Gå til innhold

Sony Xperia z3 compact


Roxie

Anbefalte innlegg

Hei! Han nettopp fått Z3 Compact og har 2 problemer jeg håper noen her kan hjelpe meg med:

 

1: Etter å ha overført alt gammelt fra Z3 til Z3 Compact er det et 1-tall på meldingsikonet på startskjermen som indikerer 1 ulest melding. Dette stemmer ikke, jeg har gått igjennom samtlige meldinger og ingen er uleste. Hva gjør jeg for å få fjernet dette uten å måtte slette alle gamle meldinger?

 

2: Jeg får melding med lyd hver gang jeg mottar en epost, dette er veldig irriterende, hvordan slår man av meldingslyd for epost uten at meldingslyd for SMS blir borte samtidig? På min gamle Z3 var ikke dette noe problem, den forholdt seg stille når den mottok epost, varslet kun med tall på epostikonet. Jeg trodde Z3 og Z3 Compact var mer eller mindre like...

Endret av Sunkid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slå av varsel for epost i Gmail account settings , hvis det er det han bruker til epost

 

Jeg bruker både Gmail og andre kontoer, slo av varsler i begge appene og det forvant. Takk for tips!

 

Nå mangler jeg bare svar på spørsmål nr. 1 så er telefonen helt frisk... :-)

Endret av Sunkid
Lenke til kommentar

Noen som har tips for å få batteriet på Z3C til å holde litt lenger? Da jeg fikk den, holdt batteriet 3-5 dager, men etter siste oppdatering har jeg store problemer. I dag er den nesten utladet etter 10 timer i stand-by (full-ladet sent i går kveld, ikke brukt i natt, 10% igjen nå), og Strømstyring viser at det er en app som trekker mye strøm. Det er litt tilfeldig hvilken app dette gjelder, men det gjelder vanligvis en app som ikke er startet i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...