Gå til innhold

Den middels store tråden om Major League Soccer (MLS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Så Portland - LA Galaxy her om dagen, og det var en forrykende kamp. Først 1-0 til Timbers, så 1-1 rett etter før Zardes satte inn 2-1 til Galaxy - som igjen - helt korrekt ble annullert etter at dommeren hadde sett reprise på video. Etter det tok Timbers over kampen og vant 3-1. Kan jo lure på hvordan det hadde gått dersom 2-1-målet til Galaxy hadde blitt stående...

 

Ser også at den gamle Arsenal-helten Senderos er klar for Dynamo. Etter hva jeg har lest spilte han 3 (?) kamper for Glasgow Rangers forrige sesong, så nivået må enten ha falt mye - eller så har han vært skadet. Blir uansett spennende å se hva han kan utrette i Houston.

Lenke til kommentar

Ser forøvrig rykter florerer om at LAFC og Bob Bradley vil presentere Carlos Vela som sin første DP.

 

Edit: Og der var Vela klar. Spennende signering. Ingen tvil om at LAFC frir til supportere fra sydligere strøk. Det har vel kanskje vært slik det "alltid" har vært mtp. Chivas også.

 

Ellers så ryktes det vel også at Beckham og Miami endelig har fremgang i planene sine. Noen som har noen tanker om eventuelle draktfarger for Miami? Det blir vel opprettet en ny klubb, og ikke at Miami FC blir tatt under vingene til milliardærene?

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar

Ser forøvrig rykter florerer om at LAFC og Bob Bradley vil presentere Carlos Vela som sin første DP.

 

Edit: Og der var Vela klar. Spennende signering. Ingen tvil om at LAFC frir til supportere fra sydligere strøk. Det har vel kanskje vært slik det "alltid" har vært mtp. Chivas også.

 

Ellers så ryktes det vel også at Beckham og Miami endelig har fremgang i planene sine. Noen som har noen tanker om eventuelle draktfarger for Miami? Det blir vel opprettet en ny klubb, og ikke at Miami FC blir tatt under vingene til milliardærene?

MLS prøver en gang til å tiltrekke meksikanske amerikanere som hittil har blitt mer intersert i Liga MX enn MLS. Ellers viser det seg hvordan ligaens kvalitetet øker litt hvert år når mer og mer

yngre talent som kan godt spille i Europa eller Liga MX velger MLS. Det er snakk nå om en stor konkuranse mellom de beste MLS lag mot Liga MC lag.

 

La oss få håpe Beckham bidrar til trenden. Disse er spennende år i MLS

Lenke til kommentar

Håper det helst blir en europeisk club, mtp landslagsspill.

Har du sett ham spille i MLS? Tror du han får spilletid på topp ligaene i Europa eller mener du de lavere divisjonene er bedre enn MLS?

 

Han er ikke toppspilleren på Crew laget, jeg er skeptisk han får mye spilletid på topp ligaene i Europa.

Lenke til kommentar

Går Kamara til Europa igjen antar jeg at det blir Sverige/Danmark/Belgia eller en lignende liga. Der kan ham gjøre det bra. I Nederland er han i alle fall ikke god nok for Ajax/PSV.

 

Det er jo vanskelig å rangere ligaer jjkoggan, men jeg er nok enig med Delvis at Nederland fortsatt ligger et hakk over MLS. Men jeg foretrekker å se MLS any day fremfor Eresdivisie.

Lenke til kommentar

Går Kamara til Europa igjen antar jeg at det blir Sverige/Danmark/Belgia eller en lignende liga. Der kan ham gjøre det bra. I Nederland er han i alle fall ikke god nok for Ajax/PSV.

 

Det er jo vanskelig å rangere ligaer jjkoggan, men jeg er nok enig med Delvis at Nederland fortsatt ligger et hakk over MLS. Men jeg foretrekker å se MLS any day fremfor Eresdivisie.

Jeg lurte på hvordan dere vurderer ligaene, særlig de som ikke har sett MLS kamper. Jeg er enige at Eredevisie er flere hakk bedre

 

Vi har god data til å sammenligne mls og liga mx pga concacaf Champions league.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...