Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplever og bedre batteritid etter 5.1.1. Har ikke gjort målinger før og etter, men opplever den som markant bedre.

Ok, da er det sikkert begge deler. Men har googlet dette i flere dager nå for å finne en løsning på min edge, da batteritiden på min ble dårligere etter jeg oppdaterte den. Nå ligger jeg på sånn 10-14 timer med ca 3-4 timer SOT. Hva ligger du på?

Lenke til kommentar

 

 

Opplever og bedre batteritid etter 5.1.1. Har ikke gjort målinger før og etter, men opplever den som markant bedre.

Ok, da er det sikkert begge deler. Men har googlet dette i flere dager nå for å finne en løsning på min edge, da batteritiden på min ble dårligere etter jeg oppdaterte den. Nå ligger jeg på sånn 10-14 timer med ca 3-4 timer SOT. Hva ligger du på?
Akkurat nå ligger min screen on på ganske nøyaktig null! Klarte å miste telefonen i sjøen i går, og oppdaget det først etter ca 20 minutter. Den er med andre ord stein dau...

 

Om ikke hodet mitt svikter meg helt, så lå det på 4+ med skjermtid.

Lenke til kommentar

noen som klarer å miste mindre enn 1% pr time på standby?

føler jeg har gjort alt jeg kan uten å skru av viktige funksjoner, og jeg mister fort en 10-12% i løpet av 8 timers søvn.

 

min iphone6 mistet knapt 1% i samme tidsrom.

I går la eg meg med 96% strøm igjen, satt tlf på flymodus, lukka alle apps og "tømte" RAM. 8-9 timer senere hadde eg fortsatt 96%.

 

Trikset er; Slå av ALT. (Kantskjerm, Alt under Innstillinger - Bevegelser og Gester, Synkronisering for kontoer du ikke trenger, Deaktiver alle apper du ikke trenger, Slå av automatisk lysstyrke, wifi i sovemodus og alle unødvendige posisjonstjeneste-tjenester osv....)

 

I tillegg til dette har eg resatt telefonen helt hver gang eg har oppdatert.

 

Ja, eg bruker kanskje i overkant mye tid på dette, men eg har også brukbar batteritid :)

Lenke til kommentar

Noen som har fått testet ut Emergency mode da ? 

 

Synes de kunne lige så godt ha latt være å legge den til, TOS'en er jo basically kokt ned til: " Tanken vi har er god, og under optimale 100% tilrettelagte forhold så kan denne være en livredder,men ikke forvent noe og vi garanterer ingenting" 

...Really Samsung -.- falsk trygghet much ? 

Lenke til kommentar

Du går med mobidata og wifi på hele tiden? Da kan du ikke forvente så alt for mye av dagens smarttelefoner. En burde ha som vane å slå av wifi og mobildata når disse ikke er i bruk.

 

Har aldri noengang skrudd av verken WiFi eller mobildata "når jeg ikke trenger det" på noen av mine smarttelefoner opp igjennom årene og jeg har aldri hatt problemer med å komme meg igjen en hel dag med moderat bruk?

 

Hvorfor i allverden skal man godta at en toppmodell til 6000kr+ ikke skal kunne klare å ha på helt essensiell funksjonalitet som WiFi og mobildata 24/7? Du vil jo ikke kunne motta pushvarslinger for e-post eller noe som helst om du går rundt uten WiFi og mobildata store dele av tiden... Totalt meningsløst spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig har jeg det på hele tiden, hvis ikke kunne jeg bare kjøpt meg en gammel flipptelefon. Er fornøyd med batteriet generelt, får rundt 5 timer med skjermen på under bruk.

Hva som derimot er langt fra like bra som min iphone6 er standby. Rart apple får til så mye bedre standbytid med mye mindre batteri.

Ingen selvfølge :) Hva har en gammel flipptelefon å gjøre med dette? Eg sier deg bare hvorfor du opplever dårlig standby tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...