Gå til innhold

GTA V steam eller G2A.COM?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør høre med support på g2a. Hvis det er forhåndsbestillingstilbud så får du det ofte med, men de selger av og til slike keys ved siden av også =P og du får gjerne nøkkelen 1 døgn etter release om det betyr noe.

(Eneste jeg venta en stund på var diablo 3: reaper of souls, for det var det vist mange som handla der og de la inn keys manuelt.. )

Lenke til kommentar

Råder deg til å se denne før du forhåndskjøper spill.

 

 

Edit: Vi vet at GTA V er et rimelig bra spill, men vi vet ingenting om hvordan ytelsen blir på PC.

GTA IV ble aldri fikset å maskiner i dag sliter enda med å få god flyt i det spillet. For alt vi vet kan det være at du må ha det råeste av det råeste for å klare å spille GTA V når det kommer ut, spillet kan å være full at gamebreaking bugs for alt vi vet.

Vent noen dager til etter release å hør hva folk sier om spillet før kjøp er mitt råd, vi har klart å vente såpass lenge på dette spillet, så noen dager ekstra må man da klare.

Endret av KimWhinesAlot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Edit: Vi vet at GTA V er et rimelig bra spill, men vi vet ingenting om hvordan ytelsen blir på PC.

GTA IV ble aldri fikset å maskiner i dag sliter enda med å få god flyt i det spillet. For alt vi vet kan det være at du må ha det råeste av det råeste for å klare å spille GTA V når det kommer ut, spillet kan å være full at gamebreaking bugs for alt vi vet.

Vent noen dager til etter release å hør hva folk sier om spillet før kjøp er mitt råd, vi har klart å vente såpass lenge på dette spillet, så noen dager ekstra må man da klare.

 

GTA IV fungerer ganske bra den dag idag,

får lett 100+ fps på pcen min uten stutter,

har du prøvd å spille det i det siste på pc? :p

 

Har HD7970 og i5 3570k.

 

Og ja er enig at han burde vente med å kjøpe det etter release. :)

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

Rockstar lokker jo med en million penger på spillet hvis man bestiller før 1 februar, det frister litt! Får man det hvis man bestiller via G2A eller er det bare steam?

 

Som jeg har skjønt det får du 1 million hvis du preordrer. 300 000 ekstra hvis du bestiller før 1 Februar.

Lenke til kommentar

Rockstar lokker jo med en million penger på spillet hvis man bestiller før 1 februar, det frister litt! Får man det hvis man bestiller via G2A eller er det bare steam?

 

Om du kjenner noen som har GTA fra før av enten fra 360/PS3 eller Xbone/PS4 og som også skal ha det til PC så om de er over lvl 81 i online så kan de overføre sin gamle figur til pc å fortsette med det de hadde fra før. De kan da invite deg til å spille trash talk (lvl 81 mission). Er utrolig fort og enkelt å lære og gir mellom 13-20.000 i utbetaling hver gang. i tillegg mye RP. Tar da ca 4 timer kanskje å grinde 500.000.

 

Til single player så er ikke penger så farlig. Du får 500.000 tidlig, men kun til franklin ( det føles rett å slett litt feil, skulle i min mening i så fall være michael, han e iallefall passe rik, mens franklin bor i ghettoen :p )

Uansett så bare spill gjennom storyen. E fort og enkelt. Når du e ferdig så gjør du assassin missionan og da kan du enkelt makse opp pengan dine fra 35 million til 2.147 milliard.

 

Eneste som frister for min del akkurat nå er at man får med ett gratis spill med på kjøpet. San Andreas fra steam eller ett valgfritt fra Rockstar Warehouse. For min del måtte det blidd Bully ettersom jeg har spilt så å si alle andre spillan uendelig mye. Midnight Club er for gammelt for min del. Manhunt var tøft, men hadde kjip stealth.

 

Til de som ikke har spilt de annbefaler jeg Max Payne 3 på det høyeste. Litt mye cutscenes og litt mye rare effekter i cutscenesan iforhold til 1rn og 2rn, men fortsatt ett mesterverk i min mening.

Lenke til kommentar

GTA V kommer garantert til å skaffe på PC. Men jeg sliter med å forstå hvorfor det frister å få ekstra penger i spillet tidlig? Det er jo omtrent like morsomt som å skrive inn en juksekode i gamledager (eller trainers for de som er gamle nok)?

 

Jeg kan forstå kosmetiske ting, eller kanskje et kult våpen/rustning/osv (så lenge det ikke gir nevneverdige fordeler), men å få fordeler i et spill ved å bestille tidlig... For meg oppsummerer det veldig mye av hva som er feil med preorders og spillindustrien generelt. Pay 2 Win i et singleplayer-spill?

 

Med det sagt... Jeg kom i skade for å bestille The Witcher 3. Uten fordeler så langt jeg vet, men til en veldig god pris. Jeg skammer meg litt, men tror det vanskelig kan bli dårlig.

Lenke til kommentar

 

 

-snip-

GTA IV fungerer ganske bra den dag idag,

får lett 100+ fps på pcen min uten stutter,

har du prøvd å spille det i det siste på pc? :p

Har HD7970 og i5 3570k.

Var det sarkasme eller...? GTA IV kjører fremdeles som dritt på alle maskiner.

 

 

Det kjører veldig fint med over 60fps på min 2 år gamle PC, så du tar nok feil der.

Lenke til kommentar

Var det sarkasme eller...? GTA IV kjører fremdeles som dritt på alle maskiner.

 

Nei,

det fungerer bra på min pc,

ikke min feil at du ikke får det til å kjøre smooth på din pc. :p

 

Jeg skal ta å laste det ned på Steam nå og ta screenshot av fpsen min,

blir ikke å laste opp screenshot før søndag though.

Lenke til kommentar

 

 

 

-snip-

GTA IV fungerer ganske bra den dag idag,

får lett 100+ fps på pcen min uten stutter,

har du prøvd å spille det i det siste på pc? :p

Har HD7970 og i5 3570k.

Var det sarkasme eller...? GTA IV kjører fremdeles som dritt på alle maskiner.

 

 

Det kjører veldig fint med over 60fps på min 2 år gamle PC, så du tar nok feil der.

 

60fps i et spill som er 7 år gammelt tyder jo på at det er elendig optimalisert. Vi har jo ingen garantier på at GTA V vil være spillbart med dagens kort. Kanskje vi må vente 7 år for å kunne spille spillet med en akseptabel fps.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Råder deg til å se denne før du forhåndskjøper spill.

 

 

Edit: Vi vet at GTA V er et rimelig bra spill, men vi vet ingenting om hvordan ytelsen blir på PC.

GTA IV ble aldri fikset å maskiner i dag sliter enda med å få god flyt i det spillet. For alt vi vet kan det være at du må ha det råeste av det råeste for å klare å spille GTA V når det kommer ut, spillet kan å være full at gamebreaking bugs for alt vi vet.

Vent noen dager til etter release å hør hva folk sier om spillet før kjøp er mitt råd, vi har klart å vente såpass lenge på dette spillet, så noen dager ekstra må man da klare.

 

Dett er et VELDIG godt poeng, men dessverre har vi nok av idioter som biter på hver eneste gang. Men for all del, det er tross alt deres penger.. jeg nekter å kjøpe FØR reviews er ute. Er møkk lei dårlige releaser(BF4, SimCity(som fortsatt er søppel), meste fra Ubisoft osv).

 

Om folk ønsker å kjøpe et produkt som fungerer BRA ved release, må dere vente til reviews er ute. Ingen gidder å kjøpe et halvferdig spill, right?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er sant, men det kjører fremdeles ikke "som dritt på alle maskiner.", som var poenget mitt.

Jeg har spilt det endel i det siste. På HD7950 og i52500K.

Det er ikke akkurat silkemykt.

Ræv mouse accel i alle retninger, stuttering, lagging og tidvis lav FPS.

Jeg har dog ikke giddet å gjøre andre fixer enn den man må legge inn for å kunne bruke skjermkort med mer enn 2GB VRAM.

Det er ganske flaut at Rockstar ikke har fikset opp et så stort spill på så mange år. Det alene er grunn nok for meg til å ikke forhåndsbestille (finnes plenty av andre grunner også)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...