Gå til innhold

bør yummy ta kvelden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anders: Kjølerdatabasen har vi jobbet med siden vi fikk testbenken, og vi nærmer oss en publiserbar beta. Men det har tatt lang tid, det skal jeg være veldig enig med deg i. Jeg håper vi kan klare å få lansert en beta før jul, men det står ikke bare på meg.

Når det gjelder radiatortestbenken, har vi nok glemt den litt - jeg skal sette fart i sakene. :)

 

Testing av kjølere fra privatpersoner vil ikke bli prioritert, men på litt sikt skal vi se om vi ikke får til noe. Tanken har surret litt i hodet mitt en stund, og jeg tror vi kan komme opp med noe "interessant" før eller siden. Men først og fremst prioriterer vi kommersielle produkter.

Lenke til kommentar

Som så mange har sagt tidligere, OK har bra potensiale. Jeg, Lars og Vidar har gått et par runder på enkelte områder som kan forbedres med OK, og jeg har stor tro på at de klarer dette.

 

Jeg vet selv forbanna godt hvor utrolig lei man kan bli av testing og skriving, og faktisk lider DWPG.Com av akkurat det samme nå. Vi er i en posisjon hvor vi kan få tilsendt alt det vi måtte ønske oss, men vi gidder ikke; Jeg har akkurat nå flere toppmodell-høyttalersystemer, SFF PCer osv, men jeg orker bare ikke tanken på å skrive. Og gjennomsnittlig vil jeg tro at det går med 5-10 timer per test artikkel, så det er ikke bare-bare heller.

 

Alle kan trenge et kraftig spark i ræva en gang i blandt, og nå er det oss.

 

Det at Lars og OK har presentert M3 maskinen burde være tilstrekkelig til å slå alle argumentene ang. inkompetente medarbeidere flate;)

Lenke til kommentar
men heller spørsmål om en persons kunnskap og kompetanse innenfor et område som overklokking.

 

 

Som vi alle vet så skjer det ikke stort på overklokking.no om dagen.. det lille som skjer har veldig lite med overklokking å gjøre. Når man ser navnet overklokking.no så tenker man overklokking, og ikke viftetesting og testing av andre toskete duppeditter fra microplex. ok.no er ikke annet enn en test side og reklameside for microplex. Dette gir jeg en person skylden for.. lederen for overklokking.no.. Vidar Fagerjord. Etter at han kom inn i bildet, har siden forfalt til det den idag er. Kvaliteten har synki ifra en kvalitetsside til å ikke lenger ha noe med overklokking å gjøre. Popper innom her dag etter dag, med et ørlite håp om at kanskje det var kommet en saftig artikkel eller test, men dag etter dag blir jeg mer og mer skuffet over "fyllstoffet" som kommer som dette og dette . direkte skuffende av en side som "skal" ha en såpass stor "kunnskapsbase" å feilinformere det norske folk. Dette gir jeg lederen skylden for. Det er han som skal "styre" skuta, noe han har vist ved flere anledninger at han ikke er kompetent til å gjøre. som landslagstreneren må gå ved store nederlag, forlanger jeg herved at Vidar Fagerjord tar konsekvensen av sin egen inkompetanse og leverer inn sin oppsigelse. Jeg ber også om at hw.no-ledelsen tar til sterk vurdering om de ønsker å beholde en såpass useriøs side som en søsterside eller om det kanskje er på tide å starte på ny vri ved å sette opp hele siten på nytt.

 

uansett.. Vidar Fagerjord er såpass ukompentent at han ikke fortjener stilling som leder ved overklokking.no jeg ville ikke engang hatt han som skribent..

Han kan jo ikke en dritt om overklokking. fyren har jo tilogmed innrømt at han aldri har flashet en bios i forbindelse med testing av bl.annet temperaturer.. Dette vet tilogmed JEG at er galt. jeg påstår ikke å være verdensmester, men temperaturfeil er veldig vanlig i flere bios-revisjoner.

 

Mvh

 

Kongefritt

Bare så det er sagt så virker nå kongefritt ganske tullete. denne siden er ikke bare for overklokkere, men også moddere. Hvis du mener at DU kan gjøre det bedre, får du bare prøve. Men kom ikke her å si at han er udugelig før du selv har prøvd.

Lenke til kommentar

kom nettopp opp med en ide...

 

hva om ok.no laget en liten side der man kan se kommende tester og lignende av gudene vet hva? så kan man få seg en liten "preview" av kommende tester, med en ANTATT dato for når den kommer ut. så kan folk se om der kommer noe interessant snart, og evt kommentere manglende tester, som ok tester. så slipper vi alle disse idiotiske trådene om at der ikke har vært en ok test på en hel evighet, og at folk burde få sparken for det...

Lenke til kommentar

Fikk også en ide, hva om vi runder av denne diskusjonen her og så lar vi fake vere fake(alias kongefritt) da han ikke bør annses som noe mer enn en fake.

 

Han lever jo opp til navnet fake (forfalskning, ettergjøre, forfalske) faker ( svindler)

 

Så konkluderer vi med at Yummy fortsetter i kjent stil her så kan fake fortsette med å fake på den siden han hører til.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Jo - denne tråden har vel utspilt sin rolle og vel så det. Vi setter like greit strek for hele toillskapen først som sist. Har dere meninger om arbeidet vi utfører, står det dere fritt til å poste en tråd om saken. :)

 

Så lar vi Espen Forsland, aka. kongefritt, aka. fake fortsette med babes over på diskuter.no mens vi konsentrerer oss om SKIKKELIGE babes! Spreke, topptrimmede sneller med høy temperatur, fart og ytelse. Enkelte er skikkelige "eye-candies", andre er mer arbeidsjern (men like sexy for det). Og disse skjønnhetenes vitale mål benevnes i GHz! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...