Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Tenker jeg sparer OMG!!!ene inntil jeg ser en test eller fem på trykk, siden virkeligheten har en lei tendens til å ta bort ett eller flere utropstegn.  Men joa, hvis det vi har sett ikke er helt eller delvis overhypa OG kortet ikke koster en formue så kan dette bli ganske så gøyalt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker jeg sparer OMG!!!ene inntil jeg ser en test eller fem på trykk, siden virkeligheten har en lei tendens til å ta bort ett eller flere utropstegn.  Men joa, hvis det vi har sett ikke er helt eller delvis overhypa OG kortet ikke koster en formue så kan dette bli ganske så gøyalt.

Ingen her som skriver som de gjør i Twitch-chatten, men likevel så virker dette som om det faktisk er ferd med å overgå ryktene som var at 1080 skulle være omtrent som 980Ti. At det ligger over i det heletatt er ganske villt, når man veit (etter ryktene) at GPU'en er halvparten så stor og trekker nesten halvparten av strømmen, for ikke å snakke om klokken på GPU'en.

 

Men for all del, sitroner er billige

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

$599 MSRP....  OK, det hadde jeg ikke ventet.  Ei heller 1070 til $379.  Det virker ikke helt som Nvidia liksom.....

 

 

Tenker jeg sparer OMG!!!ene inntil jeg ser en test eller fem på trykk, siden virkeligheten har en lei tendens til å ta bort ett eller flere utropstegn.  Men joa, hvis det vi har sett ikke er helt eller delvis overhypa OG kortet ikke koster en formue så kan dette bli ganske så gøyalt.

Ingen her som skriver som de gjør i Twitch-chatten

 

Har ikke sett på Twitch-chatten, så jeg har ikke peiling på hva som skrives der.  Jeg foretrekker bare å være litt edruelig. 

Lenke til kommentar

 

1080SLI er kanskje "4k ready" da?

980ti sli kjører greit i 4k , så 1080 sli kommer iallefall til å kjøre 4k med mer enn 60fps

 

Nja, det er ikke den tilbakemeldingen jeg har hørt fra folk med 980ti eller Titan X i SLI, men det er mulig de må ha 100+ fps.

 

Flott hvis man kan dra en 4k skjerm med ett 1080

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...