Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

utroskap er ikke noe brudd på norsk lov så du har overhodet ingenting med å si noen ting som helst til noen.... hold kjeft og finn deg noen selv å dele livet med.

 

Det er jo en Erklæring som fylles ut før man gifter seg, der man forsikrer at man ikke lider av syfilis, og ikke er i for nær slekt med forloveden.

Så en kunne like gjerne stille krav om at partene ikke er av den notorisk utro typen.

 

Han som skal gifte seg burde få beskjed, eller sjanse til å si sin mening. TS sitt vennskap med den utro damen kan jo dermed ta slutt. Så kanskje hun burde forsøke å gi beskjed anonymt. Men det er neppe mulig å gi beskjed anonymt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

utroskap er ikke noe brudd på norsk lov så du har overhodet ingenting med å si noen ting som helst til noen.... hold kjeft og finn deg noen selv å dele livet med.

 

Ok, hva faen i helvete har min livssituasjon med saken å gjøre? Jeg har lest flere av dine svar i denne seksjonen av diskusjon.no, og la meg si det mildt: jeg er på ingen måte imponert over deg og din måte å "gi råd" på.

 

Dersom du har bevis må du sei det, anonymt.

Utan bevis kan du berre la vere.

 

Har plenty av bevis. Hun lot jobb-pcen stå oppe inne på en av mailene hun hadde skrevet med vedkommende hun er utro med. Tok et bilde med mobilen av det. Noe som igjen leder oss til andre forslag som tilsier at di har åpent forhold. Når vedkommende skriver "jeg er mer forelsket i deg enn mannen min", tror jeg ikke på at det er et åpent forhold.

 

TS her btw.

 

Anonymous poster hash: e0e54...c02

 

Slike varslere er ofte ensomme bitre personer som egentlig bare ikke tåler å se andre mennesker finne seg noen..... tviler ikke ett sekund på at det er tilfellet i de aller fleste sakene... også denne.

 

 

Å ta bilde av noens private epost kommunikasjon er SVÆRT tvilsomt i forhold til norsk lov derimot....... hadde jeg vært han/henne og du hadde lagt frem noe sånt hadde det jeg gått rett til politiet. .... "hun lot pcn stå åpen så jeg snoket litt" ..... fysj for en ekkel og totalt creep ting å gjøre...... fysj

 

ta bilder av en kollegas epost og vise det til mannen hennes som du ikke kjenner, tipper at hun ikke regner deg for å være en venn engang jeg.... du er en kollega... hvorfor skal du blande deg?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

utroskap er ikke noe brudd på norsk lov så du har overhodet ingenting med å si noen ting som helst til noen.... hold kjeft og finn deg noen selv å dele livet med.

 

... men det kan utløse en masse som har konsekvenser for en familie, og som gjelder norsk lov (ekteskapsloven) senere i livet deres.

 

Folk må gjerne ligge rundt som om de var kaniner i parringssesongen, men hvis du samtidig lurer en annen person så blir det litt for ille. Jeg kjenner ikke til situasjonen, men jeg tipper at det ville fristet skikkelig å si fra. Men du må være ganske sikker, da. Det holder ikke å slenge halvsannheter ut i luften, som hun bare kan avvfeie. Det vil vel også grense til ærekrenkelse.

Endret av litera
Lenke til kommentar

 

 

utroskap er ikke noe brudd på norsk lov så du har overhodet ingenting med å si noen ting som helst til noen.... hold kjeft og finn deg noen selv å dele livet med.

 

Ok, hva faen i helvete har min livssituasjon med saken å gjøre? Jeg har lest flere av dine svar i denne seksjonen av diskusjon.no, og la meg si det mildt: jeg er på ingen måte imponert over deg og din måte å "gi råd" på.

 

Anonymous poster hash: e0e54...c02

 

1.Slike varslere er ofte ensomme bitre personer som egentlig bare ikke tåler å se andre mennesker finne seg noen..... tviler ikke ett sekund på at det er tilfellet i de aller fleste sakene... også denne.

 

 

2.Å ta bilde av noens private epost kommunikasjon er SVÆRT tvilsomt i forhold til norsk lov derimot....... hadde jeg vært han/henne og du hadde lagt frem noe sånt hadde det jeg gått rett til politiet. .... "hun lot pcn stå åpen så jeg snoket litt" ..... fysj for en ekkel og totalt creep ting å gjøre...... fysj

 

3.ta bilder av en kollegas epost og vise det til mannen hennes som du ikke kjenner, tipper at hun ikke regner deg for å være en venn engang jeg.... du er en kollega... hvorfor skal du blande deg?

 

 

1. Så din måte å svare på din egen grunnløse påstand, er å hive ut mer grunnløse påstander... Har du småpsykopatiske trekk? Kan virke sånn etter å ha lest igjennom innleggene dine.

 

2. En gang til, siden du skriver "lot pcen stå åpen": Dette er en jobb pc, ikke en jobb LAPTOP. Et kommunikasjonspunkt som samtlige ansatte benytter seg av. Den eneste forskjellen på person A og B er en egen mail-konto, utover det bruker alle den samme pcen. Når jeg satte meg ned for å foreta dagens bestillinger sto mailen åpen for alle å se. Hva om feks adm dir hadde satt seg ned på pcen å lest? Eller noen andre som faktisk hadde gått i bedriften å sladret?

 

3. Interessant at du tar deg tid til å kaste ut nok et par grunnløse påstandander, når jeg akkurat skrev "har på ingen måte tenkt å bruke disse bevisene". Bare et spørsmål ut av nysgjerrighet: Vinner du mange diskusjoner i ditt virkelige liv?

 

Anonymous poster hash: e0e54...c02

Lenke til kommentar

diskuterer ikke med folk som ikke våger vise sitt nick, toppen av feighet, forenelig med å snoke i andre menneskers privatliv.... skjønner jo at du ikke vil vise det for da vet folk hvilket snokende creep du er.

 

du vet ikke noe om grunnen til at hun er utro, kanskje han har vært det før? enig med han over, forkastelig.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

diskuterer ikke med folk som ikke våger vise sitt nick, toppen av feighet, forenelig med å snoke i andre menneskers privatliv.... skjønner jo at du ikke vil vise det for da vet folk hvilket snokende creep du er.

 

du vet ikke noe om grunnen til at hun er utro, kanskje han har vært det før? enig med han over, forkastelig.

 

Merkelig påstand, ettersom alle kan gå inn på profilen og innleggshistorikken din å se at dette er noe du gjør daglig. Men det var vel kanskje ikke så gøy å diskutere grunnløse påstander imot seg selv?

 

Så om jeg ikke vet grunnen til at hun er utro, så er det dermed greit? Selv om hun skal gifte seg? Hvis du leser mitt første innlegg, står det også at hun har innrømmet overfor meg andre tilfeller. Si meg, hvis du skulle giftet deg, og noen som er invitert i bryllupet ditt vet at din utkårede er utro: Ville DU visst det?

 

Anonymous poster hash: e0e54...c02

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...