Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stolt av meg selv!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

300px-Brofist.jpg

 

 

Du snakket med en jente over 1.5 time og vet enda ikke hva hun heter eller hvor gammel hun er?

 

Å komme med personlige spørsmål er noe helt annet enn lett prat. Hadde du kommet med personlige spørsmål alt for tidlig så kunne ting skjært seg ganske godt.

 

 

Man trenger ikke å spørre. I løpet av 90 minutter bør det jo komme fram noe informasjon som kan si noe om alderen hennes. For eksempel kan hun ha vært på kino og sett en film med 18-årsgrense eller fortelle at hun studerer når hun ikke jobber. Det er heller ikke veldig personlig eller utaktfullt å spørre om navn eller alder. Det er jo ikke akkurat det samme som å spørre om seksuelle preferanser eller familiens sykdomshistorie.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en helt jævlig uke med kjærlighetssorg og alt, men da jeg leste dette måtte jeg smile litt! Det var bare megasøtt! Synes egentlig normalt sett at du burde ventet litt til, i det minste til du fikk navnet hennes. men herregud, det er verdt et forsøk og det at du faktisk brukte så lang tid med henne på en sabla bensinstasjon burde hun jo faktisk tenke litt over.. Kjør på og lykke til! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare ett lite tips. Ikke stalk henne for mye, det beste er å ikke stalke henne i det hele tatt. Samtalene blir mye mer innholdsrik hvis du vet så lite som mulig. Det er også lettere å svare på det hun sier hvis du ikke vet noe om henne i det hele tatt.

Endret av kjekset
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har hatt en helt jævlig uke med kjærlighetssorg og alt, men da jeg leste dette måtte jeg smile litt! Det var bare megasøtt! Synes egentlig normalt sett at du burde ventet litt til, i det minste til du fikk navnet hennes. men herregud, det er verdt et forsøk og det at du faktisk brukte så lang tid med henne på en sabla bensinstasjon burde hun jo faktisk tenke litt over.. Kjør på og lykke til! :)

Er i samme posisjon selv, og jeg også synes det var koselig lesing :)

 

Stolt av deg TS, stå på. Skulle ønske flere nordmenn var som deg (og henne, forsåvidt). Tror eneste rådet jeg kan gi er at du bør ta ting i ditt eget temp, heller sakte enn fort, og bare være deg selv, det funker jo tydeligvis. Og om du føler hun sier eller gjør noe som er negativt, drit i det og bare begynn "forfra" igjen. Du er ikke henne og du vet ikke hvorfor hun gjør som hun gjør. Poenget er: ikke overanalyser.

 

Håper du kommer med oppdatering etter hvert :) Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...