Gå til innhold

Telenor Fiber oppgraderer hastigheten.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har nettopp fått installert 500/500 fiber av CD. Er det slik at Telenor må åpne for at andre kan bruke fibernettet dems, eller ble dette stoppet ved at de nå bruker Canal Digital som leverandør?

Kun Telenor som er pålagt å selge VULA. Det gjelder ikke for Canal Digital brandet. (Du finner dem ikke i VULA oversikten hos Telenor Wholesale).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg gikk nå også inn og endra fra 100 til 250.. Hvordan vet man om man trenger ny ONT?

Edit: Ringte telenor og man trenger ikke gå på mine sider og forandre, det går automatisk og de begynte flyttinga igår. Alle vil være over på nye hastigheter ilø 4 uker.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Fikk endra hastigheten min til 250/250, det tok noen timer før hastigheten ble endret på mine sider.

 

Da jeg kom hjem idag var derimot hastigheten 46/100 (!), så noe rart har skjedd. Fikk beskjed om å vente til i morra evt til mandag og se om det endret seg da, og da evt legge inn en feilmelding på linja. Haff :closedeyes:

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Ringte inn selv tidlig på dagen. Kundebehandler der så at linja ikke var "oppdatert" med ny hastighet og satt hastigheten til å bli endret i morgen lørdag..  

 

Logget meg inn på "min sider " hos telenor og der stod fortsatt "gammel hastighet" men, venter og se i løp av helgen

 

Edit: Fiber fra Telenor

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Jeg endret nå selv inne på min side. Måler nå 200 ned, men bare 45 ca opp. Hadde 100/100 før selvfølgelig, og målte da også 100/100.

Er offshore da, så får ikke valgt noe annen server på speedtest, mulig den er treg? (måler på grensesnittet til ruteren).

Endret av mongojarle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...