Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sandy sitt profilbilde på mobil er helt svart, blir like sjokka hver gang jeg går på PCen og ser at det er en krokodille på bildet.

 

 

I dag var jeg på jobbintervju. 300.000,- i grunnlønn og maks 70k i året i provisjon. :)

Er ikke du i en posisjon der du snart burde gå "all in" for en jobb, rett og slett for å ha en referanse til fremtiden? Og så fortsetter du å søke jobber andre steder mens du jobber for luselønn?

Lenke til kommentar

Det var ikke mye å skryte av nei. Hva skal du selge da? Bredbånd?

Bredbånd og fiber ja.

 

Er ikke du i en posisjon der du snart burde gå "all in" for en jobb, rett og slett for å ha en referanse til fremtiden? Og så fortsetter du å søke jobber andre steder mens du jobber for luselønn?

Jo det jeg tenker. Bare litt kjipt å begynne slik men man tar det man får. Men satser på denne jobben, så får vi se. Endret av Lami
Lenke til kommentar

Bredbånd og fiber ja.

 

Du skulle søkt deg inn hos Homenet heller. Da hadde du brukt hele dagen på å lage meg arbeid.

 

I tillegg så vil jeg kondolere på forhånd. Håper du er klar over at samtlige pensjonister du selger til kommer til å lagre nummeret ditt, og holder deg personlig ansvarlig for alt som går galt med bredbåndet, TVsignaler, nettbank og været i all uendelig fremtid.

 

Edit: gratulerer forresten :)

Endret av Jokerjævel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...