Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Ja, av og til så er det det

 

 

Første steg er jo å finne ut hvilke ISP-er som kan levere til adressen. Så plukker man det beste av flere dårlige alternativer :]

 

Husker det var en nettside som kunne finne fram dette, men det er jo noen år siden jeg trengte dette sist
Har jeg ikke hørt om. Men sjekk med GET, CD, TN og eventuelt lokal fiberleverandør. Du kan jo óg høre med naboene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er så heldig å ha valgfrihet, så ja.

 

Blir antagelig 500/500-linje på meg før utgangen av 2015 :wee:

 

Edit: Spotify foreslår så forbanna mye tull på den weekly discovery-lista si. Nær halvparten er jo finsk vokal, islandsk vokal, eller svensk visesang... Dafuq har jeg hørt på for å få til det?

Endret av j--
Lenke til kommentar

Vel, Telenor eier WiMP og Canal Digital så det er i Telenors interesse å stenge tilgangen til Piratebay, tre andre av de som ble lovpålagt å stenge tilgangen til Piratebay leverer også kabelTV og VOD. Blir litt skeptisk dommen når den egentlig kun er en fordel for de dømte

Det sier jo litt at de må gå til retten, så der tror jeg du faktisk tar feil. Det er ingenting å være skeptisk til.

Lenke til kommentar

Bestilte nytt kabinett fra Komplett.no på fredag. Fikk hentekode nå. Kjørte bort på Bunnpris for å hente pakken, men neida, de hadde ikke noe. Postnord hadde sagt at de ikke klarte å levere det i dag, så jeg får det ikke før i morra.

Ikke noen stor krise sånn egentlig, men forferdelig irriterende å få hentekode og være supergira for så å få den i fleisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...