Gå til innhold

Den middels store tråden om Major League Soccer (MLS)


Anbefalte innlegg

Yup. Det har skjedd i alle amerikanske idretter. Det er også grunnen til at det finnes ingen promotion:relegation i usa.

 

Hvis det skjer må jeg kjøre 6 timers til å se på en MLS kamp.

 

BTW Vinner Columbus på lørdag så blir det mulig å bli nummer 2 bak Toronto i East Division.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk ikke sett matchen, men hører treverket var på lag med Columbus i kveld... Jævlig kjedelig å ryke allerede nå, men for å være ærlig så har denne sesongen vært over all forventning.

Treverket deltok i kampen på begge sidene flere ganger. En spennende 0-0 kamp var det Begge lag hadde gode sjanser men til slutt var Steffen en bedre keeper enn Guzan.

 

Hvis Atlanta kan spille med det samme lag i 2018 og stortalentene ikke reiser til Europa....

 

Iallefall gleder jeg meg til å bli med nordmannen Ola Kamara på tirsdag i Ohio!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jørgen Skjelvik fra Rosenborg til å bli den beste betale forsvarsspilleren i MLS. Så IKKE den komme, men veldig morsomt likevel :)

 

http://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2017/skjelvik-klar-for-ny-klubb_rbk_sto6436276/story.shtml

 

I morgen er det finalen I MLS Cup. Hva tenker dere? Ser vel egentlig på Toronto som en favoritt, men Sounders er jo i ganske god form nå.

Lenke til kommentar

Jørgen Skjelvik fra Rosenborg til å bli den beste betale forsvarsspilleren i MLS. Så IKKE den komme, men veldig morsomt likevel :)

 

http://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2017/skjelvik-klar-for-ny-klubb_rbk_sto6436276/story.shtml

 

I morgen er det finalen I MLS Cup. Hva tenker dere? Ser vel egentlig på Toronto som en favoritt, men Sounders er jo i ganske god form nå.

Jeg går med Giovinco
Lenke til kommentar

Ja, vi får se. Håper på en god kamp først og fremst.

 

Ser at Don Garber langt på vei bekreftet av FC Cincinnati er et av to lag som blir valgt til neste runde av utvidelsen, og at de kan joine ligaen i 2019. Grunnen til dette et visstnok at Sacramento mangler både stadion og midlertidig stadion(?) og Detroit mangler "alt".

 

FCC og Nashville som de to neste? ?

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om situasjonen med Crew til Austin forresten? Synes det virker mer og mer som det blir en virkelighet. MLS ved Don Garber ymtet frempå at Crew-navnet og titler blir værende i Ohio ser jeg det skrives om.

 

Precourt kan vel aldri bli sittende som eier dersom han ikke får flyttet klubben. Og MLS har vel langt på vei tatt parti med ham i interne notater som er lekket.

 

Søksmålet staten Ohio truer med er visst ganske grunnløst ifølge professorer/eksperter på den slags juss.

Lenke til kommentar

Ja, vi får se. Håper på en god kamp først og fremst.

 

Ser at Don Garber langt på vei bekreftet av FC Cincinnati er et av to lag som blir valgt til neste runde av utvidelsen, og at de kan joine ligaen i 2019. Grunnen til dette et visstnok at Sacramento mangler både stadion og midlertidig stadion(?) og Detroit mangler "alt".

 

FCC og Nashville som de to neste? ?

De fleste pundits mener Nashville og Sacramento blir de neste to lagene, men det er ganske usikkert. Det blir spennende å se
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...