Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte flire godt da jeg plukket opp en kar fra utdrikkingslag som hadde fingret ei bikkje og tea-bag'et ei gammal dame på en bussholdeplass! :lol:

Ble litt lei av alle idiotene og juksingen i MP så jeg gikk tilbake til SP for å finne missions jeg hadde gått glipp av tidligere. Mye småting også som skjer når man kjører rundt, slik som han karen over. :)

Endret av Vice
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Hvordan er Grand Theft Auto Online nå? Er det fortsatt veldig mange som jukser? Jeg har ikke giddet å røre PC versjonen på over en måned nå pga denne juksingen. Har spilt Xbox One versjonen istedenfor.  

 

 

 

Konge! Perfekt for cpu benchmarking :D

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Hvordan er Grand Theft Auto Online nå? Er det fortsatt veldig mange som jukser? Jeg har ikke giddet å røre PC versjonen på over en måned nå pga denne juksingen. Har spilt Xbox One versjonen istedenfor.

 

 

 

Ja det var vell noe sånt jeg hadde forestilt meg. Like greit å la være å spille GTAO på PC permanent.

 

Dette er på mange måter Rockstar Games sin feil, siden de har mislykket i å programmere spillet sikkert med robust anti fusk system som oppdager juksemakere automatisk.

 

Det må nok et GTA VI til for at idiotene hos R* skal forstå dette. Også må det sikkert et GTA VI til for at de samme idiotene skal forstå hva slags RP & $ nivå det skal være på belønningene til jobbene, samt priser.

 

De siste DLC'ene har bare vært noe dritt med kunstig høye priser på gjenstandene. De vil ta uendelig lang tid med repetering av oppdrag for å kunne få råd til de nye gjenstandene.

Lenke til kommentar

Oppdrag? Hva var det igjen? :rofl:

 

Jeg hacket inn noen milioner (ca 200 til sammen) og av-installierte modsa, problem solved! Jeg har allerede gjort alle oppdragene, gidder ikke å gå på repeat 100 million ganger for å få nytt kjøretøy, bedre å bare kjøpe det :p

 

Noen som synes den nye updaten gjorde det ustabilt, siste update var god å fin, Bestemte meg for å oppdatere, så kræsjet det... Har foldet i 1 måned 24/7 100% så sannsynlig at det er maskinen :p

Lenke til kommentar

Oppdrag? Hva var det igjen? :rofl:

 

Jeg hacket inn noen milioner (ca 200 til sammen) og av-installierte modsa, problem solved! Jeg har allerede gjort alle oppdragene, gidder ikke å gå på repeat 100 million ganger for å få nytt kjøretøy, bedre å bare kjøpe det :p

 

Noen som synes den nye updaten gjorde det ustabilt, siste update var god å fin, Bestemte meg for å oppdatere, så kræsjet det... Har foldet i 1 måned 24/7 100% så sannsynlig at det er maskinen :p

Ja akkurat...

 

Spillere gjør sånt som dette fordi de gidder ikke å repetere de samme kjedelige oppdragene hundrevis av ganger bare for å få råd til et fly.

Lenke til kommentar

Ja akkurat...

 

Spillere gjør sånt som dette fordi de gidder ikke å repetere de samme kjedelige oppdragene hundrevis av ganger bare for å få råd til et fly.

Riktig, Selv så har jeg aldri spammet random folk på mp, vil ikke ødelegge for andre selv om jeg ikke gidder å ta alle oppdragene, men dessverre er ikke alle slikt på gtav online :/

Derfor jeg kun spiller private session med ca 3-8 venner om gangen, gøyere det^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Ja det var vell noe sånt jeg hadde forestilt meg. Like greit å la være å spille GTAO på PC permanent.

Dette er på mange måter Rockstar Games sin feil, siden de har mislykket i å programmere spillet sikkert med robust anti fusk system som oppdager juksemakere automatisk.

 

Det må nok et GTA VI til for at idiotene hos R* skal forstå dette. Også må det sikkert et GTA VI til for at de samme idiotene skal forstå hva slags RP & $ nivå det skal være på belønningene til jobbene, samt priser.

 

De siste DLC'ene har bare vært noe dritt med kunstig høye priser på gjenstandene. De vil ta uendelig lang tid med repetering av oppdrag for å kunne få råd til de nye gjenstandene.

 

 

Det er dessverre mer vanlig med p2p-baserte servere nå til dags enn tradisjonelle dedikerte servere (som er mye tryggere/mer stabile). Det er ingen fordeler for brukerne med p2p, men det er billigere. Dedikerte servere trenger ikke å være så dyrt, egentlig, det er nok av kunder som er interessert i å hoste slike f.eks., men jeg tror p2p har kommet for å bli - dessverre. 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Game_server

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...