Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhold med muslim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke en vanlig historie at pakistansk jente og norsk gutt forelsker seg, og at når familien hennes får greie på at hun ikke kan gifte seg med den de har bestemt likevel, kommer det 10 sinte fettere og 5 rasende tremenninger for å jage vekk den norske gutten?

 

Det er sikkert én historie. Men det finnes også mange muslimske jenter og familier som er rimelig sekulære og tolerante. Uten at jeg vet hvorfor trådstarter ønsker nettopp en muslimsk kjæreste, er det dog vanskelig å si om dette gjør dem mindre attraktive.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er det ikke en vanlig historie at pakistansk jente og norsk gutt forelsker seg, og at når familien hennes får greie på at hun ikke kan gifte seg med den de har bestemt likevel, kommer det 10 sinte fettere og 5 rasende tremenninger for å jage vekk den norske gutten?

 

Dette kan jeg bekrefte. Dette er som sagt den "snille" versjonen. Den tryggeste måten er å konverterer seg til Islam før du vil date med en muslimsk jente vil jeg si, selvom det ikke er det klokeste valget. 

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ikke det klokeste valget hvis det gjør ting lettere?

 

Islam er en religion med meget dårlig omdømme blant ikke-muslimer tiltross for å være meget konservativ. Som følge av at han konverterer til Islam vil det komme en rekke ulemper. Han må endre navnet sitt til et muslimsk navn som gjør at det blir vanskeligere å få jobb etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...