Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

vil gjerne benytte muligheten til å skrive om noe viktig for meg.

 

så nylig at min gamle "fiende" Mini Jakobsen har inntatt rampelyet igjen. vil gjerne benytte muligheten til å påpeke at "Mini" ikke er 168 cm som han påpeker, men heller nærmere 165 cm. jeg har stått ved siden av fyren flere ganger og han skryter på seg høyde. 

 

og til Mini, snakk med disse to bimboene om meg. de var vitne til en "morsom" episode som involverte meg i sommer. da har du noe på meg også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er faktisk ganske avholds.

 

røyker ikke, drikker ikke, lever i sølibat og bruker i hvert fall ikke rus. 

 

derimot er jeg en pen, rik mann som har opplevd dårlige ting og forsøker å forhindre andre folk å hindre det samme. så jeg er ofte i trøbbel. 

 

og har prekognitive drømmer (her blir Bytex spinnvill og anklager meg for å virke gal :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg er faktisk ganske avholds.

 

røyker ikke, drikker ikke, lever i sølibat og bruker i hvert fall ikke rus. 

 

derimot er jeg en pen, rik mann som har opplevd dårlige ting og forsøker å forhindre andre folk å hindre det samme. så jeg er ofte i trøbbel. 

 

og har prekognitive drømmer (her blir Bytex spinnvill og anklager meg for å virke gal :D

HA HA :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fikk tilbud om jobb eller jobbintervju i dag.

 

125kr timen som selger over tlf. Helt sykt.

 

Såpass. Sist jeg var på intervju om selgerjobb så var det 100% provisjon. Men herregud for en lønn 125 kr i timen er da. Vanskelig å finne seg en god jobb i dag som selger dessverre, om ikke alt annet og i grunnen. 

Lenke til kommentar

Tok du jobben da Lami? Det er en start i hvertfall

 

Tok meg 6 måneder for å finne en helge og ferie jobb, hadde dog 2 ganske heftige oppbluss av UC'n i mellomtiden. Det er heldigvis en jobb jeg kan ha i ferier når jeg starter å studere. Skulle bare hatt noe mer nå så jeg kunne tjent nok penger til å ha råd til pålegg på brødet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...