through the Steam client

-          Fixed a bug that caused the game to crash when turning off Motion Blur in BmSystemSettings.ini. A future patch will enable this in the graphics settings menu

 

We would like to thank our fans for their patience and invaluable feedback. We will continue to monitor and listen for any additional issues.

 

https://community.wbgames.com/t5/Support-for-PC/June-27-Update-on-PC-Version-of-Arkham-Knight/m-p/581700

 

Så, da får vi håpe det ordner seg snart for dere på PC :) (Ikke at det her burde skjedd i utgangspunktet riktig nok...)

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

Da var performance reviewet ute for spillet:
http://www.techspot.com/review/1022-batman-arkham-knight-benchmarks/

 

Det viser helt klart mye merkelig her. Forskjellen mellom 1080p og 1440p er ikke eksisterende. De inkluderte benchmarkene viser mye bedre ytelse enn det du faktisk får når du spiller. Avstanden opp til 2160p er også minimal i ytelse. Minimums fps viser lite endring i toppen, til tross for stor variasjon i avg. fps. VRAM bruk er helt ekstrem og. Spillet er ikke lagd for oppløsninger over 1080p. Ved 2160p bruker den 6 GB VRAM............................. Når du kjører det på kort som R9 290X og GTX 970 så utgjør det og ingen forskjell i ytelse. 8 GB VRAM R9 390X er såvidt bedre enn R9 290X, men bare pga overklokk. Det viser bare at alt dette er utrolig ineffektivt og dårlig. Kort som har 2 GB VRAM sliter og med framedrop, fordi VRAM bruk selv med 1080p er skyhøy.

 

Ellers har jeg sett lirik spill spillet en del (twitch.tv/lirik). Han har en ganske ekstrem PC, og med to Titan X(en til spillet, og en som tok seg av PhysX) så kjørte han spillet rundt 80 fps på sin 1440p monitor. Usikker på hvilke innstillinger han hadde, det så iallfall veldig bra ut. Etter han aktiverte SLI ble fps faktisk forverret. 

 

For han så fungerte det altså ganske greit. Han hadde jo en sekvens på sånn 10-15 minutter som han måtte spille gjennom 3 ganger pga krasj i spillet og elendig autosaving. Likevel så synes han spillet var ganske gøy (og han sier ikke akkurat det om hvilket som helst spill). Han er og veldig opptatt av grafikk, fps counteren har han bare på utvalgte spill fordi folk vil vite hva fps han spiller med(blir jo sendt i 60 fps på twitch). Så det er ikke slik at folk som selv er veldig opptatt av grafikk osv ikke kan like spillet. Spillet er bare rett og slett helt forferdelig kodet. Inneffiktiviteten når det kommer til VRAM er jo helt ekstrem, og ikke lagd for å skaleres til forskjellige oppløsninger. Den er utelukkende lagd for konsoll sin delte 8 GB RAM, og uten tanke på å kode det skikkelig istedenfor å bare ha masse data lagret uten noen grunn. Økt VRAM er ellers en trend etter next-gen. Før hadde de jo nesten ingenting, og nå som de har delt har de mye tilgjengelig. Det fører til store økninger i VRAM i mange spill, uten at det nødvendigvis er veldig nødvendig. Som i Batman...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, føler jeg på en måte har gitt mine grunner til hvorfor jeg spiller på konsoll, så det å repetere de blir litt meningsløst. Men kom over denne tråden som, har en del folk som forklarer hvorfor de kan foretrekke å spille, om ikke alle så noen i hvert fall, spill på konsoll i stedet for PC. Er som sagt et subjektivt valg man gjør seg ut i fra det man føler funker best for en selv i slike tilfeller som det her. Og, da, for meg, så funker altså konsoll så bra, ut i fra mitt ståsted og preferanser, at jeg foretrekker det.

Lenke til kommentar

Mye feil de skriver der.

For å ta første post. Han skriver at tearing er et problem. Noen har åpenbart ikke hørt om V-Sync. Kontroller-support er utrolig mye på PC, å påstå noe annet blir bare feil. Random-crashes.... som om det ikke skjer på alle plattformer. Jeg har personlig hatt mer problem med konsoller, spesielt PS2.

 

Han nevner et spill som eksempel, der sangene er lagret over osv. Det går altså på bakoverkompabilitet, er område der konsoll er nesten ikke-eksisterende sammenlignet med PC. Achievements som han snakker om har du og i Steam, steam level også.

 

Den raskeste måten å komme inn i et spill er ikke konsoll heller. En SSD windows 8 PC starter før skjermen. Med spillene på SSD starter spill lynraskt. Loading screen tips rekker ikke å leses fordi loading screens er så korte.

 

Du har en person som påstår at det ikke kommer eksklusive AAA titler til PC. Videre sier han at han forbinder PC med arbeid. Det er jo noe en lett kan unngå med SteamOS f. eks. Ha PCen under TVen og koble til en kontroller. Da vil det jo ikke gi følelsen av en jobb-situasjon. Selv om jeg mistenker at følelsen av at du må jobbe hver gang du ser windows er ganske sjelden.

 

Så har du en som påstår at du må løse problemer i 2 timer (!) før du kan spille på PC. Noe som er helt latterlig. Det er bare å se på lirik på twitch. Han har utrolig mange rare og gamle spill han spiller på windows 8 på sub-sunday. Han spiller de 1 time hver, og han bruker ikke tiden på troubleshooting og grafikkinnstillinger for å si det slik. Det blir det samme som å si: "konsoll er best, fordi det bare er". Folk som bruker slike argumenter er ekstremt subjektive, og de må gjerne tenke slik selv, men det er ikke noe du kan bruke for å si at konsoll er bedre. Det er rett og slett ikke sant.

 

Det eneste jeg sitter igjen med her er at de har kjøpt konsoll pga et eller flere spill. En person som forbandt windows med jobb, men han kunne lett brukt Steam OS. Altså bare det samme gamle, ikke noe nytt. Jeg tror alle kan være enige om at eksklusive spill ikke er bra. Hvis du har Ps4, hvorfor skal du ikke kunne spille Halo, eller Forza? Dette er en direkte konsekvens av måten konsoll generer penger. Uten konsoller så hadde vi ikke hatt dette. Da hadde det ikke vært en grunn til konsoll. Alle kunne få spille det de vil. Alle har ikke råd til å kjøpe 3 konsoller + en PC for å spille alt. Hvis folk liker OSet så godt er det jo svært enkelt. Sony kan bare lage et Playstation OS til PC, som er det de egentlig har gjort. De kunne bare lagd det åpent for masse forskjellige deler. Du hadde fått en helt vanlig PC, bare med playstation interface, og bare playstation funksjonalitet.  Jeg liker ikke konsoll fordi det er så forbrukerfientlig. Det låser spill inne, det gjør at andre får dårligere opplevelse. Det gjør at alt koster mer penger. Det å spille på konsoll kommer med en premium fremfor PC. Hvis folk ikke liker Windows er det så enkelt som å bruke noe som Steam OS, eller et linux basert Playstation OS. Det er noe som ville vært fordelaktig for forbrukere. Konsoll er lagd for å være fordelaktig for MS, Sony og Nintendo. Jeg liker å spille, og vil ikke at spillgleden skal være en del av et slikt regime for å få ut penger med innelåsing osv. Jeg ser ikke hvorfor det er positivt å la MS,Sony og nintendo påvirke spill på den måten. Det er problematisk nok med de store utgiverene (Ubisoft, EA osv)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spillutviklere liker konsoll, fordi det er vanskeligere å piratkopiere spill der.

 

 

Personlig liker jeg PC best, spesielt nå som det har blitt så god støtte for håndkontroller. Litt dyrere hardwaremessig, men jeg kan også beholde ting som ratt og pedaler, headset etc fra oppgradering til oppgradering. Jeg kan til og med fortsatt spille de gamle spillene mine uten å tenke på tilbakekompabilitet. Spill er også mye billigere. Ikke koster det noe å spille online heller.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

Bare å innse det. Det blir mindre og mindre support for pc gamere, har merket det selv. Skjønner det godt og. Spill blir mer og mer avansert og hvordan i all verden skal de klare å teste all slags hardware som kan være på en pc? Må innrømme at i dette tilfelle var det ekstremt og de har gjort en dårlig jobb. Men når jeg skaffer meg ett spill som feks Battlefield 4 (jeg spiller stort sett multiplayer) på pc som er et veldig avansert spill å lage, så rekner jeg med litt bugs på pc. På konsoll er det litt enklere. Du har noen få konsoller å forholde deg til med samme hardware specs på de enkelte merkene. Så jeg har gått til det skrittet å anskaffe meg en Xbox One...bedre support og myyyye mindre sjans for at andre jukser. Juksing var faktisk hovedgrunn nr 1 for at det ble konsoll på meg til slutt. Hadde man fjernet de folka som ødelegger onlinespilling så hadde spill på pc vært best den dag i dag. Men sånn er det ikke lenger.

Det du sier er helt feil, rett og slett. For det første har PC så utrolig mange flere spill enn konsoll noen gang vil få. League of legends er på høyde med alle som spiller spill via Steam. Spillet slår lett ut en av konsollene, om ikke begge i online spillere til en hver tid. Hvis du tar med hele sjangeren (MOBA) så har ikke xbox og playstation en sjanse til å slå spillertallene.

 

Det finnes spill der utviklere blir betalt av MS/Sony osv som gjør at de fokuserer nesten utelukkende på konsoll. Likevel blir Pc markedet stadg større og større, mens konsoll krymper i andel. Har problem med å forstå hvordan støtten til PC da blir mindre. Det går jo stadig vekk mot enden på konsollene, ikke enden på PC.

 

Det at du påstår at PC spill er mer avanserte enn konsoll har en liten grad av sannhet. Likevel er du utrolig langt unna sannheten. Problemene som kommer er ikke HW spesifik. De kommer for ALLE. Det er INGEN som koder for enhver del i en PC. Det er derfor du har Direct X. De som lager spillet trenger ikke å kommunisere med de enkelte delene. NVIDIA og AMD fikser på drivere og optimaliserer videre i ettertid. For de som lager spillene er det ikke mye ekstra de trenger å ta med. De får og stadig bedre redskaper og programmer. Det gjør det de fleste spillutviklerene gjør MINDRE avansert, ikke mer. Programmene hjelper deg i MYE større grad nå enn før. Det er langt enklere å utvikle spill i dag enn det var før.

 

League of Legends er verdens desidert største spill i verden. Det er nesten umulig å jukse. Du spiller ikke League og mistenker noen for juks. Det er ikke engang en mulighet for å rapportere folk for juks. Det er så utrolig sjeldent. På PC har du mye mer redskaper for å forhindre negativitet og juks i spill enn du har på konsoll. På konsoll er det MYE juks, og ingen måte å stoppe det. Hvis du tror det en mindre juks på konsoll tar du ganske feil.

Sukk... Hvis dere har lyst til å sitte og irritere dere over et tall dere ikke har kontroll over, så vær så god. Jeg har ikke hørt NOEN klage på PS4-versjonen, tvert imot har den fått 10/10 på Polygon.

 

Mens PC-versjonen dere driver og skryter av frameraten av allerede har blitt trukket fra markedet!

PC versjonen er uferdig og ubrukelig. De har lansert et uferdig produkt. Som en bil uten panser, med skraper og dunker overalt. Selvfølgelig scorer den dårlig. Du sammenligner ikke to like utgaver. Du sammenligner en som er bra lagd, med noe som er helt forferdelig. Det er derfor spill har forskjellig score til forskjellig platform.

 

 

Spilte CS i 1999 eg og. Kan love deg, det var sykt stor forskjell på 120hz CRT (min kunne gå til 240hz om eg stilte resolution på laveste). Å spille med LAN ping og 120hz var helt villt stor forskjell. Var du noen gang god i CS? Kanskje 60hz holdt for deg om du spilte public, men eg var selv i topp 10 listen i clanbase. Vi kunne spille og diskutere CS hver bidige dag i flere år.

 

Mulig 30 fps med god støttende teknologi funker bra på PS4, men for PC er dette alt for lavt, for de fleste som kjøper dyr hardware krever mye mer kvalitet. Kanskje du driter i om du har Ultra HD eller ikke, plasma eller LED, men for mange som interresser seg for kvalitet har dette betydning. PC brukere har større krav, har du ikke hørt om "PC master race" ?

 

 

PC Master Race er for alle som mener PC er bedre enn konsoll. Det er uavhengig av hvilekn PC de har. Hvis du har et GT 210 og en Core 2 duo er du fortsatt PCMR. Hvis du har en PS4, men mener PC er best er du fortsatt PCMR. Du er ikke PCMR bare hvis du har en dyr PC, det er helt feil. Folk som påstår det er ikke en del av PCMR.

Sa ikke at spill på pc er mer avansert enn spill på konsoll. Jeg nevnte at spill som Battlefield 4 er et avansert spill å lage. Det at du har DirectX betyr ikke at det er problemfritt uansett hvilken hardware du har. Det vil bli det samme som å si at Windows kjører helt likt på alle pc'er med samme specs men med forskjellige merker/produsenter...det skjer ikke. Er ikke noen ekspert men har bygd en del pc'er oppigjennom årene både til meg selv, jobben, venner og på bestilling. Har lest om folk med samme specs men med deler fra forskjellige produsenteer har 2 forskjellige opplevelse av spillet, en med lag og en helt uten. Og er det problemer med et spill så blir det i de aller fleste tilfeller fikkset opp i på konsoll før pc. Ja rollespill er fortsatt størst på pc. Men COD er fortsatt verdens mest populære spill, ikke over tid men der og da. Sa det sikkert ikke i klartekst, men det er sånne spill jeg snakker om. Og sånn jeg har opplevd det så er supporten mye bedre på konsoll. Og der kommer det nye Batmanspillet under. Spiller masse COD Ghosts og antall spillere online er 10 ganger flere bare på Xbox One enn pc. Så det at DirectX fikser det meste på pc er bare humbug. Det du sier om DirectX stemmer....hvis du går inn på wiki og leser om det. Det er som å gi 200 hestekrefter til forskjellige bilprodusenter og forvente likt resultat.

Lenke til kommentar

 

Sa ikke at spill på pc er mer avansert enn spill på konsoll. Jeg nevnte at spill som Battlefield 4 er et avansert spill å lage. Det at du har DirectX betyr ikke at det er problemfritt uansett hvilken hardware du har. Det vil bli det samme som å si at Windows kjører helt likt på alle pc'er med samme specs men med forskjellige merker/produsenter...det skjer ikke. Er ikke noen ekspert men har bygd en del pc'er oppigjennom årene både til meg selv, jobben, venner og på bestilling. Har lest om folk med samme specs men med deler fra forskjellige produsenteer har 2 forskjellige opplevelse av spillet, en med lag og en helt uten. Og er det problemer med et spill så blir det i de aller fleste tilfeller fikkset opp i på konsoll før pc. Ja rollespill er fortsatt størst på pc. Men COD er fortsatt verdens mest populære spill, ikke over tid men der og da. Sa det sikkert ikke i klartekst, men det er sånne spill jeg snakker om. Og sånn jeg har opplevd det så er supporten mye bedre på konsoll. Og der kommer det nye Batmanspillet under. Spiller masse COD Ghosts og antall spillere online er 10 ganger flere bare på Xbox One enn pc. Så det at DirectX fikser det meste på pc er bare humbug. Det du sier om DirectX stemmer....hvis du går inn på wiki og leser om det. Det er som å gi 200 hestekrefter til forskjellige bilprodusenter og forvente likt resultat.

 

 

Du lever nok i din egen verden. Det er problemer med alt. Hvis du kjøper to xboxer så vil ikke opplevelsen være lik på den ene og den andre. Det er ikke noe forskjell der. Det å tro at fikser kommer til konsoller først er og bare merkelig. Witcher 3 hadde en fiks til PC som måtte vente, fordi fiksen til konsoll ikke var ferdig enda.

 

Hvis du tror COD er størst. Hvis du tror det er i nærheten, av å kunne kalle størst engang så har du ikke fulgt med. For det første, ingen spiller Cod på PC omtrent. De som er mest glad is skytespill spiller CS:GO.

 

På høsten i 2012 var det 32 millioner spillere som spilte Legue of Legends hver måned. I begynnelsen av 2014 var det 27 millioner som spilte hver dag. Peak lå på over 7.5 millioner spillere på en typisk dag. Det er mer enn alle spill på steam tilsammen. League of Legends er ikke større en COD. Det absolutt knuser COD med en enorm margin. Hvis du tar alle som spiller PSN og xbox Live tilsammen vil du ikke klare å slå League. Vi snakker Steam, PSN og Xbox Live før de kan konkurrere. WoW hadde ellers en peak på 12 millioner aktive spillere i måneden.

 

Jeg har spilt en del konsoll spill, og hvor buggy de er, og hvor mye fiks de trenger avhenger egentlig av om de har lagd det skikkelig eller ikke. Enkelt og greit. Det finnes dårlige konsollspill, og dårlige PC spill. Spill som AC:U f. eks er bare buggy og dårlig, både på konsoll og PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...