Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, jeg er mett, og har hatt en familie på fem inne på mitt lille rom. Morsomt med gisp og blikk når de trer inn i skattkammeret mitt. :wee:

 

Så får vi se om jeg får fiksa bildene til mora, da.

Familie på fem inne på rommet ditt? Hva gjør dem der da? Synes du skal breve bilde av rommet ditt fåvæ

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Familiens mor ville at jeg skulle se etter om jeg kunne fikse noen korrupte JPEG-er for henne. Det sier seg selv at noe er galt når overføring fra mobil til PC blir avbrutt av at PC-en fryser, og hun må restarte maskina, og så ender opp med en tom mobil, og 451 bilder på 3,18 - 3,86 GB hver.

 

Så kom hun innom på vei hjem fra byen, og tok med seg tre barn, samt den nye kjæresten.

 

 

Og bilder av rommet mitt burde du da lett klare å finne. Det er ikke som om jeg ikke har delt dem alskens steder før. Det er til og med videoer hist og her som burde være relativt enkle å finne.

Lenke til kommentar

På loftet står ein sykkel,
den har ingen løkt,
men da gjer jo ingenting,
dar oppe e' da mørkt.

Eg har for store støvla,
da kan du sikkert sjå,
dei har eg etter far min,
hans føt var altfor små.

Fatter'n har eit solur
han aldri har fått te,
eg tok da ut i sole
og sia har da gje.

Eg har eit hål i lommo,
da kan du ikkje sjå,
for på plassane eg går på,
har eg ikkje bukse på.

Eg har alltid gått med vottar,
sjølv om eine den e' trong,
for eg har so løgne fingra,
ikkje ein e' lika long.

No skal eg ut å fiska,
men eg har ingen stong,
då e' da jaggu godt
å ha ein robåt so e' long.
 

Lenke til kommentar

De er ikke på rommet mitt, men de er i huset. Mine foreldre er leger, min eldste lillesøster går sisteåret medisin, og min yngste lillesøster, har hatt hodepine 24/7 siden hun var 14 - 15 år. Jeg vil si det gjør henne til en liten ekspert. I alle fall i huset her. Hun har også vært inn og ut av sykehus og hos alskens eksperter, så noe må hun da ha plukket opp.

Lenke til kommentar

Ah, ja, det er vel hun som var mest poppis, også. Det var ikke så mange som interesserte seg for hva som rørte seg i en tenårings psyke, som det var av folk som var interessert i å lese om gutter, sminke, festing, og outfits (interessant nok, starta hu bloggen fordi hu begynte på medsin på NTNU, men rosa tok fort over for medisin, må jeg si).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...