Gå til innhold

Vi slutter å gi spillnøkler til Ekstra-medlemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På forsiden nå får jeg frem en reklame med link til der jeg kan se "alle Ekstra-fordelene". Må innrømme jeg lurer litt på hva alle de fordelene er, spesielt nå som et spill i måneden er borte. Er det noen andre fordeler enn å kunne skru av reklame og få tilgang til flere artikler? Alle 2 er liksom litt dårlig grammatikk for meg. Regnes det da kanskje at man kan velge farge? Eller at man kan få et "Ekstra" ikon på forumet? Men er det en "fordel"? Å annonsere til alle at man er så dum å betale for dette?

 

Må innrømme jeg bokstavelig talt LOL'et av denne: "Vi skal satse tungt på de virkelig gode sakene, lærerike artikler, stoff du aldri før har sett hos oss."

 

Er grammatikken min helt feil igjen her? Eller innrømmer de faktisk at de aldri før har levert "de virkelig gode sakene", og "lærerike artikler". Er det dette som er nye Tek-Ekstra? "Honesty at last"? :p

Endret av Gabri3L
  • Liker 5
Lenke til kommentar

På forsiden nå får jeg frem en reklame med link til der jeg kan se "alle Ekstra-fordelene". Må innrømme jeg lurer litt på hva alle de fordelene er, spesielt nå som et spill i måneden er borte. Er det noen andre fordeler enn å kunne skru av reklame og få tilgang til flere artikler? Alle 2 er liksom litt dårlig grammatikk for meg. Regnes det da kanskje at man kan velge farge? Eller at man kan få et "Ekstra" ikon på forumet? Men er det en "fordel"? Å annonsere til alle at man er så dum å betale for dette?

 

Må innrømme jeg bokstavelig talt LOL'et av denne: "Vi skal satse tungt på de virkelig gode sakene, lærerike artikler, stoff du aldri før har sett hos oss."

 

Er grammatikken min helt feil igjen her? Eller innrømmer de faktisk at de aldri før har levert "de virkelig gode sakene", og "lærerike artikler". Er det dette som er nye Tek-Ekstra? "Honesty at last"? :p

http://www.tek.no/artikler/derfor-starter-vi-et-eget-reklamebyra/167636

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hadde ikke lagt merke til denne artikkelen, før jeg nå var inne og sjekket om det hadde kommet noen nye spillnøkler.

 

Dette synes jeg var veldig synd, da dette var noe av grunnen til at jeg ble extra medlem. (Selvom det har tatt tid og hente spillnøkler)

 

Synes ikke artiklene som leveres på Extra er verdt de kronene desverre,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Utrolig trist.

 

Begynner å bli færre og færre grunner til å være Ekstra-medlem. Artiklene faller i kvalitet, mer skjult reklame, ingen spillnøkler lengre.

 

Eneste grunnen til at jeg faktisk er Ekstra-medlem idag er fordi jeg ble medlem tidlig (og fikk rabattert pris), men går vel ikke lange stunden før den og forsvinner, vil jeg anta.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg synes det er leit at spillnøklene har forsvunnet fullt og helt. Har ingen problemer med å forstå at det blir både kostbart og tidkrevende å stille med dette hver måned, men det er nå engang derfor vi har betalt for det - sammen med de andre fordelene selvfølgelig.

Når det er sagt så virker det på meg som at det redaksjonelle innholdet som blir tilgjengelig med ekstra abonnementet ikke når helt opp, så her blir nok en vurdering av hvorvidt man skal fortsette med disse 29,- hver måned for en tjeneste som strengt tatt adblock kan ta seg av.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er leit at spillnøklene har forsvunnet fullt og helt. Har ingen problemer med å forstå at det blir både kostbart og tidkrevende å stille med dette hver måned, men det er nå engang derfor vi har betalt for det - sammen med de andre fordelene selvfølgelig.

Når det er sagt så virker det på meg som at det redaksjonelle innholdet som blir tilgjengelig med ekstra abonnementet ikke når helt opp, så her blir nok en vurdering av hvorvidt man skal fortsette med disse 29,- hver måned for en tjeneste som strengt tatt adblock kan ta seg av.

 

Du får nå servert MER reklame med adblock enn før...

Jeg tror rett og slett dette har gått litt i glemmeboka , men jeg håper virkelig at de får noe på plass for de som har "ekstra" medlemskapet da det viser jo litt "takk for at du støtter oss" i tillegg til de små fordelene det har.

Lenke til kommentar

Mer reklame? Ser helt reklamefritt helt til jeg ønsker å lese en artikkel. Skrur så av adblock for den artikkelen jeg ønsker å lese. Ingen problem for meg iallfall. Mener du at det er mer reklame for meg inne på den artikkelen siden jeg bruker Adblock?

 

http://www.theregister.co.uk/2015/10/02/adblock_flogged_off_to_mystery_buyer/

 

Det er også muligheter for at man ikke lenger vil kunne brukerstyre om man i det hele tatt kan se eller ikke se anonser. Uansett det blir litt OT.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...