Gå til innhold

Floyd Mayweather vs Manny Pacquiao - 3. mai


UFC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff. Så feig Floyd var.

 

Men takk og lov for at jeg ikke betalte 499,- for dette (uansett vinner). Boksekamper varer jo maks ca. 3 kvarter. Går altfor fort. Men jeg må si at jeg kanskje kommer til å følge litt mer på proffboksing i fremtiden. Var ganske spennende.

 

MMA langt mer interessant spør du meg. Alt for få store kamper også.

Lenke til kommentar

 

Uff. Så feig Floyd var.

 

Men takk og lov for at jeg ikke betalte 499,- for dette (uansett vinner). Boksekamper varer jo maks ca. 3 kvarter. Går altfor fort. Men jeg må si at jeg kanskje kommer til å følge litt mer på proffboksing i fremtiden. Var ganske spennende.

 

MMA langt mer interessant spør du meg. Alt for få store kamper også.

 

Veldig noob på dette, men UFC er innenfor MMA?

Har faktisk tatt en kjapp titt på det før uten at jeg har hatt peiling på hvem som har fightet, men jeg vil også tro at det er mer interessant mtp at det er litt mer action (e: men mulig jeg rett og slett har blitt totalt blendet etter Floyds Mourinho-taktikk). Skal ikke se bort ifra at jeg (heller) går for det også. 

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Veldig noob på dette, men UFC er innenfor MMA?

Har faktisk tatt en kjapp titt på det før uten at jeg har hatt peiling på hvem som har fightet, men jeg vil også tro at det er mer interessant mtp at det er litt mer action. Skal ikke se bort ifra at jeg heller går for det også.

Jepp, UFC er det største MMA-forbundet. Mye mer action, og utøverne har lov til å gjøre mye mer enn i boksing.

Lenke til kommentar

Kjedelig at to boksere skal kunne gå i ringen i en halvtime og nesten ikke engang få seg en smell i trynet, og så skal det utbetales 100-vis av millioner i premiepenger.

 

...okay, så har de jobbet hardt og fått seg noen smeller for å komme dit de er i dag, og jeg hadde nok ikke klart det selv, men likevel. Jeg synes de er overbetalte begge to, men Pac bruker i det minste ikke pengene sine på Bugattier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes at kampen ikke var så dårlig som folk skal ha det det til. Jeg er ingen bokse-eskpert, faktisk sist jeg gadd bruke noe særlig tid av livet mitt på boksing var Tyson vs Holyfield. Men kampen hadde en nerve igjennom 12 runder om at hvem som helst kunne knocke motstanderen. Pac skapte problemer flere ganger for Floyd inntil tauene.. Kunne fort komme en knockout der.

 

Totalt sett er jeg fornøyd. Misfornøyd med resultatet, men det var vel strengt tatt gitt på forhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...