Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Ante Valente : Det er ingen......som bryr seg. Neida , neida , neida !

 

Leste at bjørner kommer ut av hiet sitt rundt 22.5 , jeg kom ut for tidlig i år og er derfor litt gretten :p

 

Pessi er bare bitter fordi hun ikke fikk hamburger , hun er sjalu fordi jeg skulle ha sex med en gammel ku :D

 

"merkelig kjendisnyheter og pedo-humor snakker om hva som er fornuftig å snakke om"

 

Hva som er "merkelig" er strengt talt individuelt og eventuell fitte-prat kan dere ta til sex-forumet.....det trenger strengt talt ikke være på "hovedforumet" her , har du problem med å forstå elementær norsk eller ??

 

 

:D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

 

Jeg lurer på hvor det ble av Soseks. Null aktivitet fra han siden 6. Februar

Soseks slutta å poste når maxRPM ga seg i flat jord tråden. En annen som ikke har postet siden tidlig februar er ATWindsor. Blei kanskje lei etter 68904 poster. Han har dog vært pålogget sist 16 mai.

Hadde jeg ikke fått med meg. Soseks postet jo omtrent i hver bidige tråd som ble laget, så lett å merke "bortgangen"

Lenke til kommentar

Ante Valente : Det er ingen......som bryr seg. Neida , neida , neida !

 

Leste at bjørner kommer ut av hiet sitt rundt 22.5 , jeg kom ut for tidlig i år og er derfor litt gretten :p

 

Pessi er bare bitter fordi hun ikke fikk hamburger , hun er sjalu fordi jeg skulle ha sex med en gammel ku :D

 

"merkelig kjendisnyheter og pedo-humor snakker om hva som er fornuftig å snakke om"

 

Hva som er "merkelig" er strengt talt individuelt og eventuell fitte-prat kan dere ta til sex-forumet.....det trenger strengt talt ikke være på "hovedforumet" her , har du problem med å forstå elementær norsk eller ??

 

 

:D

 

Det er i det minste sammenheng i det hun skriver. Det som du skriver gir ikke mening. Ikke i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Okei. Kom over dette på reddit: Sesame Credit

 

Kina har gjort det å være en lovlydig borger (i deres øyne) til et slags spill. Sesame Credit er en slags poengteller som synker eller stiger avhengig for eksempel av hvordan du oppfører deg på sosiale medier, hva du deler på sosiale medier, hva du handler og hvor du handler fra.

 

Som eksempel stiger kreditten din om du deler saker på facebook om at landet gjør det bra økonomisk, og poengene synker hvis du deler saker om dårlig økonomi.

 

Dette er per dags dato valgfritt i Kina, men i 2020 skal det faktisk bli obligatorisk. Noe som virker helt insane..

 

Video som forklarer litt grundigere rundt temaet. 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Bitter som ikke fikk hamburger og sjalu for at du skulle ha sex med en gammel ku? Skjønner at du troller, men sliter likevel å forstår hva som foregår i hodet ditt. No offence, bare et lite notis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okei. Kom over dette på reddit: Sesame Credit

 

Kina har gjort det å være en lovlydig borger (i deres øyne) til et slags spill. Sesame Credit er en slags poengteller som synker eller stiger avhengig for eksempel av hvordan du oppfører deg på sosiale medier, hva du deler på sosiale medier, hva du handler og hvor du handler fra.

 

Som eksempel stiger kreditten din om du deler saker på facebook om at landet gjør det bra økonomisk, og poengene synker hvis du deler saker om dårlig økonomi.

 

Dette er per dags dato valgfritt i Kina, men i 2020 skal det faktisk bli obligatorisk. Noe som virker helt insane..

 

Video som forklarer litt grundigere rundt temaet. 

 

 

 

 

Åh, black mirror, here we come... 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Ante Valente : Det er ingen......som bryr seg. Neida , neida , neida !

 

Leste at bjørner kommer ut av hiet sitt rundt 22.5 , jeg kom ut for tidlig i år og er derfor litt gretten :p

 

Pessi er bare bitter fordi hun ikke fikk hamburger , hun er sjalu fordi jeg skulle ha sex med en gammel ku :D

 

"merkelig kjendisnyheter og pedo-humor snakker om hva som er fornuftig å snakke om"

 

Hva som er "merkelig" er strengt talt individuelt og eventuell fitte-prat kan dere ta til sex-forumet.....det trenger strengt talt ikke være på "hovedforumet" her , har du problem med å forstå elementær norsk eller ??

 

 

:D

 

Det er i det minste sammenheng i det hun skriver. Det som du skriver gir ikke mening. Ikke i det hele tatt.

 

Jeg kan skrive om flere emner på en gang , hva så liksom......hvis pedo-humor er så dårlig så er Family Guy og South Park dårlig.

 

Folk lo av Ante Valente back in the day også (nettopp pga det var kjempeteit) , misliker fisefine som ser ned på andres humor.....dere er ikke mer verdt pga dere ikke liker min humor , mesteparten av dere er bare rævslikkere som må ha andres godkjennelse for å bli akseptert på forumet.

 

Har ikke hørt om denne Soseks i det hele tatt og jeg er på forumet her ofte.........

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Flaks for dere at jeg ikke har veldig aktivt sexliv, da hadde jeg skjønt det ble litt vel mye detaljer fra meg

Slapp av.

 

Vi elsker å lese om feite kvinner ha sex.

 

Som en vis mann en gang sa: "I love a fat chick when her bodys enormous/ ey yo its not about the weight, but about the performance".

Hvorfor tror du at jeg er feit :(

Lenke til kommentar

 

 

Flaks for dere at jeg ikke har veldig aktivt sexliv, da hadde jeg skjønt det ble litt vel mye detaljer fra meg

Slapp av.

 

Vi elsker å lese om feite kvinner ha sex.

 

Som en vis mann en gang sa: "I love a fat chick when her bodys enormous/ ey yo its not about the weight, but about the performance".

Hvorfor tror du at jeg er feit :(

 

Var det ikke du som skrev at du hadde gått opp 10 kilogram og at andre kvinner mobbet deg for det når du var ute etter mennene deres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...