Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer


Anbefalte innlegg

Jeg er kjempe fornøyd med monitoren. Fargene er ikke helt på nivå med en IPS skjerm, men det forventet jeg heller ikke. 

Designmessig så er den muligens ikke den peneste monitoren på markedet, men man slipper hvertfall RGB og gamerdesign som noen av de dyrere monitorene har.

 

Edit: Jeg har ikke prøvd å finjustere på fargene enda, så godt mulig det vil se bedre ut etter litt tweaking.

 

Jeg tok og bestilte en. TN-paneler har jo andre fordeler, så det er vel en prioriteringssak. Jeg er i alle fall spent! Hvordan er menyen? Lett å bytte mellom moduser og lysstyrke og slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok og bestilte en. TN-paneler har jo andre fordeler, så det er vel en prioriteringssak. Jeg er i alle fall spent! Hvordan er menyen? Lett å bytte mellom moduser og lysstyrke og slikt?

Den er i hvert fall ikke verre enn på den dyrere Z35P. Så mye kan jeg si uten å ha prøvd den du har bestilt.
Lenke til kommentar

Jeg tok og bestilte en. TN-paneler har jo andre fordeler, så det er vel en prioriteringssak. Jeg er i alle fall spent! Hvordan er menyen? Lett å bytte mellom moduser og lysstyrke og slikt?

Tror det skal gå ann å legge inn egne snarveier for å velge modus. Jeg stiller inn der jeg føler det er best for alle spill, så det er ikke noe jeg bruker aktivt. Synes menyen er grei i bruk. Blir jo noen bom trykk her og der siden tastene er under skjermen men ikke noe stort problem.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å lage en custom oppløsning (2560×1080), men fikk beskjed om at skjermen ikke var kompatibel med den oppløsningen. Spillene jeg har kjørt har automatisk forandret oppløsning til 3440x1440, og når jeg har sjekket er det eneste alternativ. Så... går det ikke an å skifte oppløsning på slike skjermer?

 

Til opplysning så har jeg akkurat fått denne skjermen, så alt er ganske nytt så langt. Jeg er meget fornøyd så langt. Ultrawide er en ny verden. Skjermen det gjelder, som nevnt tidligere, er den samme som TheKims kjøpte, Acer CZ0-serien, modell CZ350CK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...