Gå til innhold

Cities: Skylines-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En interessant video om trafikk flyt:

Av det jeg har sett av Quill18 sin live stream så er ikke trafikklys spesielt effektivt med tanke på god trafikk flyt. Ser også ut til bilene trenger å bli litt smartere i trafikken, forhåpentligvis blir dette optimalisert og patchet etter hvert.

Lenke til kommentar

Prøvde SimCity med noen venner - men det var plent umulig å samarbeide i særlig grad. Pengegaver kom aldri, eller alt for seint f.eks. Og når man bygde ting som skulle gagne hele regionen, som f.eks. et universitet eller samarbeide om en 'great work' så fungerte ikke overføringen av ressurser godt nok. Jeg kunne overføre titusenvis av enheter aluminium og det ville hos meg stå at det ikke trengtes mer - mens de andre sendte ut all sin aluminium også for å fylle på kvoten som skulle til.

Lenke til kommentar

Var det mange som faktisk spilte multiplayer i SimCity? Mener å huske side opp og side ned med klaing over at det skal være single-player? Eller husker jeg feil?

Var vel Multiplayer-only, men du kunne spille på en privat-"server". Så sånn sett, singleplayer også.

Greia var dog at man måtte være tilknyttet internet for å spille.

EA sa at det var umulig å spille uten konstant Internet-tilgang. Så, noen dager etter release, var det noen som cracket det slik at det var mulig å spille off-line.

Lenke til kommentar

Vi så hvor mye det kostet for singleplayer-opplevelsen å skulle ha multiplayer i SimCity. Jeg kan ikke fatte og begripe at folk ennå spør etter multiplayer etter denne flausen. Ikke minst fordi dette er en bitteliten utvikler som må fokusere på de tingene som teller mest, og det er å polere singleplayer-opplevelsen i et erketypisk singleplayer-spill.

Lenke til kommentar

 

Kl 18 norsk tid

 

When will it go live on March 10th?

Expect release late afternoon/evening European time, around or after 19:00 CET. This is unfortunately out of our hands and relies on Steam.

 

http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?841746-Release-FAQ-All-release-questions-go-here

 

http://www.reddit.com/r/CitiesSkylines/comments/2yi272/final_answer_game_goes_live_1000_pdt_and_1800_cet/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...