Gå til innhold

Sony Xperia z3 compact


Roxie

Anbefalte innlegg

Ser rundt om på vurderinger av denne mobiltelefonen at det er mange som erfarer at skjermen sprekker av seg selv. Stemmer dette?

Er på leting etter ny mobiltelefon, men vil ikke risikere at jeg må punge ut med 2000 kr ekstra for å bytte skjerm..

 

Finnes det noen mobiler som ligger i samme nivå hva gjelder batterikapasitet? Samsung S4? S5? Sony Z1? Alternativet er å kjøpe et ekstra batteri å ha liggende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom Elkjøp Tromsø i dag og spurte om denne telefonen, fikk et litt vridd svar på hva jeg kan gjøre om uhellet skulle være ute. Skyldte på kalde temperaturer, og at glasset ikke tåler påkjenningen. Litt tynt at den ikke tåler mer enn det.

 

Men så fikk jeg anbefalt Samsung S4 plus og LG G3. Må visst gå i tenkeboksen noen dager :)

Lenke til kommentar

Har også Z3C og har ikke knust den selv om den har hatt sine fall :-) Helt topp mobil, eneste jeg kan utsette er at batteritiden har forverret seg etter siste oppdatering(håper det går andre veien når jeg får lollipop) og at skjermen klikker til tider(tror at jeg trykker vilt over skjermen når jeg faktisk bare trykker på en knapp), tror det har noe med glovemode og gjøre.

Lenke til kommentar

Var i går og kjøpte Samsung S4+. De hadde den ikke inne nå, og jeg fikk ikke noen spesifikk leveringsdato. Begynner å angre nå. Har ikke lyst til å vente i flere uker siden jeg trenger ny telefon nå. Min iphone er nede for telling, så det haster :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Det er som regel baksiden som sprekker. Kan selvfølgelig ikke si noe om hvor høy prosentandel dette gjelder, men jeg må innrømme at jeg har hørt om det ganske så mange ganger. Og at Sony nekter å la dette gå på garantien. Men tar du sjansen, så gjør du det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Sjekk om skjermen din har løsnet. Se inn på telefonen fra den ene siden og trykk forsiktig ned på toppen eller bunnen av skjermen. Beveger den seg så har den løsnet. Oppførselen du nevner begynte samtidig med at eg oppdaget dette problemet på min telefon. Teorien min er at det er en sensor i telefonen som ikke er helt ok når det har skjedd, som skal sørge for å slå av skjermen når du holder telefonen til øret. Bare en teori. Verdt å sjekke(går kjapt) :)

Lenke til kommentar

Sjekk om skjermen din har løsnet. Se inn på telefonen fra den ene siden og trykk forsiktig ned på toppen eller bunnen av skjermen. Beveger den seg så har den løsnet. Oppførselen du nevner begynte samtidig med at eg oppdaget dette problemet på min telefon. Teorien min er at det er en sensor i telefonen som ikke er helt ok når det har skjedd, som skal sørge for å slå av skjermen når du holder telefonen til øret. Bare en teori. Verdt å sjekke(går kjapt) :)

Lenke til kommentar

Sjekk om skjermen din har løsnet. Se inn på telefonen fra den ene siden og trykk forsiktig ned på toppen eller bunnen av skjermen. Beveger den seg så har den løsnet. Oppførselen du nevner begynte samtidig med at eg oppdaget dette problemet på min telefon. Teorien min er at det er en sensor i telefonen som ikke er helt ok når det har skjedd, som skal sørge for å slå av skjermen når du holder telefonen til øret. Bare en teori. Verdt å sjekke(går kjapt) :)

Lenke til kommentar

Du har helt rett. Skjermen er ikke skikkelig på. Og problemet oppstod etter den var på reprasjon. Irriterende, for det kan tyde på at noen ikke har gjort en god jobb. Eller så løsner det lett? Uansett, jeg prøvde å presse det tilbake, men det gikk ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...