Gå til innhold

Her er Fallout 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da Bethesda annonserte de skulle ha egen pressekonferanse på E3 var det ikke andre titler enn FO4 eller TES6 jeg kunne tenke meg skulle annonseres.... Kan håpe på mer nyheter, men at Fallout 4 endelig er offisielt er de eneste spillnyhetene jeg trenger for 2015. Skal spilles fra dag 1 selv om det er buggy - spill som dette går jeg igjennom 3 ganger uansett etter hvert som dlc'er og mods kommer ut. Misa very happy!!!! :)

Lenke til kommentar

Såg mere ut som en modell fra ett PS2 spill ja.

 

Ser ut som det er lagt til ps3/xb360 jo.. I 2015 kan en vel forvente at hunder faktisk HAR pels og ikke flate teksturer?

 

Med tanke på alle "downgrades" hylekorene som oppstår på diverse forums hver gang ett spill slippes ut i disse dager, så tar dem vel ingen sjanser på å vise noe de ikke er 100% sikker på å kunne gjennomføre  ;)

 

Uansett, ser fram til spillet uavhengig om det blir knall grafikk eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grafikken ser ut til å være basert på noenlunde samme engine som Skyrim, men med ganske mye snasen post processing som Skyrim ikke hadde. Med tanke på hvor elendige de er i Bethesda til å luke ut bugs tror jeg det er lurt at de bruker et system de allerede har "prøvekjørt". Det lille vi har sett synes jeg dessuten ser fint ut. :)

Lenke til kommentar

Det er det vel ingen som har nektet for heller; det at de ikke har byttet ut engine gjør det ikke nødvendigvis til et dårligere spill enn alternativet (bare se for deg resultatet hvis Bethesda hadde måttet knote med en uprøvd engine, grøss og gru). Største problemet jeg har med Gamebryo/Creation engine er at utviklerne ikke klarer å lage interessant nærkamp der, men det er ikke et så stort problem i Fallout som i Elder Scrolls-serien.

 

Noe jeg gruer meg for med tanke på Fallout 4 er at det ryktes at spillet blir et mer "historiedrevet" RPG à la The Witcher eller Mass Effect, med stemmeskuespill og lite karaktertilpasning - da føler jeg at det mister en stor del av sjarmen sin. Vi får vel vente og se til E3, tipper de viser frem litt gameplay der.

Endret av Akrobaten
Lenke til kommentar

 

Ettersom Fallout-serien bygger på at lvl cap er rundt 20, så regner jeg med det er det i nr 4 også.

 

Fallout 2, seriens beste spill(?) hadde jo i praksis ingen level cap.

 

AtW

 

Det er riktig, men man måtte ha så vanvittige mengder XP etter rundet lvl 20 at det å nå noe høyere var veldig uvanlig. Dette gjaldt både F1 (seriens beste spill i mine øyne) og F2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...