Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er ikke 20 enda. Eller som jeg sa til henne på hennes 19-årsdag: "Du får nyte det neste året, for jeg dater bare tenåringer."

Føler det er på tide å bytte ut min modell også snart. Midten av tjueårene liksom. Aldri hatt en så gammel dame før. :p

Er kjedelig når de kan begynne å kjøpe sprit og alt annet selv :(
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid spennende med slektsforskning. Funnet ut at mormors slekt stammer fra Tyskland. Fra en eller annen von Aphelen fra Westphalia. De eide en gang hele Namsos. :p

Elsker å sitte og bla meg tilbake og lese i bygdebøker og lignende, samt etter hvert sitte med ordbøker, samt prøve å tyde den forferdelige handskrifta i gamle, scannede kirkebøker.

Skrevet

Alltid spennende med slektsforskning. Funnet ut at mormors slekt stammer fra Tyskland. Fra en eller annen von Aphelen fra Westphalia. De eide en gang hele Namsos. :p

Elsker å sitte og bla meg tilbake og lese i bygdebøker og lignende, samt etter hvert sitte med ordbøker, samt prøve å tyde den forferdelige handskrifta i gamle, scannede kirkebøker.

Du vet at du kan endre etternavn til von Aphelen?

Skrevet

Så satt man i avisa igjen, da. Har jeg flaks, kan jeg starte i morra. Blir godt å ha en jobb å gå til igjen. Og denne gangen kan jeg få 5 dager i uka og være normal ansatt, ikke noe arbeidsutprøving og AAP. :D

• Liker 8
Skrevet

Så satt man i avisa igjen, da. Har jeg flaks, kan jeg starte i morra. Blir godt å ha en jobb å gå til igjen. Og denne gangen kan jeg få 5 dager i uka og være normal ansatt, ikke noe arbeidsutprøving og AAP. :D

Gratulere Datasmurf, jeg har ventet på du skulle få jobb igjen. :D

Skrevet

Hurra! Men du må fortsette med de søte kattesnappene. Jeg lever kun for de.

Skrevet

Happy days og nå kan du kjøre på jobb som en ordentlig voksen!

Skrevet

Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...