Bytex Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) *Syria-flyktninger kommer til den norsk-svenske grensen* *ser innspillingen av "Allsang på Grensen"* *flykter tilbake til Syria* På trikken kontrollør: Da er det brelettkontroll *to pakker smør med løsbart og menneskekostyme reiser seg og går mot døra* Endret 7. oktober 2015 av Bytex 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Ikke bare jeg som har flira til Basil Maarud på Twitter, nei. *kaprer fly* meg: dette er et selvmordsangrep *alle skriker* meg: vi skal kræsje inn i vglistashowet *alle jubler* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Han er en fantastisk mann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Er det noen som vet hva bytex har tatt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Er det noen som vet hva bytex har tatt Det er fleinsoppsesong nå. Tror det må være noe sånt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Vil du smake? *tar ikke av sokkene før sex* *sensor rister på hodet og noterer noe* 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg vil gjerne ha en bit av det samme iallefall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Blir spurt helt direkte om trekant på pm på kvinneguiden:/// det blir jeg ikke her engang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Konsert med The Prodigy om noen timer. Lurer på hvordan det har seg at jeg ofte ender opp på konserter alene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Blir spurt helt direkte om trekant på pm på kvinneguiden:/// det blir jeg ikke her engang Nice. Jeg har aldri fått noen sånne meldinger. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Hadde ikke gadda å stukket på en konsert alene. Kanskje dine venner liker en annen type musikk da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg vil gjerne ha en bit av det samme iallefall Du får gå ut på beitemarkene og plukke. Eventuelt søke på Free Spore Ring Europe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Hadde ikke gadda å stukket på en konsert alene. Kanskje dine venner liker en annen type musikk da? Njæ, de fleste liker samme musikk som meg, de bare orker ikke å gå på konsert. Og de som liker å gå på konsert, bor selvfølgelig i Bergen, Stavanger, og Oslo, og føler ikke for å dra til Trøndelag kun for en konsert (noe som i og for seg er forståelig). e: For flein, er vel kirkegårder også et godt sted å plukke. Vet det gjelder / gjaldt kirkegården på Frosta, i alle fall. Endret 7. oktober 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Blir spurt helt direkte om trekant på pm på kvinneguiden:/// det blir jeg ikke her engang Nice. Jeg har aldri fått noen sånne meldinger. Tror det hjelper å være jente Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) @Pessimistisk Forstår meg ikke på folk som skriver slikt til noen di ikke engang kjenner.. Synes du at det er smigrende eller creepy? Endret 7. oktober 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 @Pessimistisk Forstår meg ikke på folk som skriver slikt til noen di ikke engang kjenner.. Synes du at det er smigrende eller creepy? Når dama var på byen her for litt sida fikk hu spørsmål om hvilken farge hu hadde på trusa. Hva foregår egentlig i huene på de som spør sånn? Tror de virkelig at det øker sjansene deres? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Synes det er ganske creepy egentlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 e: For flein, er vel kirkegårder også et godt sted å plukke. Vet det gjelder / gjaldt kirkegården på Frosta, i alle fall.Send PM om du kjenner til noen steder i Bergen da Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 @Pessimistisk Forstår meg ikke på folk som skriver slikt til noen di ikke engang kjenner.. Synes du at det er smigrende eller creepy? Når dama var på byen her for litt sida fikk hu spørsmål om hvilken farge hu hadde på trusa. Hva foregår egentlig i huene på de som spør sånn? Tror de virkelig at det øker sjansene deres? Det øker nok sjansen for å få vite hvilken farge hun har på trusa. Hvis det var det de ville oppnå. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 @Pessimistisk Forstår meg ikke på folk som skriver slikt til noen di ikke engang kjenner.. Synes du at det er smigrende eller creepy? Når dama var på byen her for litt sida fikk hu spørsmål om hvilken farge hu hadde på trusa. Hva foregår egentlig i huene på de som spør sånn? Tror de virkelig at det øker sjansene deres? Kommer vell litt ann på dama det Men ja, flertallet vil nok bli mindre imponert^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå