Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er jo tydeligvis under oppsyn i følge tyrkisk politi.

det skyldes noe annet. det er rent Frp-spesifikt.

 

Frperen reagerer når de ser innvandrere i høye posisjoner eller gjøre det bra innenfor et fagfelt. de føler seg bedre når det er folk med samme pigment/hårfarge som gjør det bra fordi det er i bunn og grunn det nasjonalisme handler om. 

Lenke til kommentar

Så du forstår ikke at alt du skriver høres ut som en gal manns ralling? Jaja..have fun.

nei, jeg skjønner at det virker sånn for utenforstående.

 

men det er ikke noe jeg kan gjøre med nå. enten har jeg fått en fabelaktig mental evne i arv eller så blir jeg manipulert. teknologien holder på å ta over helt. håper du er klar for en slik fremtid. du og dere andre. 

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ja.

 

Dessverre tror jeg hun blir manipulert av en som driver å forfalsker Bruce Lee stæsj (autografer og annen memorabilia)

 

Elaine Barry Barrymore lurte Monroe fans med falsk memorabilia , dette ble først oppdaget når EBB døde.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Kan man få ekstrastipend fra Lånekassen når man har Ulcerøs kolitt/crohns? Finner ingen klare retningslinjer rundt kronisk sjukdom. Jeg vet at man må sende inn X-skjema og søke, men lurer egentlig mer på om noen har erfaringer.

Spør legen din  VegarsBS. for legen din kan det bedre en et forum da.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Kan man få ekstrastipend fra Lånekassen når man har Ulcerøs kolitt/crohns? Finner ingen klare retningslinjer rundt kronisk sjukdom. Jeg vet at man må sende inn X-skjema og søke, men lurer egentlig mer på om noen har erfaringer.

er usikker på du kan få ekstra støtte fra Lånekassen. men du bør vurdere å spørre NAV. de gir ofte støtte til forskjellige ting og da spesielt til studenter med dårlig råd. 

Lenke til kommentar

Hei hei. Hvis man vil spørre om sånt på forum ( som jo kan være greit noen ganger) så er der en helse-kategori :)

 

Her: Link https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=335

 

Var nok riktig valg det ja :p 

 

er usikker på du kan få ekstra støtte fra Lånekassen. men du bør vurdere å spørre NAV. de gir ofte støtte til forskjellige ting og da spesielt til studenter med dårlig råd. 

 

Har opprettet en tråd, og skal oppdatere den ettersom jeg får svar fra NAV og lånekassen hvis noen er i samme båt som meg. Forhåpentligvis får noen tips og hjelp ut av det. 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1840318&hl=

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...