Bytex Skrevet 29. juni 2015 Skrevet 29. juni 2015 (endret) Sett Insidious 1-3? Gode spøkelse filmer. Endret 29. juni 2015 av Bytex 1
Gjest Slettet-7L9GLIR1uJ Skrevet 29. juni 2015 Skrevet 29. juni 2015 Sett Insidious 1-3? Gode spøkelse filmer. Faktisk bare nr. 1, så da kan jeg jo se de andre også! Takk for tips Liker slike filmer.
j-- Skrevet 29. juni 2015 Skrevet 29. juni 2015 Noen som har noen bra filmer å anbefale? Ser mye på skrekk, grøssere osv. Alt annet faller som regel i smak også. Føler jeg har sett så fryktelig mange filmer nå, så bare å komme med forslag til noen DU liker!Bare et par tilfeldige fra toppen av hodet: Napoleon Dynamite, Donnie Darko, Spirited Away, Drive. 1
KatrinaS Skrevet 29. juni 2015 Skrevet 29. juni 2015 Magen blir bare større. Får begynne å ta lengre turer hver dag som i går og spise mindre til hvert måltid. Blitt mye snacks og stillesitting de siste ukene.
Delvis Skrevet 29. juni 2015 Skrevet 29. juni 2015 Nå kan man gå inn i butikker også på turer i street view. Det var nytt.
Catkin Skrevet 29. juni 2015 Skrevet 29. juni 2015 Å gud, selvfølgelig klart jeg å rote meg bort på feil side i denne tråden. Diskusjonen om fødsel og vaginaer som revner. Delikat. Ja, nå føler jeg meg ekstra verpesyk. Kremt, uansett. Ha en fin dag, folkens. PS: Mat er godt. Nyt den. Vi går går på stranda for å bade. Ikke for at andre skal studere kroppen din. Vel, sikkert en del av de også. Men #Fuckdet.
j-- Skrevet 29. juni 2015 Skrevet 29. juni 2015 (endret) Å gud, selvfølgelig klart jeg å rote meg bort på feil side i denne tråden. Diskusjonen om fødsel og vaginaer som revner. Delikat. Ja, nå føler jeg meg ekstra verpesyk. Kremt, uansett. Ha en fin dag, folkens. PS: Mat er godt. Nyt den. Vi går går på stranda for å bade. Ikke for at andre skal studere kroppen din. Vel, sikkert en del av de også. Men #Fuckdet. Erru full, Kitty? Følger Hylos eksempel, og bruker vin til læsk mens jeg leker sknekker. Funker overraskende bra Endret 29. juni 2015 av j--
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. juni 2015 Skrevet 29. juni 2015 innrømmer at det er litt irriterende men vil ikke ha de døde 1
Delvis Skrevet 29. juni 2015 Skrevet 29. juni 2015 Tenk om de har unger som skal ha mat? Ønske å kjøre dem død er ikke fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå