Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Finnes det noen tester ute med surround / 3 skjerm oppsett (5760*1080) av enten 1080 eller 1070 ?

 

- Datafriken

Nei, men det er mulug å regne seg frem til ca resultat når en ser på 4k resultater og 1080p resultater :)

 

Har hatt 3x asus swift i surround i over ett år, før jeg fikk x34. Savner ikkje surround problematikken som stadig dukka opp.

 

12MP krevde 3x titan X også :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

980 Ti kommer ikke på tilbud før  etterspørselen på 1070 og 1080 synker

 

Flere 980Ti som er på tilbud. EVGA GeForce GTX 980Ti Hybrid selges nå for 6823kr, satt ned fra 7990kr.

 

 

Glad jeg kjøpte 980ti i fjor sommer og ikke hørte på alle som sa at 1080 kom snart samt knuse 980ti på ytelse :p

 

Kjøpte mine 980Ti kort tid etter de kom jeg også. Kommer nok til å fortsette med Ti eller Titan kjøp fremover også. Kjøpe hver "Big chip" som kommer ut hvert annet år eller hva det er.

Skulle gjerne holdt meg videre på Ti, men trenger nye skjermkort snart. Kommer til å bruke mitt gamle 650Ti en liten stund fremover. Splitter ny PC med Broadwell-E blir ikke like spennende med et så gammelt skjermkort.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Jeg mener Founder Edition tullet er en praksis som vi burde stå imot med kjøpskraften vår. Til og med Apple har ikke sunket så lavt.

 

Nå kommer det ingen store spill i nærmeste fremtid, så det er 0 konsekvenser av å vente en måned eller to. 

Veldig enig. Ut å nyte sola eller ta en pils for å forberede seg til Bf 1 i oktober. :)  Da trenger vi nye kort og kanskje sparer vi noen kroner også.

Lenke til kommentar

Jeg mener Founder Edition tullet er en praksis som vi burde stå imot med kjøpskraften vår. Til og med Apple har ikke sunket så lavt.

 

Nå kommer det ingen store spill i nærmeste fremtid, så det er 0 konsekvenser av å vente en måned eller to.

Feriepengene er rundt hjørnet og det er mange som liker å spille på sommerkveldene. Bra butikk for nVidia :)

Lenke til kommentar

De fikk pengene mine 5 min etter klokka hadde slått 15:00... dessverre ;/

 

Praksisen er litt tullete, men... Jeg er helt avhengig av å få varmen ut av kabinettet (som 3.parts kortene som regel er dårlige på) og som en bonus så kan jeg stryke fingra en gang over et digg design og materialvalg før jeg lukker kabinettdøra for et års tid igjen ;)  Så, denne gangen "vant" Nvidia og ler hele veien til banken :p

Lenke til kommentar

Jeg mener Founder Edition tullet er en praksis som vi burde stå imot med kjøpskraften vår. Til og med Apple har ikke sunket så lavt.

 

Nå kommer det ingen store spill i nærmeste fremtid, så det er 0 konsekvenser av å vente en måned eller to. 

 

Konsekvensen er at Warhammer fortsetter å le av 970'en min. 

Lenke til kommentar

 

Jeg mener Founder Edition tullet er en praksis som vi burde stå imot med kjøpskraften vår. Til og med Apple har ikke sunket så lavt.

 

Nå kommer det ingen store spill i nærmeste fremtid, så det er 0 konsekvenser av å vente en måned eller to.

 

 

Konsekvensen er at Warhammer fortsetter å le av 970'en min.

Warhammer ler av cpuen din også :p
Lenke til kommentar

 

Jeg mener Founder Edition tullet er en praksis som vi burde stå imot med kjøpskraften vår. Til og med Apple har ikke sunket så lavt.

 

Nå kommer det ingen store spill i nærmeste fremtid, så det er 0 konsekvenser av å vente en måned eller to.

Feriepengene er rundt hjørnet og det er mange som liker å spille på sommerkveldene. Bra butikk for nVidia :)

 

 

Trenger noen mørkere gardiner merker jeg :p 

Lenke til kommentar

 

3500kr koster evga 1070 med acx 3.0 her i florida.

 

Det er en grei pris.

 

 

Og prisen har butikkmargin lagt inn. Her til lands priser man tydeligvis produkter etter utsalgspris til kunde i opprinnelseslandet + moms + fortjeneste. Som om de fløy med en diger koffert over dammen, kjøpte en masse kort for retailpris på fry's eller best buy, og så fløy tilbake igjen.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...