Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stolt av meg selv!


Anbefalte innlegg

uffda, kondolerer.

Spurte en kassadame på rema for en tid tilbake om telefon nr hennes og "ja det kan du få".

Etter noen meldinger fram og tilbake med flørtende tone, skrev hun at hun var forlovet og skulle gifte seg neste år. Hun var hyggelig og ønsket lykke til og flere fisk i havet osv...

 

Så sånn er livet :) Nå kan du drite i henne og se deg om etter andre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er stolt over deg! :)

 

Det krever sitt mot å våge og tørre å utsette seg for å bli avvist.

 

Fra en annen side er det verdt å ta med seg at du fikk positiv respons på deg og ditt vesen oppi det hele. Ikke verst bare det! :)

Fine og gode opplevelser som utvilsomt er verdt å ta med seg videre på vegen mot å finne din stjerne i livet.

 

Det blir din tur før du vet ordet av det. Det å ikke vite kan være spennende i seg selv.

 

 

Jeg heier fortsatt på deg ungdom! :)

Endret av eller
Lenke til kommentar

Vi er ihvert fall venner på Facebook. Og jeg kommer til å snakke vanlig med hu neste gang vi treffes. Har tenkt mye på hun i dag, drømte om hun i natt også. Litt deppa for at jeg ikke fikk det svaret jeg ville ha av hun. Men stolt over at jeg klarte å ta kontakt og spørre om å finne på noe :)

nesten i et forhold er det samme som singel. Kjør på, flørt, vær selvsikker, få henne til å velge deg. Du klarer det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det er sant. Men jeg tenker at kanskje hun sa at hun nesten var i et forhold for å teste meg? For å se om jeg virkerlig er interessert i henne eller bare gir blaffen i hun. For jeg gir ikke opp ennå! Jeg vil virkelig ha den herlige jenta. Så lenge hun er singel, så kjører jeg på! Jeg må kanskje kjempe hardt for å få henne.

Lenke til kommentar

Ja det er sant. Men jeg tenker at kanskje hun sa at hun nesten var i et forhold for å teste meg? For å se om jeg virkerlig er interessert i henne eller bare gir blaffen i hun. For jeg gir ikke opp ennå! Jeg vil virkelig ha den herlige jenta. Så lenge hun er singel, så kjører jeg på! Jeg må kanskje kjempe hardt for å få henne.

 

Ja, jenter er utspekulerte. Men er hun så utspekulert at hun vil "teste" deg ville jeg kastet henne på bålet og aldri sett meg tilbake. Sånn jenter kan jeg ikke fordra. Jeg er likevel redd du går rett i din egen felle akkurat nå. Som du skrev innledningsvis har det å sjekke opp jenter vært helt fremmed for deg. Fremgangsmåten din nå, etter at du vet at hun er opptatt er for meg hårreisende. Hadde jeg som kjæresten hennes funnet ut at du gikk bak ryggen hennes, og forsøker stadig å sjekke henne opp hadde jeg dænga deg rett ned.

 

...og dette kommer gjerne fram også, da jenter elsker å sladre om dette til sine kjærester:)

 

Warning, warning...

Lenke til kommentar

Ja det er sant. Men jeg tenker at kanskje hun sa at hun nesten var i et forhold for å teste meg? For å se om jeg virkerlig er interessert i henne eller bare gir blaffen i hun. For jeg gir ikke opp ennå! Jeg vil virkelig ha den herlige jenta. Så lenge hun er singel, så kjører jeg på! Jeg må kanskje kjempe hardt for å få henne.

Jeg vil anbefale deg å passe på hvordan du tenker og handler her nå. Det er en fin grense mellom sjarmerende og creepy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja det er sant. Men jeg tenker at kanskje hun sa at hun nesten var i et forhold for å teste meg? For å se om jeg virkerlig er interessert i henne eller bare gir blaffen i hun. For jeg gir ikke opp ennå! Jeg vil virkelig ha den herlige jenta. Så lenge hun er singel, så kjører jeg på! Jeg må kanskje kjempe hardt for å få henne.

Om jeg var deg, ville jeg tatt det helt rolig nå. Om hun faktisk er i et "nesten-forhold", eller bare sier det for ikke å såre deg, så blir det ikke bedre av at du presser henne.

 

Se på henne som et hyggelig bekjentskap som du kan prate med når dere treffes, ikke gi deg selv falske forhåpninger og behandle henne som en venn. Hvis hun har et snev av interesse for deg, så kan det at du ikke virker interessert faktisk forsterke det. Men det kan ta litt tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...