Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usaltet popcorn er faktisk helt ok - i moderasjon! Pass fremdeles på porsjonene så du ikke får i deg for mye av ditt eller datt. 

Edit: Vil man absolutt ha smak på popcornen så tilsett litt salt, eller se etter popcornsalt som kan være lavere i sodium. Mener å tro du finner sånt på meny, dyrt men er visst veldig verdt det. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jævla trist sak når du tenker på hvor tynnslitte disse sjåførene er, uansett hvor de kommer fra. Siden han er fra litauen så blir han mest sannsynlig betalt enda mindre for mye mer jobb. Det er staten norge som burde skamme seg, må slutte å gjøre jobben mye vanskeligere for de som kjører gigantiske drapsvåpen på veiene.

Lenke til kommentar

To store boller daglig? Får du ikke vondt i magen?? Eller blir lei??

 

Ikke foreløpig. Får som regel suget hver kveld, spesielt når jeg ser på tv eller film. Fikk meg en sånn lik denne for en tid siden, funker som bare det i microen. https://bakerenogkokken.no/gryter-og-panner/diverse-kokekar/lekue-popcorn-maker-micro-rod/

Da kan man bruke uten noe, eller ha hva man vil oppi.

 

Lenke til kommentar

En norsk person fikk 16 år fengsel for bildrap, polsk sjåfør fikk bare 3 måneder for bortimot det samme? Snakk om å le av den rammedes familie.

 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/P3k1W6/doemt-til-16-aars-fengsel-for-bildrap

 

WTF er det du snakker om? Den andre sjåføren gjorde bare en liten feil, denne personen PRØVDE Å DREPE SEG SELV - altså kjørte bevisst inn i dem. De 16 årene er velfortjent, bare fordi du er deprimert og suicidal gir deg ingen rett til å sette andre i fare sånn! Jeg sliter også med depresjon og av og til selvmordstanker, alle som mener at de har rett til å utsette andre for fare mens de skal drepe seg selv kan ærlig talt spise dritt.

 

Ikke foreløpig. Får som regel suget hver kveld, spesielt når jeg ser på tv eller film. Fikk meg en sånn lik denne for en tid siden, funker som bare det i microen. https://bakerenogkokken.no/gryter-og-panner/diverse-kokekar/lekue-popcorn-maker-micro-rod/

Da kan man bruke uten noe, eller ha hva man vil oppi.

 

Kult! Så faktisk en sånn luftfrityrsteker her om dagen.. vurderer det! Crispy mat uten olje og fett? Yes please

Endret av Omnia vincit amor
Fletting.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

WTF er det du snakker om? Den andre sjåføren gjorde bare en liten feil, denne personen PRØVDE Å DREPE SEG SELV - altså kjørte bevisst inn i dem. De 16 årene er velfortjent, bare fordi du er deprimert og suicidal gir deg ingen rett til å sette andre i fare sånn! Jeg sliter også med depresjon og av og til selvmordstanker, alle som mener at de har rett til å utsette andre for fare mens de skal drepe seg selv kan ærlig talt spise dritt. 

 

Skrivde kanskje litt lite i innlegget, 16 år var helt fortjent. Det jeg mener er at 3 måneder for å gjøre at en person aldri våkner er for lite, lastebil sjåføren innrømte at han kjørte for fort i forhold til føret på veien. Både sjåfør og spesielt firma burde blitt straffet mer. Dette hadde heller ikke skjedd hvis de som leide transporten fra øst-europa absolutt skulle spare penger ved å sende ut en lastebil som ikke er utstyrt for norske forhold. Jeg vet utenlandske sjåfører har veldig mye stress på seg pga deres arbeidsgivere. Helt forferdelig at noe som ikke skulle skje har skjedd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...