Gå til innhold

Vi slutter å gi spillnøkler til Ekstra-medlemmer


Anbefalte innlegg

Synd at dette tilbudet avvikles.

Jeg synes derimot at dere ikke bør stenge helt av for dette og at dere heller bør ta tak i tjenesten og bruke den på andre mulige måter , noen forslag :

 

*Månedens anbefalte spill : Gi en link til en "shareware / test versjon eller gratis utgave av spillet" , om det er vanskelig å finne forslag til dette for journalistene er det sikkert mange flinke spillere som har tid til å gi noen gode tips i en tråd om hvilke spill som kan testes.

 

*Rabatterte spill : Her har dere en gylden mulighet til å kunne gi en rabatt til medlemmene deres på spill dere anmelder og der dere får en avtale med utgiveren i forhold til reklameinntekter og andre avtaler.

 

Anbefaler også at dere har en konkurranse for ekstra medlemmer på noen av spillene som dere anbefaler , et fornuftig samarbeid med spillutviklerne vil trolig gi dere et eller flere spill som kan deles ut.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd at dette tilbudet avvikles.

Jeg synes derimot at dere ikke bør stenge helt av for dette og at dere heller bør ta tak i tjenesten og bruke den på andre mulige måter , noen forslag :

 

*Månedens anbefalte spill : Gi en link til en "shareware / test versjon eller gratis utgave av spillet" , om det er vanskelig å finne forslag til dette for journalistene er det sikkert mange flinke spillere som har tid til å gi noen gode tips i en tråd om hvilke spill som kan testes.

 

*Rabatterte spill : Her har dere en gylden mulighet til å kunne gi en rabatt til medlemmene deres på spill dere anmelder og der dere får en avtale med utgiveren i forhold til reklameinntekter og andre avtaler.

 

Anbefaler også at dere har en konkurranse for ekstra medlemmer på noen av spillene som dere anbefaler , et fornuftig samarbeid med spillutviklerne vil trolig gi dere et eller flere spill som kan deles ut.

 

Veldig fin post med konstruktive forslag som jeg syntes Gamer burde se nærmere på og rett og slett gjøre litt mer ut av Ekstra tjenesten enn hva den er pr nå.

Tror det er vinn-vinn å bygge ut tjenesten og gjøre den mer attraktiv for potensielle nye medlemmer og for å holde på de gamle. Tror ikke det er nok med kun noen eksklusive artikler og reklamefritak for å holde på abonnentene.

Lenke til kommentar

 

Synd at dette tilbudet avvikles.

Jeg synes derimot at dere ikke bør stenge helt av for dette og at dere heller bør ta tak i tjenesten og bruke den på andre mulige måter , noen forslag :

 

*Månedens anbefalte spill : Gi en link til en "shareware / test versjon eller gratis utgave av spillet" , om det er vanskelig å finne forslag til dette for journalistene er det sikkert mange flinke spillere som har tid til å gi noen gode tips i en tråd om hvilke spill som kan testes.

 

*Rabatterte spill : Her har dere en gylden mulighet til å kunne gi en rabatt til medlemmene deres på spill dere anmelder og der dere får en avtale med utgiveren i forhold til reklameinntekter og andre avtaler.

 

Anbefaler også at dere har en konkurranse for ekstra medlemmer på noen av spillene som dere anbefaler , et fornuftig samarbeid med spillutviklerne vil trolig gi dere et eller flere spill som kan deles ut.

 

Veldig fin post med konstruktive forslag som jeg syntes Gamer burde se nærmere på og rett og slett gjøre litt mer ut av Ekstra tjenesten enn hva den er pr nå.

Tror det er vinn-vinn å bygge ut tjenesten og gjøre den mer attraktiv for potensielle nye medlemmer og for å holde på de gamle. Tror ikke det er nok med kun noen eksklusive artikler og reklamefritak for å holde på abonnentene.

 

 

Takk for gode innspill! Dette tar vi med oss videre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt greit for min del, jeg tror ikke jeg selv testet et eneste et av spillene, selv om jeg enten aktiverte noen av dem selv eller ga dem bort om det var noe jeg hadde før / så absolutt ikke hadde noen interesse for. Naturlig nok har dere derfor min støtte her, bruk heller saken på mer og enda bedre innhold - om det er bare til oss med medlemskapet eller til alle :)

Lenke til kommentar

Det oppsummerer vel det meste ja...

 

For ikke å snakke om at den beste spilljournalisten har blitt overflyttet fra Gamer til Tek, og ikke lengre får anmelde spill... (Froholt).

 

En annen ting - det hevdes i artikkelen at det har vært gitt spillnøkler siden 2013? Dette er vel svada - min første spillnøkkel var metro: last light fra 22. mai 2014... Gamer.no lyger i artikkelen for at det skal virke som om dette tilbudet har vart mye lengre enn det faktisk har.

 

Abonnementet mitt er forresten sagt opp, har vært med siden oktober 2013. Nok er nok.

Endret av KriFos
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En annen ting - det hevdes i artikkelen at det har vært gitt spillnøkler siden 2013? Dette er vel svada - min første spillnøkkel var metro: last light fra 22. mai 2014... Gamer.no lyger i artikkelen for at det skal virke som om dette tilbudet har vart mye lengre enn det faktisk har.

Akkurat her tar du heldigvis feil. Jeg måtte sjekke og den første spillnøkkelen jeg fikk husker jeg at jeg gav bort til søstra mi. Når jeg sjekker Facebook-loggen min så ser jeg gav henne nøkkelen den 8. desember 2013. Det er skjedd mye galt når det gjelder Ekstra, men rett skal være rett.
Lenke til kommentar

 

En annen ting - det hevdes i artikkelen at det har vært gitt spillnøkler siden 2013? Dette er vel svada - min første spillnøkkel var metro: last light fra 22. mai 2014... Gamer.no lyger i artikkelen for at det skal virke som om dette tilbudet har vart mye lengre enn det faktisk har.

Akkurat her tar du heldigvis feil. Jeg måtte sjekke og den første spillnøkkelen jeg fikk husker jeg at jeg gav bort til søstra mi. Når jeg sjekker Facebook-loggen min så ser jeg gav henne nøkkelen den 8. desember 2013. Det er skjedd mye galt når det gjelder Ekstra, men rett skal være rett.

 

Hva slags spill var dette? Har muligens spill forsvunnet for meg? :|

 

post-4131-0-30542500-1424880258_thumb.png

 

 

For øvrig står dette fortsatt på nettstiden om jeg endrer abonnement:

 

post-4131-0-39511500-1424880364_thumb.png

Lenke til kommentar

Hva slags spill var dette? Har muligens spill forsvunnet for meg? :|

Jeg husker ikke akkurat hva det het, men det var et veldig casual indie-spill som ikke interreserte meg egentlig. Måneden etter var det et spill der du skulle spille en grevlingmor som passa på ungene sine om jeg husker rett.

 

Vent, hva? Det VAR et spill i desember? Jeg fikk det aldri!

I begynnelsen hadde man god tid på å hente nøklene om jeg husker rett. I det siste har det vært snakk om noen få dager. Og gamle spillnøkler har forsvunnet fra oversikten. Noe som er totalt idiotisk om du spør meg. Ikke rart de sier at folk ikke henta nøklene sine. Om ikke du huska å gå inn på oversikten i denne korte perioden så fikk du rett og slett ikke med deg denne goden. Dette argumentet er med andre ord 100% oppkonstruert fra Tek sin side. De la opp til et system der folk gikk glipp av spill og mister tilgang på nøkler de ikke har lagt til i Steam/Origin/whatever. Så bruker de dette som et argument for å fjerne denne tjenesten? Nei, dra meg baklengs gjennom postkassa!

Tror jeg mista en nøkkel slik selv. Jeg gikk bare ut fra at jeg kunne "oppbevare" dem i kontoen og bruke eller gi bort når det passa meg.

Endret av L4r5
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme det aldri har vært en eneste Ekstra artikkel som har fått meg til å vurdere å bli medlem. Spillene fikk meg på et tidspunkt til å vurdere å bli medlem, men mer som en slags U-hjelp. For å prøve å holde liv i den eneste norsk språklige IT/Tek siden av litt kvalitet. Men selv det ble med tanken, ekstra innholdet opplevde jeg etterhvert som så dårlig at jeg rett og slett ikke ville være med på å holde liv i det. Smaken i munnen har ikke blitt mindre flau av denne fadesen. For de medlemmene som tenker fortsette medlemskapet sitt vil jeg anbefale å kreve "oppfyllelse" i henhold til forbrukerkjøpslovens §21. Om Tek ikke oppfyller sine forpliktelser så gå til "dekningskjøp" av et spill dere ønsker i henhold til §53, og kontakt forbrukerrådet for å legge inn en klage. Dekningskjøpet tenker jeg dere kan ta gjennomsnitt av prisen hos Steam på spillene Tek har levert til nå, og velg et spill i den prisklassen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer det. Hexxagon var det første spillet jeg fikk, men husker ingen av de andre siden de er borte fra oversikten på gamer.no.

Det ene var Vicotria II hvertfall. Jeg husker det fordi det er et fantastisk spill og jeg var positivt overrasket over at de gav det bort.

Trodde en stund det skulle være en positiv trend. Vi fikk Magicka, Teslagrad, Metro: Last Light og ikke minst Drømmefall. Alle store titler.

Så snudde vinden. Men jeg er ikke sint. Jeg er bare veldig, veldig skuffet.

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...