Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, forsøkt restart opp til flere ganger. Ingen bedring. Er jo en sann tolmodighetstest å lade mobilen nå.

Virker nesten som om mobilen har gått i en slags safemode mtp lading  :hm:

 

Prøvd å skru telefonen helt av og lade den for å se om det går fortere ?

Kunne du brukt den orginale laderen, med telefonen på i nå, og se om den "fast charger" ? 

 

Utenom det så kommer jeg bare over standard svarene som, reset telefonen, slett apper du nylig har installert, clear ram

 

men du kan prøve denne

 

> First step is to head toward the dialer.

> Next type *#9900#.

> A new page will be visible.

> Scroll down to reach the bottom and select ‘Low battery dump’.

> Turn it on. That’s it. This method may fix the issue.

 

 

Lykke til

 

ps. Sto og forresten at telefonen lader tregere om den blir overopphetet, har du den i et cover eller deksel monn tro ? 

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Prøver å lade den nå mens den er avslått. Håper på å merke raskere lading ganske raskt.

Har deseverre ikke tilgjengelig den orginale laderen da den er mistet, men skal kjøpe ny ila helgen.

 

Ja, har den i et clear wiev deksel, men mobilen er helt kjølig og fin, så er nok ikke overoppheting.

 

Takker for hjelp så langt. Skal teste ut rådene her :)

Lenke til kommentar

 

Har deseverre ikke tilgjengelig den orginale laderen da den er mistet, men skal kjøpe ny ila helgen.

 

 

 Mener temmelig sikkert at den originale laderen har en påskrift som sier at den er for fast charging. Setter du den direkte inn i S6 går det veldig fort. Lader du via trådløs lader går det saktere. 

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte S6 for et par dager siden og har et problem. YouTube-appen virker ikke. Den åpner, men står bare og "snurrer" uten at noe skjer. Jeg kan skru på Chromecast og gå inn i menyen, men kan ikke søke og ingenting laster. Samboer kan sitte i samme rom på samme nettverk med S5 og der virker YouTube. Jeg har selvsagt forsøkt å restarte mobilen uten noen hell.

 

Noen som har vært borti dette, og evt har noen løsning?

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

Prøver å lade den nå mens den er avslått. Håper på å merke raskere lading ganske raskt.

Har deseverre ikke tilgjengelig den orginale laderen da den er mistet, men skal kjøpe ny ila helgen.

 

Ja, har den i et clear wiev deksel, men mobilen er helt kjølig og fin, så er nok ikke overoppheting.

 

Takker for hjelp så langt. Skal teste ut rådene her :)

 

Forsøkte å lade min med en "uoffisiell" lader for en stund tilbake, og opplevde samme problemet. Fant ut at USB-tilkoblingen til ladekablen ikke satte skikkelig fast i laderen, men når jeg dyttet den inn så fungerte fast charge igjen. Du kan jo sjekke om det hjelper :)

Lenke til kommentar

Noen som kontinuerlig bruker "strømsparing"? Tenkte eg skulle prøve det. Er også interessert i en app som gjøe det samme som Sony's Stamina Mode, om noen har tips.

Neeh, telefonen blir så "kjedelig" når den skal spare på strømmen sin ;) Jeg lader heller hyppig, men bruker det nå jeg skal være lenge uten tilgang til lader. Har ikke brukt Sony på en stund nå, hva gjør Stamina Mode som ikke Strømsparing gjør? 

 

Ellers kan du ta en kikk på Greenify, men slike apper virker best med root-tilgang. 

Lenke til kommentar

 

 

Noen som kontinuerlig bruker "strømsparing"? Tenkte eg skulle prøve det. Er også interessert i en app som gjøe det samme som Sony's Stamina Mode, om noen har tips.

Neeh, telefonen blir så "kjedelig" når den skal spare på strømmen sin ;) Jeg lader heller hyppig, men bruker det nå jeg skal være lenge uten tilgang til lader. Har ikke brukt Sony på en stund nå, hva gjør Stamina Mode som ikke Strømsparing gjør?

 

Ellers kan du ta en kikk på Greenify, men slike apper virker best med root-tilgang.

Stamina Mode lukker vel program og forhindrer databruk i standby, er ikke 100% sikker. Det funker i alle fall veldig godt på min bror sin Sony telefon.

 

Fikk selv en oppdatering på 245mb nå.

Lenke til kommentar

Og ein ting til : Er ikkje det eit alternativ på tastaturet der ein kan skrive inn eit ord og så får man opp forslaget på emoji? Viss eg foreksempel skriv "bil" - at bilde for bil kjem opp som alternativ?

Har ikkje "Swiftkey" det alternativet? Husker å ha prøvd det.

Lenke til kommentar

 

Og ein ting til : Er ikkje det eit alternativ på tastaturet der ein kan skrive inn eit ord og så får man opp forslaget på emoji? Viss eg foreksempel skriv "bil" - at bilde for bil kjem opp som alternativ?

Har ikkje "Swiftkey" det alternativet? Husker å ha prøvd det.

Då skal eg prøve det

Lenke til kommentar

Da har madammens S6 Edge vært inne på service pga. riper i skjerm forårsaket Clear View-coveret til Samsung.
Inn på verksted tirsdag, byttet skjerm i dag og estimert tilbake i morgen til forhandler.

Det kaller man god service fra NetCom og Deltaservice. :)

Endret av Ziiimba
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...