Lunalotic Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Fra og med i dag trenger vi flere folk her nede i Manila. Det er garantert noen her inne som hadde hatt gått av å komme seg litt ut i verden. Send meg PM for å gjøre ditt livs beste avgjørelse. Hadde dere ikke en massiv nedbemanning her om dagen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Det var i Januar. Og alt gikk til helvete på grunn av underbemanning. Siden da har vi ansatt 5 nye. Og nå trenger vi enda flere. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Hva jobber du med? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 IT-support for Statoil. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Fra og med i dag trenger vi flere folk her nede i Manila. Det er garantert noen her inne som hadde hatt gått av å komme seg litt ut i verden. Send meg PM for å gjøre ditt livs beste avgjørelse.Ingen jobbsikkerhet, muerte's dødsquader, alle lovene og hvor farlig det er? Nei takk 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Det finnes mye negativt med å bo her, ja. Men alt det positive veier opp det flerfoldige ganger. Livet er rett og slett mer morsomt her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Bare om du liker lassevis av billig øl og 80% luftfuktighet + 40 varmegrader? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Hvor mye IT-skills må man ha? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Bare om du liker lassevis av billig øl og 80% luftfuktighet + 40 varmegrader? Eller hvis du liker å bo i en by hvor alt er tilgjengelig døgnet rundt, uten tåpelige lover som ødelegger moroa. Hvor du har råd til hushjelp, privatsjåfør, og en fet leilighet. Et sted hvor damene sprenger 10-er skalaen, og du har fortsatt sjangs på dem. Et sted hvor helgetur betyr hvite strender og palmesus til en billig penge. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Høres bra ut, men inkluderer det en aldri så liten prat med Duterte? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Ikke noe for meg, altså. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Bare om du liker lassevis av billig øl og 80% luftfuktighet + 40 varmegrader?Eller hvis du liker å bo i en by hvor alt er tilgjengelig døgnet rundt, uten tåpelige lover som ødelegger moroa. Hvor du har råd til hushjelp, privatsjåfør, og en fet leilighet. Et sted hvor damene sprenger 10-er skalaen, og du har fortsatt sjangs på dem. Et sted hvor helgetur betyr hvite strender og palmesus til en billig penge.Eg har takket ja til jobb i Tsjekkia. Men om det ikke fungerer så sender eg deg en pm ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Gjør det! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Eller hvis du liker å bo i en by hvor alt er tilgjengelig døgnet rundt, uten tåpelige lover som ødelegger moroa. Hvor du har råd til hushjelp, privatsjåfør, og en fet leilighet. Et sted hvor damene sprenger 10-er skalaen, og du har fortsatt sjangs på dem. Et sted hvor helgetur betyr hvite strender og palmesus til en billig penge. Og det viktigste, er lønnsnivået av en slik sort at man må forbli der nede, eller slik at man kan leve som konge i noen år for så å flytte hjem igjen og fortsatt ha økonomi til å kunne komme seg i gang igjen her? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Du tjener ikke like bra som i Norge, nei. 21.500 før skatt. 15.000 etter skatt. Men jeg har egentlig ingen planer om å returnere til Norge. Mister jeg oppholdstillatelsen her nede, så ser jeg heller etter et nytt land enn å returnere til hjemlandet. Det eneste jeg kan forestille meg skal kunne endre det synet, må være om jeg mot formodning skulle få barn, og må tenke på å ha det trygt og stabilt rundt meg. Håper ikke det skjer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Spennende. Jeg skulle gjerne kommet ut i verden, men IT er ikke mitt fag. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Det er ikke så mye du trenger kunne, egentlig. Er du nogenlunde oppegående, og har brukt en datamaskin store deler av livet ditt, så trur jeg du har det som trengs. Du vil uansett gå igjennom en opplæringsprosess på et par uker. Og dette er langt i fra noen sweat-shop. Kontrakten sier at det aldri skal være kø på telefonen, og derfor er vi alltid flere ansatte på jobb en det som strengt tatt trengs, i tilfelle telefonene kommer i bølger. I startfasen må man bare utnytte sine kolleger, og spørre om alt man lurer på. De aller, aller fleste som ringer er tolmodige nok til å sitte på vent noen minutter mens du forhører deg med oss andre. Vi samarbeider godt. Om du der i mot ikke har noen interesse av IT, og ikke har lyst til å jobbe med det, så er det noe annet. Endret 14. oktober 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 LOL. .Ve-err. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 I dag var eg vitne til at eit menneske drakk Tab Xtra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) I dag var jeg vitne til at en fyr gikk på scenen, knuste en VHS-kassett, dro tapen ut og hang den på mikrofonstativet før han begynte å gaule om sin traumatiserende ungdom. Endret 14. oktober 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå