Gå til innhold

bør yummy ta kvelden?


Anbefalte innlegg

men heller spørsmål om en persons kunnskap og kompetanse innenfor et område som overklokking.

 

 

Som vi alle vet så skjer det ikke stort på overklokking.no om dagen.. det lille som skjer har veldig lite med overklokking å gjøre. Når man ser navnet overklokking.no så tenker man overklokking, og ikke viftetesting og testing av andre toskete duppeditter fra microplex. ok.no er ikke annet enn en test side og reklameside for microplex. Dette gir jeg en person skylden for.. lederen for overklokking.no.. Vidar Fagerjord. Etter at han kom inn i bildet, har siden forfalt til det den idag er. Kvaliteten har synki ifra en kvalitetsside til å ikke lenger ha noe med overklokking å gjøre. Popper innom her dag etter dag, med et ørlite håp om at kanskje det var kommet en saftig artikkel eller test, men dag etter dag blir jeg mer og mer skuffet over "fyllstoffet" som kommer som dette og dette . direkte skuffende av en side som "skal" ha en såpass stor "kunnskapsbase" å feilinformere det norske folk. Dette gir jeg lederen skylden for. Det er han som skal "styre" skuta, noe han har vist ved flere anledninger at han ikke er kompetent til å gjøre. som landslagstreneren må gå ved store nederlag, forlanger jeg herved at Vidar Fagerjord tar konsekvensen av sin egen inkompetanse og leverer inn sin oppsigelse. Jeg ber også om at hw.no-ledelsen tar til sterk vurdering om de ønsker å beholde en såpass useriøs side som en søsterside eller om det kanskje er på tide å starte på ny vri ved å sette opp hele siten på nytt.

 

uansett.. Vidar Fagerjord er såpass ukompentent at han ikke fortjener stilling som leder ved overklokking.no jeg ville ikke engang hatt han som skribent..

Han kan jo ikke en dritt om overklokking. fyren har jo tilogmed innrømt at han aldri har flashet en bios i forbindelse med testing av bl.annet temperaturer.. Dette vet tilogmed JEG at er galt. jeg påstår ikke å være verdensmester, men temperaturfeil er veldig vanlig i flere bios-revisjoner.

 

Mvh

 

Kongefritt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne likt å sett denne "kongefritt" gjør det noe bedre selv...

Du må jo tenke på at mannen har et liv utenom overklokking.no også da, og at han kanskje ikke kan oppfylle alle ønsker som brukerne eventuelt måtte ha.. Start en side for deg selv da vettu, og prøv å ta opp konkurransen! :shrug:

Lenke til kommentar
så du mener at godt ram og north bridge kjøler ikke har noe med

overklokking å gjøre? tror du har missforstått poenget med denne siden.

BILDE

 

1. dette er til SKJERMKORTRAM ikke til vanlig ram...

 

2. de skal kanskje være BRETTET ut?

 

skal jeg fortsette.. eller har du fått nok info?

Samma hvordan de bruker ramsinksa vel? Ram er ram ;) Om de ville bli så _enormt_ bedre effekt utbrettet er jeg i tvil om.

 

Godt at du bryr deg! Ellers så hadde du vel ikke vanket her lengre. Der er jo ikke å stikke under en stol at det finnes bedre overklokkingsider en overklokkin.no , men jeg tror ikke og kicke yummy eller "eksludere" han fra overklokking.no vil løse alle verdens problemer. Jeg _tror_ iallefall ikke det.

Lenke til kommentar
men heller spørsmål om en persons kunnskap og kompetanse innenfor et område som overklokking.

 

 

Som vi alle vet så skjer det ikke stort på overklokking.no om dagen.. det lille som skjer har veldig lite med overklokking å gjøre. Når man ser navnet overklokking.no så tenker man overklokking, og ikke viftetesting og testing av andre toskete duppeditter fra microplex. ok.no er ikke annet enn en test side og reklameside for microplex. Dette gir jeg en person skylden for.. lederen for overklokking.no.. Vidar Fagerjord. Etter at han kom inn i bildet, har siden forfalt til det den idag er. Kvaliteten har synki ifra en kvalitetsside til å ikke lenger ha noe med overklokking å gjøre. Popper innom her dag etter dag, med et ørlite håp om at kanskje det var kommet en saftig artikkel eller test, men dag etter dag blir jeg mer og mer skuffet over "fyllstoffet" som kommer som dette og dette . direkte skuffende av en side som "skal" ha en såpass stor "kunnskapsbase" å feilinformere det norske folk. Dette gir jeg lederen skylden for. Det er han som skal "styre" skuta, noe han har vist ved flere anledninger at han ikke er kompetent til å gjøre. som landslagstreneren må gå ved store nederlag, forlanger jeg herved at Vidar Fagerjord tar konsekvensen av sin egen inkompetanse og leverer inn sin oppsigelse. Jeg ber også om at hw.no-ledelsen tar til sterk vurdering om de ønsker å beholde en såpass useriøs side som en søsterside eller om det kanskje er på tide å starte på ny vri ved å sette opp hele siten på nytt.

 

uansett.. Vidar Fagerjord er såpass ukompentent at han ikke fortjener stilling som leder ved overklokking.no jeg ville ikke engang hatt han som skribent..

Han kan jo ikke en dritt om overklokking. fyren har jo tilogmed innrømt at han aldri har flashet en bios i forbindelse med testing av bl.annet temperaturer.. Dette vet tilogmed JEG at er galt. jeg påstår ikke å være verdensmester, men temperaturfeil er veldig vanlig i flere bios-revisjoner.

 

Mvh

 

Kongefritt

Kunne ikke vært mer uenig!

Yummy er en glimrende admin, håper han forsetter _Mye_ Lengre.

Du derimot, som skriver denne posten. Deg har jeg mindre forståelse for. :roll:

Lenke til kommentar
så du mener at godt ram og north bridge kjøler ikke har noe med

overklokking å gjøre? tror du har missforstått poenget med denne siden.

BILDE

 

1. dette er til SKJERMKORTRAM ikke til vanlig ram...

 

2. de skal kanskje være BRETTET ut?

 

skal jeg fortsette.. eller har du fått nok info?

Samma hvordan de bruker ramsinksa vel? Ram er ram ;) Om de ville bli så _enormt_ bedre effekt utbrettet er jeg i tvil om.

 

Godt at du bryr deg! Ellers så hadde du vel ikke vanket her lengre. Der er jo ikke å stikke under en stol at det finnes bedre overklokkingsider en overklokkin.no , men jeg tror ikke og kicke yummy eller "eksludere" han fra overklokking.no vil løse alle verdens problemer. Jeg _tror_ iallefall ikke det.

WWW er full av alternativer ang. OC, hvorfor ikke gå dit ?

Lenke til kommentar
testing tar tid

de har jo NULL å teste.. greit nok at ting tar tid. men er det vits i å vente til varen blir utdatert før de slipper testen? må jo være mulig å presse ut en LITEN mhz ekstra før ting blir så gamle at de selges for 300 kr på qxl.no? men det er jo ikke testing vi er på jakt etter.. det er PROSJEKTER... er jo ikke værre enn det... men det er jo vidar fagerjord litt for ukompetent til å skjønne...

 

 

holder ikke med "project put a flashing fan in your computer" her... her skal det ORDENTLIGE ting til....

Lenke til kommentar
kongefritt, jeg syntes du er svært barnslig når du sier dette.. Istede for å komme med kommentarer og tilbakemeldinger sier du rett ut at denne personen skal levere sin oppsigelse..

det er jo prøvd å komme med tilbakemeldinger flere ganger.. Denne gangen krever jeg handling... synd det er så få andre med "innsikt" her.. som virkelig forstår hva slags "leder" vidar fagerjord er..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...