Gå til innhold

Her er Fallout 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokså skuffet. Hadde håpt Bethesda ville legge litt mer vekt på physics denne gangen, f.eks klær og hår som reagerer på bevegelsene. Det hadde fått ting til å virke mye mer levende.

Figurene i denne traileren så ut som plastdukker. Det virket ikke som om de bestod av et spesielt høyt antall polygoner heller.

La oss håpe at mod'erne kan fikse på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper kutt i graffiken gir spillet mer kulere ting som og kjøre bil og fly, oppdrag som er like genial som Witcher 3 sine og mer gameplay.

 

Liker at det er mer farger og byer, husker Fallout 3 var alt for trasig for meg, er mer Elder Scroll skog fan.

 

At hovedkarakteren har en bak historie og snakker er helt fint for meg.

Lenke til kommentar

Som en som har vært fan av Bethesda siden Morrowind, så kommer dette til å bli sinnsykt kult. Har ventet alt for lenge på et nytt Fallout, og fallout: New Vegas var utrolig skuffende. Håper bare ikke de følger trenden de har satt i de andre spillene sine med masse bugs de aldri fikser(som mods fikser), DLC galore og generisk combat system. Men jeg er veldig positivt innstillt til dette spillet. Har allerede over 2000 timer i Skyrim, og 1200 i Fallout 3 + New Vegas i følge Steam, tror ikke Fallout 4 kommer til å bli noe annerledes. :)

Lenke til kommentar

En gammel leak:

LOCATION: Fallout 4 is set in and around Boston and the surrounding countryside.
In Fallout 4, mixing things up, we are making the game more "Story Based" and the player character will finally talk, and narrate his storyline.
At the beginning of the game, you create your character (You can only be a male in the main story)
The map of Fallout 4 is about 3 times the size of Skyrim
Three Dog returns as well, although he is only heard on the radio, and not seen in person.
The first version that will be released is being developed for Playstation 4, Xbox One and PC. This version uses a brand new engine built from the ground up to take advantage of the power of next gen systems.
RELEASE DATE: BGS has a "Roadmap" already planned out for Fallout 4 and a spinoff. I already was informed about it from the studio when I worked there, and I read it. Basically, the roadmap is this:
June 2015 - Fallout 4 reveal at E3, trailer only
July 2015 - First gameplay trailers
August 2015 - More information
October 2015 - PS4/Xbox One/PC release
November 2015 - First DLC
December 2015 - Second DLC, as well as PS3/360 version release
January 2016 - Third DLC
March 2016 - Forth DLC
April 2016 - Fifth and Final DLC
June 2016 - Fallout Spinoff revealed, in development by Behaviour Interactive.
October 2016 - Fallout Spinoff released for PS4/Xbox One/PC
the leaker states she used to work for Bethesda and was fired hence the revenge leak.

Lenke til kommentar

Oppspinn eller ei, det er en tilforlatelig timeline.  Lenge til oktober dessverre, eller i alle fall føles det slik nå....

 

Jeg er forsåvidt ingen tilhenger av DLCer, men Betheshdas er omtrent de eneste jeg synes har vært verdt pengene.  De har tross alt ikke bestått av kun eye candy og småtteri, men har lagt til betydelige mengder innhold.  Shivering Isles for eksempel, er nok den største og beste DLC jeg så langt har sett i noe spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...