Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

53 minutes ago, ChopperReid said:

Samme svaret hver gang fra venstrevridde i Norge om at 2 kristne norske utøvde terror her. Breivik og Manhaus gjorde ingenting motivert av deres kristne tro, de var høyreekstreme rasister som hatet utlendinger og levde i sin egen verden om at dem måtte fysisk stoppe inntoget av andre raser.

Hadde ingenting med bibelen å gjøre i motsetning til islamske terrorister som legger alt dem gjør i allahs navn. 

At noen mener at det islamske inntoget i vesten ikke er blitt er problem er skremmende. Problemet er ikke deres idiotiske religion, problemet er hvordan de utøver den og ikke respekterer vestlig kultur, nekter å integrere seg, vil ha sharialover i Norge osv. De har en tankegang når det gjelder kvinner, legning og alt som resten av vesten tolererer som tilhører 1000 år tilbake i tid i forhold til andre religioner.

 

 

Hadde jeg dratt til Saudi Arabia og krevd å leve som jeg gjør her og gitt faen i deres kultur hadde jeg blitt steinet iløpet av ett døgn. Dere vet, som de gjør med sine egne døtre om dem har hatt sex uten å være gift. 

 

Når dere begrunner all urett begått av mennesker som kan mistenkes å ha muslimsk bakgrunn som et problem med islam tenker jeg min påstand om at de to terroristene vi har hatt i Norge er kristne står fjellstøtt. 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, ism_InnleggNO said:

Og langt flere "vestlige" blir drept av andre "vestlige". Ligger det et poeng begravet ett eller annet sted her? 🤦‍♀️

Det var ikke for å få frem et poeng, det var for å rette på faktafeil.

 

6 minutes ago, ism_InnleggNO said:

Når dere begrunner all urett begått av mennesker som kan mistenkes å ha muslimsk bakgrunn som et problem med islam tenker jeg min påstand om at de to terroristene vi har hatt i Norge er kristne står fjellstøtt

Øksemannen på Kato air, og knivstikkingen på Kiwi i Oslo er raskt glemt skjønner jeg. Og da er jeg snill og ikke tar med alle ranene, voldtektene og drapene utførd av innvandrere fra muslimske land. Men for all del, problemet i Norge er de 2 du tenker på. Hodet i sanden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Red Frostraven said:

Jeg må da vitterlig ha begravd det punktet så grundig at det er helt ufattelig at du ikke har lært å ikke ta det opp igjen.

Begravd det punktet? Det er så mye svada fra deg at jeg har ikke fått meg meg at du har begravd det. La meg gjette, du har bestemt deg for at det er høyreekstreme og trump-supportere som står for alle overfallsvoldtektene som skjer i norge?

  

Just now, ism_InnleggNO said:

Typisk rasister. Er det en med fremmed bakgrunn som har gjort noe er det på grunn av "kultur" eller "religion" (rasister er visstnok tankelesere), men når "nordmenn" gjør akkurat det samme blir det ikke en gang lagt merke til…

Her kommer første omgang med rasistanklager ja. Man kan nesten stille klokka etter det.

Nei ABB eller manshaus ble "nesten ikke lagt merke til". Så rasistiske er nordmenn ikke sant?

 

 

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (1 minutt siden):

Begravd det punktet? Det er så mye svada fra deg at jeg har ikke fått meg meg at du har begravd det. La meg gjette, du har bestemt deg for at det er høyreekstreme og trump-supportere som står for alle overfallsvoldtektene som skjer i norge?

Det er lørdag, så jeg får ta å eie deg grundig igjen på tema du diskuterer uten å ha peiling på, igjen da.

"Overfallsvoldtekter."

Hvor mange av de over 240 000 kvinnene i Norge som har blitt utsatt for voldtekt har blitt utsatt for overfallsvoldtekter..?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor mange av de over 240 000 kvinnene i Norge som har blitt utsatt for voldtekt har blitt utsatt for overfallsvoldtekter..?

Hvor mange har blitt voldtatt av muslimer -- sånn circa..?

---

Fasiten på sistnevnte er:
Mindre enn andelen de utgjør av befolkningen i prosent.

https://www.nkvts.no/rapport/vold-og-voldtekt-i-norge-en-nasjonal-forekomststudie-av-vold-i-et-livslopsperspektiv/?fbclid=IwAR0s-rEaKAo_BKb2EDVdekyhZtiYpE0bSM3HIW_e70IXaXwsCc999kB2P2I

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Red Frostraven said:

Hvor mange av de over 240 000 kvinnene i Norge som har blitt utsatt for voldtekt har blitt utsatt for overfallsvoldtekter..?

Hvor mange har blitt voldtatt av muslimer -- sånn circa..?

---

Fasiten på sistnevnte er:
Mindre enn andelen de utgjør av befolkningen i prosent.

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare deg fordi du har jo alltid rett samme hva, og alle andre er dumme.

Saken er at folk med innvandrerbakgrunn er overrepresentert på alle kriminalstatisstikker i norge i forhold til folketall. Det er fakta og kan ikke benektes, ikke engang av deg. Punktum.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vet du tallene for feks Sverige, Red? De har vel omtrent dobbelt så mange muslimer som Norge i %, og mye av det sosiale kan vel kanskje sammenlignes med Norge. 

Vet ikke hva man skulle brukt sammenligningen til, annet at hvis man tar imot for mange, for fort, så vil det kanskje bli laget grupper og samfunn med mennesker som innad har en annen oppfatning om hvordan ting skal være, og at det således kan bli adskilte samfunn slik vi ser i Sverige, som vi nesten ikke ser i Norge. 

Kanskje også burde hatt med statistikk fra Saudi arabia og Iran også, for å se om voldtekter er noe muslimer gjør mer av enn alle andre. 

Voldtekt handler uansett ikke om religion. 

 

Endret av Baranladion
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (59 minutter siden):

 

Men vi er i krig, og vi og våre allierte har drept hundretusener.

Det er langt mer forståelig at konservative arabere opplever vesten som en fiende, enn motsatt -- da de faktisk drepes av vestlige.

...

 

 

Du har helt korrekt i at vesten har selv skapt sin fiende i Islam dette er 100% korrekt og ekstremt tragisk.

Alt startet med Israel der vesten ga litt for mye etter som eks godtok mord på diplomater osv fra Jødiske terrorister.

Hvor lite vesten bryr seg om hva som skjer med Urygir Muslimer i Kina er også enda et bevis på sannheten i hva du skriver over her.

Jeg vet det finnes moderate muslimer, men blant fleste av muslimene er ikke de muslimer det er hele greia med Islam, det er nesten ikke åpent for tolkinger av skriftene det håper jeg man får endret med tiden.

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (22 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare deg fordi du har jo alltid rett samme hva, og alle andre er dumme.

Saken er at folk med innvandrerbakgrunn er overrepresentert på alle kriminalstatisstikker i norge i forhold til folketall. Det er fakta og kan ikke benektes, ikke engang av deg. Punktum.

Nei -- dere velger helt selv å være dumme, og ikke sette dere inn i fakta, og velger å unngå fakta hver gang det presenteres, og velger å falle tilbake på de samme slitte og motbeviste argumentene.

Kriminalstatistikken forteller noe om anmeldelser -- ikke om forekomst av forbrytelser.
Det er dens svakhet.

---

Og du vet seriøst ikke hvorfor vi tar i mot asylsøkere -- etter hvor mange år med terping..?
Vi tar ikke i mot asylsøkere fordi vi tror at vi oppnår mindre kriminalitet -- men fordi det er den riktige tingen å gjøre.
Selv de mest tullete statsrådene i FrP evner å forstå at vi må ta i mot kvoteflyktninger, selv om de sier noe annet utad til sine lettlurte velgere:

Det er svært enkelt:
Om vi selv ønsker å noen gang ha noen moralsk rett til å flykte fra Norge, så trenger vi å gi andre asyl.
Vi har også bidratt til å drepe tusener av mennesker i kriger utført på vegne av vestens politiske høyreside, og menneskene som lever i samfunnene vi har bidratt til å destabilisere for å sikre oljeprisen fortjener en oppreising.

Videre, så er det en minoritet av mennesker i midtøsten som er høyreekstreme -- og vi søker ikke å gi høyreekstreme eller kriminelle muslimer asyl.
Det forandrer ikke vår moralske plikt til å ta i mot asylsøkere.

---

Innvandrere er underrepresentert for voldtekter av etnisk norske -- poenget høyreekstreme gang på gang vender tilbake til.
Vi ser beviser for dette i trygghetsundersøkelser for Norge, Danmark, Tyskland, USA og Sverige.
Vestlige anmelder ikke "våre egne" for voldtekt eller vold, selv om vi utsettes for vold og voldtekt oftere av "våre egne" enn fra minoriteter.

Videre så forteller gjennomganger av kriminalstatistikken at vestlige anmeldes sjeldnere selv når de har gjort udåder, havner i konfliktråd i stedet for rettssaker, blir frifunnet eller slipper tiltale oftere, og har lavere odds for å bli dømt, enn minoriteter. 

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Simkin skrev (2 minutter siden):

I det minste gir det et innblikk (ref innlegget over) i sinnet til koko-venstre. Så skjønner man kanskje litt mer hvorfor ting er som de er. Fasinerende, men dog skremmende.

Ja -- noen bruker faktisk virkeligheten til å gjøre seg opp en forståelse for hvorfor folk oppfører seg som de gjør.

Jeg forstår at det er skremmende for folk som bli fortalt hva de skal mene at youtubere og twitter-personligheter.
...

Tenk om høyreekstreme muslimer, og høyreekstreme vestlige i stedet hadde samme rasjonelle forståelse av situasjonen.

Da ville ikke vi hatt noe problem relatert til asylsøkere, eller ekstremisme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (1 time siden):

...voldtekter igjen.

 

Faktum er faktum, 99% av alle overfalls voldtekter i Norge er begått av ikke vestlig innvandrere, samme ser man overalt i Europa.

 

Red Frostraven skrev (1 time siden):

Nei -- dere velger helt selv å være dumme, og ikke sette dere inn i fakta, og velger å unngå fakta hver gang det presenteres, og velger å falle tilbake på de samme slitte og motbeviste argumentene.


 

🙄Snakker du om deg selv nå eller ?

Endret av DaniNichi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
DaniNichi skrev (10 minutter siden):

Faktum er faktum, 99% av alle overfalls voldtekter i Norge er begått av ikke vestlig innvandrere, samme ser man overalt i Europa.



...la oss ta en analogi.

Det er 240 000 mennesker som har blitt slått i ansiktet i Norge.
20 mennesker blir slått i ansiktet av folk som bruker oppvaskhansker hvert år.

...og så velger en gruppe mennesker å både ignorere de 239 000 ofrene som ikke har blitt slått i ansiktet av gjerningsmenn uten oppvaskhansker, for å fokusere på problemet at folk med oppvaskhansker utøver vold.

...

Det er hakesleppende bedriten kirsebærplukking med mikroskop og pinsett -- og rett og slett pinlig, da samme gruppe driter en lang marsj i 239 000 ofre, for å fokusere på 20-30 ofre, fordi de ikke bryr seg om rett eller galt -- kun deres ondsinnede agenda mot en minoritet.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (14 minutter siden):



...la oss ta en analogi.

Det er 240 000 mennesker som har blitt slått i ansiktet i Norge.
20 mennesker blir slått i ansiktet av folk som bruker oppvaskhansker hvert år.

...og så velger en gruppe mennesker å både ignorere de 239 000 ofrene som ikke har blitt slått i ansiktet av gjerningsmenn uten oppvaskhansker, for å fokusere på problemet at folk med oppvaskhansker utøver vold.

...

Det er hakesleppende bedriten kirsebærplukking med mikroskop og pinsett -- og rett og slett pinlig, da samme gruppe driter en lang marsj i 239 000 ofre, for å fokusere på 20-30 ofre, fordi de ikke bryr seg om rett eller galt -- kun deres ondsinnede agenda mot en minoritet.

Jeg bor ved Hausmania samt hengt der og du er jo helt lik dem, nesten som dere alle har sittet sett samme "klipp" til dere ikke klarer se noe annet.

Sorry, men er det noen som aldri klarer skifte meninger eller se andre synespunkter er det slike som deg uansett om man servere dere faktum etter faktum.

Nesten ingen orker diskuter med dere heller fordi deres utopia er faktum alt annet er bullshit eller høyre propaganda.

Glad jeg sitter godt fast i midten så kan jeg le av begge sider av spektre i politikken. 

Endret av DaniNichi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...