Gå til innhold

Den middels store tråden om Major League Soccer (MLS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge kom etter VAR. Den første var oransje for en dobbel stempling, men dommer hadde gitt 3 gule for stygge taklinger tidlig, så han ville skaffe seg litt respekt tror jeg. Det andre var på straffe, også VAR. Jeg antar at begrunnelsen var at handsen ble sett på som en DOGSO, og da skal det visst gis rødt. Jeg syns den var i overkant streng, men det er kanskje bare meg.

 

Når det er sagt, Atlanta hadde vunnet denne matchen uansett. New England var patetisk svake, og vi scorte jo etter 1 minutt allerede.

Lenke til kommentar

Må si at helgens kamper har budt på noen overraskelser - i alle fall for min del.

 

At Orlando klarte 3-3 borte mot Atlanta ser jeg på som en overraskelse, men mye av årsaken ligger vel muligens i at det ikke var mer enn en hviledag for Atlanta. Synes det er heldig at et lag skal spille to matcher så tett, men kudos til Orlando som kapret et poeng likevel.

 

Minnesota fikk vel sin andre bortesider hvis jeg ikke tar helt feil. Greit nok at det er et Impact i krise som tapte. Borteseier er uansett sterkt, og de har funnet seg selv litt mer nå enn i den katastrofale starten.

 

At det ble uavgjort i både Whitecaps - Crew og Dallas - Sounders overrasker meg ikke. Det som heller overrasker meg er hvor tannløse Dallas plutselig har blitt.

 

Ellers må jeg innrømme at det ikke gjør noe at RSL slo Timbers. Fikk litt avsmak for Timbers da de vraket Adam Larsen og solgte han. Koser meg forferdelig med nedturen de har opplevd etter det, selv om det begynner å bli lenge siden. Og ja, jeg forstår at de gjorde det fordi de hadde bundet opp mye penger i han, og at Gleeson spilte relativt godt i fraværet hans.

 

Føler det er på sin plass å prise Martinez. Føler det er litt FIFA-schwung over ham. 16 mål på 14 kamper er jo intet mindre enn fantastisk, og to hattricks på rad er like imponerende. Han er et beist! Lurer på hvor mange mål han hadde hatt dersom han ikke var ute med skade halve sesongen...

Lenke til kommentar

Syns ikke det er overraskende at Orlando klarer 3-3 borte mot oss. De har åpenbart et godt lag, og når det er et "rivalry" og vi stiller med et makeshift forsvar, så har Orlando selvfølgelig muligheten til å slå Atlanta. Enig med deg ang. Josef Martinez. For en spiller! Tror ikke vi får se han i Atlanta så veldig lenge. Neppe lengre enn til neste sommer, dessverre...

 

Ny tilskuerrekord i Atlanta i går når de åpnet hele stadion:

 

DJ7YGFbXoAET2tG.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...