Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Jeg trenger ikke la en kalender diktere når jeg skal ha en fest (eller når gi en gave)

 

Blir vel ikke noe av He-Man filmen....synd da Jørgen Foss kunne spilt en rollefigur kalt "Korpulentor" :D

Lenke til kommentar

 

Meh , er bare en vanlig dag i et hav av dager.

Nei, faktisk ikke. Dette er den ene dagen i året du faktisk bør feire på en eller annen måte. Jeg feirer med day-drinking (poppa akkurat den første ølen) og grillings.

Skulle lett ha sprettet en pils så fort jeg stod opp i dag. Ikke fordi det er 17 mai, men fordi det er en fin dag i dag.

 

Men vakt kommer i veien.

 

Ellers feirer jeg med å fikse veranda og hagestell.

Lenke til kommentar

Intensjonen i talen er muligens god, men hun åpner med å skille befolkningen i to grupper: de fra lillesand og "landet vårt", og de som har kommet til "landet vårt". Muligens ikke det smarteste på den nasjonalistiske dagen av alle hvor mange allerede føler seg utelatt på grunn av etnisitet. 

Da virker det bare som forsterking på en allerede eksisterende følelse.

Lenke til kommentar

Jeg nei? Jeg har vært i familieselskap med grillmat og god drikke. Ingen som kunne ditche meg på vei hjem derfra :)

Bare glad for å komme meg hjem i stillhet og ro. Flyr aldri "på byen", det er noe av det verste jeg vet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kult at en kar på toget hjem bestemte seg for å begynne å spy. Og kompisene hans bare ditcha han og gikk til ei anna vogn.

 

Som Donald Tusk nylig sa, "someone could even think: with friends like that who needs enemies."

 

Her er det naturlig nok ingen 17. mai-feiring, men jeg har vært ute med en ukrainer, to kinesere, to israelere og en inder i kveld. Det ble dog ikke så mye drikke på meg siden vi på ukrainerens initiativ startet kvelden på et sted med altfor høyt prisnivå. Jeg betalte vel tilsvarende 200 NOK for en drink som ikke var god engang.

 

Etter en langvarig meldingsutveksling og et par anrop, forsto også ei polsk jente hva jeg sa om hvor vi var senere på kvelden og vi så henne i 5 minutter før hun forsvant ut igjen for å gi en beskjed til en annen person. Hun ringte meg igjen for 10 minutter siden og lurte på hvor vi var. Jeg sa som det var, at vi i løpet av den siste timen hadde rukket å være litt lenger på utestedet, finne busser til de som trengte det, spise nattmat og komme hjem.

 

Her er det fortsatt 26 grader, så jeg hadde tenkt å sitte litt på balkongen nå før leggetid. Men tyskeren som for øyeblikket låner rommet til bofellen min synes tilsynelatende at utetemperaturen er for varm, for han har stengt dørene til balkongen, skrudd på klimaanlegget i stua og lagt seg med åpen soveromsdør. Så jeg vil ikke slippe inn varmen eller lage unødig mye støy så sent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kult at en kar på toget hjem bestemte seg for å begynne å spy. Og kompisene hans bare ditcha han og gikk til ei anna vogn.

 

Som Donald Tusk nylig sa, "someone could even think: with friends like that who needs enemies."

 

Her er det naturlig nok ingen 17. mai-feiring, men jeg har vært ute med en ukrainer, to kinesere, to israelere og en inder i kveld. Det ble dog ikke så mye drikke på meg siden vi på ukrainerens initiativ startet kvelden på et sted med altfor høyt prisnivå. Jeg betalte vel tilsvarende 200 NOK for en drink som ikke var god engang.

 

I det minste var en ting akkurat som i gode, gamle Norge. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...