Gå til innhold

Cities: Skylines-tråden


Anbefalte innlegg

Ser ut til at det blir greit tatt imot..da spørs det bare om jeg må dra kortet..
-----------------
Everyeye.it - 9/10

Review
Author: Francesco Serino
>It's simply the best city builder out there. The guys from Colossal Order literally outperformed themselves with this sequel.

PCGamer - 86/100

Review
Author: Christopher Livingston
> A handful of flaws, but this fun and addictive city-builder still climbs high.

IGN - 8.5/10

Review
Author: Dan Stapleton
> Cities: Skylines is all about building huge, bustling cities, but they don't need us save them from disaster.

GameInformer - 8.75/10


PCWorld - 4/5

----

EDIT: Fuck it, er nå 200 kr fattigere. Må det vel være verdt!

Endret av MrL
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakkars deg asså, med deluxe versjonnen for 70kr mer får du med en hundepark (!!!) + litt mer.

Jeg gleder meg å teste hundeparken, blir det første jeg skal sette opp i byen :)

Hehe, utifra det jeg ser klarte jeg å sikre meg den hundeparken ved å forhåndsbestille :p

 

Deluxe versjonen innholder dog 5 landemerker ala Frihetsgudinnen osv, så dessverre kan jeg nok ikke lage en fullverdig "Paris" eller "New York".. :)

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge nå.

 

Allerede en haug med mods ute etter hva jeg har forstått. Tror jeg kjører på med ubegrenset penger, alt unlocked, utvided størrelse og alle ekstra bygninger og ting jeg kan finne på min første gjennomkjøring.

 

Eller skal jeg bare spille slik det er ment å spille.. Gud så vanskelig valg man må ta. Jaja, tror jeg bare får se hvilke mods som faktisk er tilgjengelige før jeg bestemmer meg...

 

 

Dette blir uansett veldig bra:)

Lenke til kommentar

Ser ut til at det blir greit tatt imot..da spørs det bare om jeg må dra kortet..

Årets første Must Buy. Positive ting: Det meste. Negative ting: Null Godzilla. :p

 

Stakkars deg asså, med deluxe versjonnen for 70kr mer får du med en hundepark (!!!) + litt mer.

Jeg gleder meg å teste hundeparken, blir det første jeg skal sette opp i byen :)

Hvorfor ikke bare installere alt det der via mods? Da kan nok få hundepark, kattepark, skilpaddepark, dinosaurpark og så videre. Hvis noen lager dem, da. :) Det samme gjelder landemerker som Frihetsgudinnen osv. Hvorfor ikke bare modde dem inn?

Lenke til kommentar

 

Stakkars deg asså, med deluxe versjonnen for 70kr mer får du med en hundepark (!!!) + litt mer.

Jeg gleder meg å teste hundeparken, blir det første jeg skal sette opp i byen :)

Hvorfor ikke bare installere alt det der via mods? Da kan nok få hundepark, kattepark, skilpaddepark, dinosaurpark og så videre. Hvis noen lager dem, da. :) Det samme gjelder landemerker som Frihetsgudinnen osv. Hvorfor ikke bare modde dem inn?

 

 

70 kr ekstra er til å leve med. Når spillet er såpass bra og bare koster 200 kr så betaler iallefall jeg gladelig 70 kr for noen monumenter og en hundepark. Årets beste kjøp, uten tvil.

Lenke til kommentar

90% ferdig å har sovet helt til kl 19, så nå er det bare å fikse kaffe me no godt til å slenge seg på sofaen å streame spillet til laptopen :)

Har sett litt på Youtube om spillet, men ikke så alt for mye så jeg ikke spoiler alt for meg selv. Hadde lovet meg selv å aldri kjøpe noe på release dagen eller forhåndskjøpe, men dette spillet ble såpass godt motatt av alle Youtuberene jeg følger så måtte skaffe det. 200kr er jo uansett et røver kjøp synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...