Gå til innhold

bør yummy ta kvelden?


Anbefalte innlegg

Jeg tar gjerne imot penger for å skrive en "pyntet" artikkel - men dere vil aldri være i tvil om at den artikkelen er kjøpt og betalt! Så langt har jeg ikke mottatt slike tilbud, og skulle jeg gjøre det vil dere få klar beskjed. Veldig klar beskjed...

Håper det ALDRI kommer til å skje! Da vil nok troverdigheten til ok.no rykke rett ned i kjellergulvet for min del.

Finnes ingen grunn til begymringer - Det vil aldri skje.

Heldigvis.

Ok.no har et STORT potensiale, og om det er litt tørt nå, blir det fryktelig vått her snart. Ok.no 4'eva! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yummy, det er selvfølgelig godt at dere nå pøser ut innhold nå på sen-høsten.. Men lag en "taktikk" en strategi.. Hvis dere har 3 artikler klare, ikke post alle på en gang.. Gi dem 4-5 dagers mellomrom, slik de kan kommenteres, leses og testes før de forsvinner fra forsidene.. Da vil holdbarheten bli mye større..

Lenke til kommentar
the best one: Men nå skjer det ting, det kan jeg love deg! Lars Bjerke er i full gang med å teste et par råskinn, både fra Nvidia og ATI. :)

 

Prosessorer er det mye verre med, ettersom hverken AMD eller Intel vil sende oss testeksemplarer - men jeg skal se om jeg ikke får fikset dette ad omveier. :)

hvis ikke jeg tar helt feil, så er det over et år siden det var test av cpu her.. og over et år siden det var overklokking av grafikkort! sorry, men det er rett og slett for dårlig.

Lenke til kommentar

http://www.overklokking.no/mobo/abit/bh7/index5.html

 

Det var siste prosessortest, dog var den innbakt i test av Vapochill.

 

Som jeg sa: det har vært vanskelig for oss å få tak i prosessorer til testing, spesielt pga. produsentenes negative holdning til overklokking av deres produkter. Men jeg skal gjøre hva jeg kan for å endre litt på det! Vi skal også fokusere kraftig på overklokking framover nå - og vi har et par prosjekter på lur også. :)

Lenke til kommentar
Må si jeg er litt enig med kongefritt sin første post, men hallo? se på alt det fine han har gjort da! kanke forvente all verdens av en person! har du lyst på fler artikkler så meld deg som skribent..

Feilen med kongefritt sitt innlegg er at han går på meg som person, og anklager meg for å være kilden til at ting ikke er som de burde være. Han stiller også spørsmål med mine kunnskaper. Det blir, for å si det mildt, veldig feil.

 

Ja - det har vært for lite fokusering på overklokking, men å påstå at det skyldes mitt kompetansenivå er rett ut sagt direkte teit. Jeg velger å fokusere på å _drive_ overklokking.no - altså sørge for å opprette / opprettholde kontakter hos produsenter og leverandører. Å skrive artikler skal jeg fortsatt gjøre, men jeg kan rett og slett ikke ta meg av alt alene. Men nå gjentar jeg meg selv her - les de andre innleggene mine (spesielt det lange på side 3), så skulle de fleste spørsmål være besvart.

Lenke til kommentar
Må si jeg er litt enig med kongefritt sin første post, men hallo? se på alt det fine han har gjort da! kanke forvente all verdens av en person! har du lyst på fler artikkler så meld deg som skribent..

Feilen med kongefritt sitt innlegg er at han går på meg som person, og anklager meg for å være kilden til at ting ikke er som de burde være. Han stiller også spørsmål med mine kunnskaper. Det blir, for å si det mildt, veldig feil.

 

Ja - det har vært for lite fokusering på overklokking, men å påstå at det skyldes mitt kompetansenivå er rett ut sagt direkte teit. Jeg velger å fokusere på å _drive_ overklokking.no - altså sørge for å opprette / opprettholde kontakter hos produsenter og leverandører. Å skrive artikler skal jeg fortsatt gjøre, men jeg kan rett og slett ikke ta meg av alt ALENE. Men nå gjentar jeg meg selv her - les de andre innleggene mine (spesielt det lange på side 3), så skulle de fleste spørsmål være besvart.

hvorfor ikke få seg en "partner"? pga lønn og slikt?

Lenke til kommentar

Blir nok ikke smidd i hymnens lenker før til neste år, nærmere bestemt 3. Juli. Åsted: Narvik Kirke / kantina på Høgskolen i Narvik. :)

 

Og når det gjelder "partner", trenger jeg ikke hjelp til å gjøre jobben min - jeg trenger aktive, selvstendige medarbeidere. Og det later til at aktiviteten er tilbake. Dessuten - vi har 4-5 nye medarbeidere på trappene, og dersom de passerer nåløyet (noe jeg tror de gjør) burde aktiviteten bli "bærre lækker". :)

Lenke til kommentar

jeg for min del synes at det var dårlig gjort av kongfritt å komme med en anmodning om at yummy skal avstå fra sin stilling. greit nok, det har vært svært lite aktivitet i det siste, og enda mindre på overklokkingsfronten, men hva så? en overklokker er som oftest SVÆRT interessert i modding av ting, kald katoder, viftestyringer og mye mer. fra det jeg ser, så er disse artiklene ment til overklokkere akkurat like mye som alle andre. tross alt er overklokkere flest glad i slikt stoff. dette fordi at der er to hovedgrunner for overklokking: å få en bedre pc og å skryte som ****** om at du har klart å få 500MHz mer ut av cpuen din. den siste grunnen er da fordi at alle har et skrytebehov, som slike duppeditter vil kunne hjelpe på å tilfredstille. et slikt skrytebehov har ALLE, til en viss grad. og her snakker jeg av erfaring.

 

jeg for min del synes at ok.no burde fortsette med det de gjør nå, og stå på til det siste. ignorer slike pessimister, da det er de som sørger for at fremgang går så treigt. dere har min fulle support. om så var nødvendig hadde jeg tatt en kule i ryggen for dere! og jeg er ikke den eneste...

 

PS: får jeg muligheten til å komme meg til narvik så kan du regne med å se meg i kirken tredje juli.

Lenke til kommentar
Kongefritt
Antall innlegg: 126

( 0.01% av alle innleggene i forumet )

Innlegg per dag: 0.9

Registrert: 26/06/2003

Mest aktiv i: Søppel

32 innlegg i dette forumet

( 25% av dette medlemmets innlegg 

 

Som dere ser, så er det ikke akkurat imponerende lesning... *grin* :lol: *grin*

Bare så det er sagt så er flere av de mest seriøse og kyndige personene på dette forumet veldig aktive under søppel kategorien.

 

Synes det er å gripe etter halmstrå å komme med slike konklusjoner, og det er heller ikke en spesielt god konklusjon i mine øyne.

Lenke til kommentar
Bare så det er sagt så er flere av de mest seriøse og kyndige personene på dette forumet veldig aktive under søppel kategorien.

 

Synes det er å gripe etter halmstrå å komme med slike konklusjoner, og det er heller ikke en spesielt god konklusjon i mine øyne.

Takk for at du påpekte det.

 

*ser i profilen min* :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...