Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Ei jeg kjenner er notorisk utro. Det siste året har hun vært utro minst 3 ganger, og jeg vet at hun har vært mer uten at hun innrømmer det før.

I sommer er det satt opp at hun skal gifte seg, med fyren hun har barn sammen med.

 

Jeg har ingen kontakt med mannen hennes, men føler når vedkommende er såpass mye utro så fortjener di ikke bli gift. Men kanskje det er hodet mitt som er fucka.

 

Hva ville dere gjort? Ville du visst det selv?



Anonymous poster hash: e0e54...c02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

utroskap er ikke noe brudd på norsk lov så du har overhodet ingenting med å si noen ting som helst til noen.... hold kjeft og finn deg noen selv å dele livet med.

 

Ok, hva faen i helvete har min livssituasjon med saken å gjøre? Jeg har lest flere av dine svar i denne seksjonen av diskusjon.no, og la meg si det mildt: jeg er på ingen måte imponert over deg og din måte å "gi råd" på.

 

Dersom du har bevis må du sei det, anonymt.

Utan bevis kan du berre la vere.

 

Har plenty av bevis. Hun lot jobb-pcen stå oppe inne på en av mailene hun hadde skrevet med vedkommende hun er utro med. Tok et bilde med mobilen av det. Noe som igjen leder oss til andre forslag som tilsier at di har åpent forhold. Når vedkommende skriver "jeg er mer forelsket i deg enn mannen min", tror jeg ikke på at det er et åpent forhold.

 

TS her btw.

 

Anonymous poster hash: e0e54...c02

  • Liker 3
Lenke til kommentar

utroskap er ikke noe brudd på norsk lov så du har overhodet ingenting med å si noen ting som helst til noen.... hold kjeft og finn deg noen selv å dele livet med.

 

Norsk lov? Dette er en etisk/moralsk problemstilling, ikke en juridisk. Om TS skal finne seg noen å selv dele livet med har ingenting med temaet i denne tråden å gjøre.

 

Ellers er jeg av samme oppfatning som TS. Du skriver mye rart i denne kategorien.

Endret av oscrue10
  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Har plenty av bevis. Hun lot jobb-pcen stå oppe inne på en av mailene hun hadde skrevet med vedkommende hun er utro med. Tok et bilde med mobilen av det. Noe som igjen leder oss til andre forslag som tilsier at di har åpent forhold. Når vedkommende skriver "jeg er mer forelsket i deg enn mannen min", tror jeg ikke på at det er et åpent forhold.

 

TS her btw.

 

Anonymous poster hash: e0e54...c02

 

 

Det er en alvorlig invadering av privatlivet hennes. At du mener hun gjør noe galt, gjør det ikke greit å lese mailene hennes, og langt mindre å ta bilde av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Har plenty av bevis. Hun lot jobb-pcen stå oppe inne på en av mailene hun hadde skrevet med vedkommende hun er utro med. Tok et bilde med mobilen av det. Noe som igjen leder oss til andre forslag som tilsier at di har åpent forhold. Når vedkommende skriver "jeg er mer forelsket i deg enn mannen min", tror jeg ikke på at det er et åpent forhold.

 

TS her btw.

 

Anonymous poster hash: e0e54...c02

 

 

Det er en alvorlig invadering av privatlivet hennes. At du mener hun gjør noe galt, gjør det ikke greit å lese mailene hennes, og langt mindre å ta bilde av dem.

 

 

Bare for å klargjøre: Ja, jeg er 100% enig i dette. Derfor har jeg aldri tenkt å bruke disse bevisene i noen grad. Den maskinen hun har skrevet mail ifra, er en såkalt jobb pc som alle på jobben bruker. Noe som etter mitt synspunkt er utrolig uprofesjonelt ettersom alle kan se hva som er skrevet... Mao. bevisene ligger framme for alle. Jeg bruker den pcen til bestilling, og kunne egentlig ikke unngå å lese det.

 

Men igjen, enig. Jeg gikk over en strek ved å ta bilder.

 

Anonymous poster hash: e0e54...c02

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...