Gå til innhold

Vi slutter å gi spillnøkler til Ekstra-medlemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Synd at dette tilbudet avvikles.

Jeg synes derimot at dere ikke bør stenge helt av for dette og at dere heller bør ta tak i tjenesten og bruke den på andre mulige måter , noen forslag :

 

*Månedens anbefalte spill : Gi en link til en "shareware / test versjon eller gratis utgave av spillet" , om det er vanskelig å finne forslag til dette for journalistene er det sikkert mange flinke spillere som har tid til å gi noen gode tips i en tråd om hvilke spill som kan testes.

 

*Rabatterte spill : Her har dere en gylden mulighet til å kunne gi en rabatt til medlemmene deres på spill dere anmelder og der dere får en avtale med utgiveren i forhold til reklameinntekter og andre avtaler.

 

Anbefaler også at dere har en konkurranse for ekstra medlemmer på noen av spillene som dere anbefaler , et fornuftig samarbeid med spillutviklerne vil trolig gi dere et eller flere spill som kan deles ut.

Veldig fin post med konstruktive forslag som jeg syntes Gamer burde se nærmere på og rett og slett gjøre litt mer ut av Ekstra tjenesten enn hva den er pr nå.

Tror det er vinn-vinn å bygge ut tjenesten og gjøre den mer attraktiv for potensielle nye medlemmer og for å holde på de gamle. Tror ikke det er nok med kun noen eksklusive artikler og reklamefritak for å holde på abonnentene.

Takk for gode innspill! Dette tar vi med oss videre :)

Nei, innspillet om rabatt på anmeldte spill er IKKE en god ide.

 

Grunnen til det trenger jeg vel ikke skrive (, eller)?

 

Forøvrig så var spillnøklene en del av grunnen til at jeg ble medlem, og jeg er litt i tenkeboksen på oppsigelse av det nå, men som Malvado var inne på (bortsett fra den over), en erstatning ville gått langt bedre for dere enn å bare kappe ut noe ut av det blå.

 

Nå skal det sies at av medlemsinnhold så er vel Gamer av de bedre på tek-nettverket, men som noen andre som snakker om tillitsbrudd og antydelser mot at større mediakonsern er inne i bildet her:

 

Dette er nok ingen i selve Gamer.no som står for: Dette er et styrevedtak tatt langt over hodet på de som jobber her tror jeg, så det er vel (aksje)eierene som bør få all kritikk.

Lenke til kommentar

 

Nei, innspillet om rabatt på anmeldte spill er IKKE en god ide.

 

Grunnen til det trenger jeg vel ikke skrive (, eller)?

 

 

 

Igrunn ikke. Men du må være klar over at ett avtalt spill (i dobbel forstand), mellom en anmelder og en utgiver er ulovlig. Man kan ikke ta utgangspunkt i at Gamer.no er potensielt korrupte når man legger fram forslag som dette, eller?

Lenke til kommentar

 

 

Nei, innspillet om rabatt på anmeldte spill er IKKE en god ide.

 

Grunnen til det trenger jeg vel ikke skrive (, eller)?

 

 

 

Igrunn ikke. Men du må være klar over at ett avtalt spill (i dobbel forstand), mellom en anmelder og en utgiver er ulovlig. Man kan ikke ta utgangspunkt i at Gamer.no er potensielt korrupte når man legger fram forslag som dette, eller?

 

 

For å være tydelig på det, finnes det selvfølgelig ingen måte for en kommersiell aktør å påvirke meningene i de redaksjonelle anmeldelsene til Gamer.no, og det kommer det heller aldri til å være :) Jeg beklager hvis svaret mitt kunne tolkes i den retning.

 

Men forslaget om å tilby Ekstra-medlemmer rabatter og tilbud på generell basis synes jeg er et godt innspill.

Endret av SiR0
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Nei, innspillet om rabatt på anmeldte spill er IKKE en god ide.

 

Grunnen til det trenger jeg vel ikke skrive (, eller)?

 

 

 

Igrunn ikke. Men du må være klar over at ett avtalt spill (i dobbel forstand), mellom en anmelder og en utgiver er ulovlig. Man kan ikke ta utgangspunkt i at Gamer.no er potensielt korrupte når man legger fram forslag som dette, eller?

 

 

For å være tydelig på det, finnes det selvfølgelig ingen måte for en kommersiell aktør å påvirke meningene i de redaksjonelle anmeldelsene til Gamer.no, og det kommer det heller aldri til å være :) Jeg beklager hvis svaret mitt kunne tolkes i den retning.

 

Men forslaget om å tilby Ekstra-medlemmer rabatter og tilbud på generell basis synes jeg er et godt innspill.

 

 

 

 

Nei, innspillet om rabatt på anmeldte spill er IKKE en god ide.

 

Grunnen til det trenger jeg vel ikke skrive (, eller)?

 

 

 

Igrunn ikke. Men du må være klar over at ett avtalt spill (i dobbel forstand), mellom en anmelder og en utgiver er ulovlig. Man kan ikke ta utgangspunkt i at Gamer.no er potensielt korrupte når man legger fram forslag som dette, eller?

 

Vel, som de sa i Frankrike en gang: Touche!

 

Så du tror ikke en flashende reklame under en anmeldelse av et spill uansett karakter med nedsatt pris ville satt ny høyderekord i hevede øyenbryn?

 

Og tror du ikke Gamer ville hatt litt troverdighetsproblemer om det hadde tilbudt eksempelvis GTA5 til PC pre-purchase (som vil være det naturlige neste steget såvidt jeg kjenner business) til redusert pris?

 

Ville du stolt på anmeldelsen da?

 

(, eller?)

Lenke til kommentar

 

 

 

Nei, innspillet om rabatt på anmeldte spill er IKKE en god ide.

 

Grunnen til det trenger jeg vel ikke skrive (, eller)?

 

 

 

Igrunn ikke. Men du må være klar over at ett avtalt spill (i dobbel forstand), mellom en anmelder og en utgiver er ulovlig. Man kan ikke ta utgangspunkt i at Gamer.no er potensielt korrupte når man legger fram forslag som dette, eller?

 

 

For å være tydelig på det, finnes det selvfølgelig ingen måte for en kommersiell aktør å påvirke meningene i de redaksjonelle anmeldelsene til Gamer.no, og det kommer det heller aldri til å være :) Jeg beklager hvis svaret mitt kunne tolkes i den retning.

 

Men forslaget om å tilby Ekstra-medlemmer rabatter og tilbud på generell basis synes jeg er et godt innspill.

 

Dere er eid av en større kommersiell aktør som påvirker deres redaksjonelle mening.

edit: ssry: det over pluss: mener jeg!

Endret av rosetta stoned
Lenke til kommentar

Nå føler jeg at dere drar det litt vel langt , eller?

At store selskaper er villige til å gi rabatter der man annonserer er vel ikke akkurat noe nytt , greier man å få til en avtale der man gir feks litt ekstra reklameplass mot at man kan få en ytelse tilbake så vil det gagne begge partene uten at man må ofre integriteten til anmeldelsen selv.

 

Tek nettverket har jo sin egen "prisguide" som i seg selv gir inntekter ved å linke til de nettbutikkene som gir de beste prisene til kundene , det samme skjer jo hos prisjakt , sånn sett så vil jo ikke det å få en rabatt etter å ha lest en anmeldelse av et spill (selv om karakteren er 1 - 10 av 10 ) om man er interessert i spillet så utrolig ille spør du meg.

 

Men nå snakket jeg som enkeltperson og ikke som moderator (som uansett er en ulønnet stilling som vi gjør fordi vi ønsker å stille opp for alle de herlige forumbrukerne som er her på diskusjon ) bare for å påpeke dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vent, hva? Det VAR et spill i desember? Jeg fikk det aldri!

I begynnelsen hadde man god tid på å hente nøklene om jeg husker rett. I det siste har det vært snakk om noen få dager. Og gamle spillnøkler har forsvunnet fra oversikten. Noe som er totalt idiotisk om du spør meg. Ikke rart de sier at folk ikke henta nøklene sine. Om ikke du huska å gå inn på oversikten i denne korte perioden så fikk du rett og slett ikke med deg denne goden. Dette argumentet er med andre ord 100% oppkonstruert fra Tek sin side. De la opp til et system der folk gikk glipp av spill og mister tilgang på nøkler de ikke har lagt til i Steam/Origin/whatever. Så bruker de dette som et argument for å fjerne denne tjenesten? Nei, dra meg baklengs gjennom postkassa!

Tror jeg mista en nøkkel slik selv. Jeg gikk bare ut fra at jeg kunne "oppbevare" dem i kontoen og bruke eller gi bort når det passa meg.

 

Goddamn. Jeg var kraftig syk fra bitte lille julaften til nyttår, i tillegg til hvor travel mesteparten av den tiden kan være, fikk ikke med meg mye på den tiden. Nå føler jeg meg snurt. Vet virkelig ikke hvor lenge jeg vil fortsette Ekstra-abonnementet.
Lenke til kommentar

Jeg er litt enig i det med at det har vært kort tid? Før kunne man jo hente ut nøklene i ro og mak? Men nesten alt fra de siste 4-5 måneden ihvertfall er jo nå borte? Kan kanskje si det ikke har vært så viktig for meg, siden jeg ikke hentet det før, men jeg var litt overrasket over at "alt" er forsvunnet nå.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg fikk hakeslipp da de innarbeidede merkenavnene Hardware, Akam og Amobil regelrett ble avliva her for litt siden. Og tidspunktet det skjedde på er enda mer uforståelig. Det skjedde på et tidspunkt da store aktører som f.eks. TV2 og Telenor har begynt å referere til disse sidene. Gjenkjennelsesverdien til navna har bare økt. Og så legges hele greia ned.

Enig i dette! Tydelige merkenavn, med et tydelig innhold. Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke klarer å skille ordentlig mellom tek.no, teknofil.no (og insidetelecom.no) når det kommer til hva slags innhold jeg kan forvente.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Haha, ja nettopp... :p Forsøkte å finne ut av det på nytt etter at jeg skrev innlegget, men finner egentlig ikke noe tydelig mønster. (Mulig det står skrevet et sted hva forskjellene er, men i utgangspunktet så tenker jeg at innhold kombinert med merkenavn i seg selv burde være nok til å identifisere dette).

Lenke til kommentar

At nøklene forsvinner er en ting, men det er normalt at man får varsel på forhånd ved abonnements endringer og ikke at funksjonen forsvinner samtidig man blir informert.

 

Kanskje ekstramedlemmer skulle vært med i konkurranser automagisk?

De er med i trekningene uansett om de har fylt inn svar eller ei?

Endret av AllFather
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...