Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde vært greit om det kom helt like kort bare med GDDR5 og GDDR5X så man hadde fått sett eventuell forskjell i benchmarks.

Nevnes 6 Mai i artikkelen. det er jo bare en uke til :fun: :fun:

Skrevet

Hva mener du med bedre skjermer? :p 4k i 120 hz? :o

Nei, jeg vil mye heller ha en OLED-skjerm i 1080p med 120hz enn noe som helst annet.

Tja, eller hva med en Ultrawide 1440p med 144Hz? :)

OLED er en stor JA-TAKK, men når skjer det? :(

Skrevet

Vet ikke, men det kan godt vente til jeg er ferdig som student :p Hakke råd til det uansett før.

Ultrawide er kult nok det, men ikke så stor forskjell fra en vanlig 1440p 144 hz =) Tror ikke jeg bytter ut swiften min før jeg kan få OLED nå.

Skrevet

Det finnes vistnok 1 UHD OLED i prisguide, men den har foreløpig ingen pris: Dell UP3017Q

Ja men den er ingen gaming skjerm. Tar nok noen år til før OLED tar av. Før det skjer, så hadde jo en 32" 4K, G-Sync, 144 Hz LCD vært digg da. Bare at selv Pascal vil ikke være kraftig nok for det :p

Skrevet (endret)

Det finnes vistnok 1 UHD OLED i prisguide, men den har foreløpig ingen pris: Dell UP3017Q

Ja men den er ingen gaming skjerm. Tar nok noen år til før OLED tar av. Før det skjer, så hadde jo en 32" 4K, G-Sync, 144 Hz LCD vært digg da. Bare at selv Pascal vil ikke være kraftig nok for det :p

Én Pascal nei, flere derimot ;)

EDIT: Fordi det er lov å drømme, Taake, jeg har lyst på noe nytt snart :D

Endret av bshagen
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Den skjermen er på 120Hz ut fra hva jeg leste om den.

https://pcmonitors.info/dell/dell-up3017q-4k-uhd-oled-monitor/

Dell UP3017Q: 120Hz 30-inch 4K OLED Gaming Monitor

Med en pris på $5000 så vil den nok bli uaktuell for de fleste.

Endret av DJViking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...