Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

BMW X1, heving av kjøp. Hjelp!


Pluggen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyld meg, men du virker ikke som noe tøff kar (no offence hehe) når du virkelig ikke står opp for deg selv og tar imot kjefting fra firma. Jeg hadde ikke tatt imot eller akseptert en eneste negativ kommentar eller et blikk en gang fra en kundebehandler hvis jeg har et problem eller klage, så jeg kan ikke tenke meg en gang hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde fåt slike kommentarer.

 

Ønsker deg dog det beste og håper virkelig problemet løser seg, følger spent med.

Endret av Poopadoop
Lenke til kommentar

- Jeg blir møtt med diverse spm. av eieren, (Gisle Valen) bl.a: Er du en problemløser, eller problemsøker?

 

- Ila. av kvelden/natta har den åpna seg for værgudene IGJEN, men denne gangen hadde da altså Autostrada i Skien en nøkkel, og Billa bil i Porsgrunn den andre, så med andre ord har de sett det selv. Dette blir dog benektet fra alle parter i møtet, mens selgeren som jeg nå har prata med, selv så at bilen var gjennomvåt nok, til at servicetrekket de hadde satt på setet satt klistra i skinnsetet når vi kom ut for å prate om videre saksgang tre dager etter at jeg satte den der..

 

 

- møtt av en kar som slipper nøklene litt oppgitt i disken og sier _bare_ "Hadet", så svarer jeg med: Her bruker dere tre timer på å fikse de feilene jeg påpekte for et halvt år siden, og etter så mye greier som det har vært kikker du sånn på meg å sier Hadet..? 

Da fikk jeg spørsmål om "hva slags dust jeg var som går inn så bråkjekk og er stygg i kjeften".

 

 

- Da fikk jeg nok et spydig svar med at: Hvis jeg ikke kunne skjønne det at de ville sikre seg mot idioter som klaga, bare for å klage, så sa det mer om meg enn noe annet.

 

Dette er avismateriale.

Lenke til kommentar

Jeg skal innrømme at jeg nok ikke har vært tøff nok her..

Mye av grunnen er det at bilen ikke er min, og jeg har prøvd å ikke trashe min mors kundeforhold, MEN, jeg har vært så tøff som jeg har tort, og har strekt strikken lenger enn hva jeg har hatt godt av kjenner jeg..

De har jo forsåvidt gitt utrykk for at jeg vet litt mer enn hva de i utgangspunktet har trodd når de må stille med ikke mindre enn 4 mann, der to av de strengt tatt ikke hadde noe å komme med under møtet selvom jeg konfronterte de direkte..

 

Nå skal jeg ta en telefon til lokalavisa for å høre litt, og evt. om de vil kontakte VG/DB hvis de ser det som hensiktsmessig..

Jeg har tidligere vært i kontakt med Motoravisa, men de vil ikke ta saken da de har Autostradagruppen som storkunde, og ikke vil krangle med NAF..

 

Takk for all støtte folkens, deres støtte gjør at jeg føler meg stadig tryggere på at jeg ikke må la de så tvil om meg og min kunnskap :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skal jeg ta en telefon til lokalavisa for å høre litt, og evt. om de vil kontakte VG/DB hvis de ser det som hensiktsmessig..

Jeg har tidligere vært i kontakt med Motoravisa, men de vil ikke ta saken da de har Autostradagruppen som storkunde, og ikke vil krangle med NAF..

Om dette faktisk stemmer så er det veldig skremmende av Motoravisa og ett grovt brudd på Vær Varsom-plakaten.

Lenke til kommentar

 

Nå skal jeg ta en telefon til lokalavisa for å høre litt, og evt. om de vil kontakte VG/DB hvis de ser det som hensiktsmessig..

Jeg har tidligere vært i kontakt med Motoravisa, men de vil ikke ta saken da de har Autostradagruppen som storkunde, og ikke vil krangle med NAF..

Om dette faktisk stemmer så er det veldig skremmende av Motoravisa og ett grovt brudd på Vær Varsom-plakaten.

 

Næææ.. en reklamefinansiert kose-interesse-publikasjon har da ingen plikt til å drive gravende/kritisk journalistikk, hvis det er tester/anmeldelser/bilnyheter som er geskjeften. Du kan ikke kritisere dem for ikke å oppføre seg som aftenposten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

prøvd å ikke trashe min mors kundeforhold,

Hæ? Vil du at hun skal fortsette å kjøpe bil hos de her idiotene?

Absolutt ikke! Jeg har bare prøvd å oppføre meg så ikke de skulle bli vanskelig med hu på andre ting ang. denne bilen hvis hu mot formodning hadde blitt sittende med den :)

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...