Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

 

Flaks for dere at jeg ikke har veldig aktivt sexliv, da hadde jeg skjønt det ble litt vel mye detaljer fra meg

Slapp av.

 

Vi elsker å lese om feite kvinner ha sex.

 

Som en vis mann en gang sa: "I love a fat chick when her bodys enormous/ ey yo its not about the weight, but about the performance".

Hvorfor tror du at jeg er feit :(

Var det ikke du som skrev at du hadde gått opp 10 kilogram og at andre kvinner mobbet deg for det når du var ute etter mennene deres?

Hææ nei?? Kan stemme at jeg har gått opp 10 kg de siste årene(fortsatt gjennomsnittlig), men har aldri vært ute etter noens menn eller blitt mobbet :O

Lenke til kommentar

Jeg stakk til Palawan på 17. mai. Hadde fem fantastiske dager, men trur jeg ble matforgiftet siste kvelden. Våknet tidlig om morgenen med sprut fra begge ender. Og det fortsatte hele den 12 timers reisen hjem. Ikke gøy å kjøre bil gjennom jungelen i den tilstanden.

 

Trur i hvert fall det er matforgiftning, det er første gang jeg har opplevd noe så ille.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Sletta tinder igår og laga ny. Føles litt rart å gå fra 400 matcher til 0 :S

Ja. Jeg får omtrent ikke matcher, om jeg får så svarer dem ikke. Ikke at det er så rart i guess. Men sånn er det vell å være jente.

Jeg svarer alltid(iallfall i begynnelsen), men pleier aldri å snakke til noen først

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Vet om mange som tror det hjelper å resette, men jeg sveiper de samme personene til venstre uansett hvor mange ganger de resetter tinder. Jeg gjorde det egentlig litt fordi jeg bladde forbi 2 stk jeg har møtt før med et uhell, og litt fordi jeg hadde 400 matches som jeg sjeldent snakka med uansett.

Lenke til kommentar

Jeg stakk til Palawan på 17. mai. Hadde fem fantastiske dager, men trur jeg ble matforgiftet siste kvelden. Våknet tidlig om morgenen med sprut fra begge ender. Og det fortsatte hele den 12 timers reisen hjem. Ikke gøy å kjøre bil gjennom jungelen i den tilstanden.

 

Trur i hvert fall det er matforgiftning, det er første gang jeg har opplevd noe så ille.

Jeg har nå overbevist meg selv om at det var på grunn av solbrenthet, og ikke matforgiftning.

 

Badly sunburned skin may swell or blister. You may also have chills, fever, headache, and feel dizzy. If you have a bad sunburn, you may get an upset stomach, vomit (throw up) and be dehydrated (very thirsty).

Jeg hadde alle de symptomene, bortsett fra vondt i hodet, som jeg uansett er immun i mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...