Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Gå til legen!

 

Ikke ta sånne risker, og si fra til legen om at du synes det er veldig ubehagelig å bli sjekket nedentil. Du er ikke alene om å ha sånn frykt, men ikke følg den følelsen.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Fant forresten et abort middel på nettet man kan blande i drikke. Tenkte ikke på det:) Anonymous poster hash: 4e0ac...005

Jeg får en følelse av at du troller, fordi du bruker tåpelige smilies, og det er sjeldent at noen gjør hvis de er virkelig utafor. Men det kan jo hende at du bare gir f, og at du liker oppstyret.

Lenke til kommentar

Hvis du drar til legen får du gjort det på en sikker måte.

Gjør du det på en annen måte kan du aldri være helt sikekr på at du får det til, men du kan ende opp med å skade både deg selv og barnet såpass mye at resten av livet blir tilnærmet ødelagt...

Lenke til kommentar

 

Fant forresten et abort middel på nettet man kan blande i drikke. Tenkte ikke på det:)

 

Anonymous poster hash: 4e0ac...005

 

Resultatet blir at du blir syk, må til legen og de sjekker sikkert underlivet for skadevirkninger etter alt blodet. Ikke et godt alternativ ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Å dra til legen er ikke et alternativ:) Er det mulig med spontan abort?

 

Anonymous poster hash: 4e0ac...005

 

 

Kjør på! Sånn som dette gjorde de i middelalderen! Godt å se at noen er villig til å ta opp igjen gamle tradisjoner.

 

Men bare til orientering så er spontan abort noe som skjer spontant (av seg selv), uten medvirkning fra noen.

 

Det du snakker om er fremprovosert abort.

Lenke til kommentar

Lar du graviditeten fortsette må du 100 ganger mer til legen enn om du går for å få abort. Men skynd deg! Jo lengre du venter dess verre blir det. Kanskje slipper du unna med at han skriver ut en angrepille uten å se på deg en gang!

Hva du enn gjør, ikke la graviditeten fortsette så du får en uønsket baby i alt for ung alder. Det vil ødelegge ungdomsårene dine!

Lenke til kommentar

Lar du graviditeten fortsette må du 100 ganger mer til legen enn om du går for å få abort. Men skynd deg! Jo lengre du venter dess verre blir det. Kanskje slipper du unna med at han skriver ut en angrepille uten å se på deg en gang!

Hva du enn gjør, ikke la graviditeten fortsette så du får en uønsket baby i alt for ung alder. Det vil ødelegge ungdomsårene dine!

Det får bli opp til henne. Jeg blir selv småbarnsfar i en alder av 17 år, men jeg vil ikke si at det ødelegger ungdomsårene. Jeg aksepterer ting som de er og gjør det beste ut av det.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...