Gå til innhold

Hva er det verste spillet du har spilt?


Gjest Bruker-292501

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Hva er det verste spillet du noen gang har spilt? Eller noen av de verste spillene du noen gang har spilt?

 

Det første som kommer i mine tanker er det walking dead click and point spillet, at det ble så populært er meg helt uvitende...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Grand Theft Auto 4, Might and Magic 9 og Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor i en eller annen rekkefølge. "Hederlig" omtale til Dragon Age 2. Finnes sikkert nok av andre spill som burde vært med i konkurransen også, men de er disse 4 spillene jeg har blitt mest hissig av å spille i alle fall.

Hva mislikte du med gta 4 om jeg kan spørre? :)

Lenke til kommentar

Av spill som mange milloner liker så må jeg si World of Warcraft. Klarer ikke å skjønne hvordan så mange har klart å putte tusenvis av timer i det spillet. Absolutt værste spill jeg har prøvd er Big Rigs som jeg måtte prøve selv for å se om det var så ille som alle skulle ha det til. Å gud jeg angrer ;P

 

Endret av TheKims
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det verste spillet du noen gang har spilt? Eller noen av de verste spillene du noen gang har spilt?

 

Det første som kommer i mine tanker er det walking dead click and point spillet, at det ble så populært er meg helt uvitende...

 

Handlingen? Stemningen? Følelsen over de hjerteskjærende valgene du må ta? Den awesome "tegnede" grafikken? Karakterene? Det faktum at du blir så knytter til karakterene du styrer og møter at du til tider glemmer at dette er noe du "bare" spiller?

 

Dårligste er forøvrig Supermann 64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Hva er det verste spillet du noen gang har spilt? Eller noen av de verste spillene du noen gang har spilt?

 

Det første som kommer i mine tanker er det walking dead click and point spillet, at det ble så populært er meg helt uvitende...

 

 

Handlingen? Stemningen? Følelsen over de hjerteskjærende valgene du må ta? Den awesome "tegnede" grafikken? Karakterene? Det faktum at du blir så knytter til karakterene du styrer og møter at du til tider glemmer at dette er noe du "bare" spiller?

Dårligste er forøvrig Supermann 64

Nei kanskje jeg skal gi spillet en ny sjanse? :) Er spillet virkelig så bra som folk skal ha det til? Jeg syns det er vanskelig å huske de verste spillene jeg har spilt egentlig fordi jeg har spilt så sykt mange spill oppover årene :p
Lenke til kommentar

Dead Ball Zone på Playstation,
ett fotballaktig spill der man har skitne knep,
f.eks ballespark, granater, pistoler osv.,
problemet var at man måtte gjøre en lang kombo for å bruke disse triksene,
og spillet forklarte aldri hva disse komboene var,
noe som endte opp med at A.I.en knuste deg hver gang du spillte. :p

Lenke til kommentar

 

 

Hva er det verste spillet du noen gang har spilt? Eller noen av de verste spillene du noen gang har spilt?

 

Det første som kommer i mine tanker er det walking dead click and point spillet, at det ble så populært er meg helt uvitende...

 

Handlingen? Stemningen? Følelsen over de hjerteskjærende valgene du må ta? Den awesome "tegnede" grafikken? Karakterene? Det faktum at du blir så knytter til karakterene du styrer og møter at du til tider glemmer at dette er noe du "bare" spiller?

Dårligste er forøvrig Supermann 64

Nei kanskje jeg skal gi spillet en ny sjanse? :) Er spillet virkelig så bra som folk skal ha det til? Jeg syns det er vanskelig å huske de verste spillene jeg har spilt egentlig fordi jeg har spilt så sykt mange spill oppover årene :p

 

 

Her en diger tråd her på gamer ett sted, som het Upopulære spill meninger. Her tilsto vi meninger som ofte var litt "mot strømmen". Din mening om at the walking dead er det dårligste spillet du har spilt, hadde nok passet inn der :) . Men for all del, noen ganger bare kommer man over spill "alle" andre liker, men som av en eller annen grunn absolutt ikke passer deg. Hadde ikke tenkt å kommentere dette, men da du selv spurte en som ikke likte gta IV, tenkte jeg det måtte være ok ;)

 

Mener du virkelig det er det dårligste spillet du har spilt? Når du selv sier du har spilt så mange spill? . Rimelig stor forskjell på å ikke like ett spill, til å mene det er det faktum dårligste. Hva var det du ikke likte?, hvor lenge spilte du? Liker du i adventure sjangeren?

 

 

Personlig har jeg ikke sjans i havet til å nevne det dårligste spillet jeg har spilt. Da jeg også har spilt hundrevis av spill i min tid, de dårlige spillene fester seg ikke så godt i hukommelsen. Da er det lettere for meg å f.eks si. Hvilken spill som har fått god kritikk, har du ikke likt de siste årene? Da kan jeg for eksempel si Bioshock, som er en spill serie jeg aldri har fått meg til å like. Men dårligste ever? Absolutt ikke. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...