Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
13 hours ago, Aiven said:

 

Heldig for deg at det fortsatt begås drap av islamister da, så du kan tanke opp frykten din :D Whatever floats your boat :D

Ærlig talt, snakk om tullete kommentar. Heldig for meg at drap blir begått? 
Som at jeg skulle ønske at folk blir drept? 
Ikke snakk om frykten min,  du verken kjenner meg eller vet hvem jeg er. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
38 minutes ago, debattklovn said:

Ærlig talt, snakk om tullete kommentar. Heldig for meg at drap blir begått? 
Som at jeg skulle ønske at folk blir drept? 
Ikke snakk om frykten min,  du verken kjenner meg eller vet hvem jeg er. 

Du inkluderer «islam er en voldelig religion» som en begrunnelse til å stanse muslim innvandring. Da er du heldig selv om du ikke ønsker at folk blir drept. På andre hånd så lenge du ikke ønsker å diskutere årsakene til volden annet enn «islam er ond» og mulige løsninger så bryr du deg lite om ofrene og mer om å overbevise andre hvor voldelig muslime er.  
 

Merkelig nok vil du importere politikk fra et mye mer voldelig samfunn enn den norske.  

Endret av jjkoggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (3 timer siden):

Ærlig talt, snakk om tullete kommentar. Heldig for meg at drap blir begått? 
Som at jeg skulle ønske at folk blir drept? 
Ikke snakk om frykten min,  du verken kjenner meg eller vet hvem jeg er. 

 

Sikkert litt dumt å le av deg, siden det er såpass mange som deler den frykten der og da bør man jo forsøke å snakke sammen. Jeg kjenner (til) flere. Men jeg undres over at folk henger seg opp i små tall, bare fordi de har et muslimflagg på seg. Amerikanerne har drept millioner i Midt-Østen. Så fort en islamist dreper 5, så er det plutselig en big deal. Og sammenhengen oversees totalt. Jeg forstår at det er lett å påvirkes av mediene som er eid av kapitalistiske vestlige interesser og ikke er interessert i å kritisere imperiet. Men som gjerne casher inn på å trigge redde menneskers islamfrykt, dag ut og dag inn. Den ene dagen ler jeg av hele greia, den neste gråter jeg.

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (17 minutter siden):

For noe vås. De fleste som blir drept i midt-østen blir drept av muslimer.

 

Det kommer vel litt an på hvilke tidsrom man måler. Men det er riktig at fler dør i maktvakuumet som oppstår etter at vestlige land styrter regimer. Hadde noen styrtet Norges myndigheter og innsatt et nytt regime, ville vi sikkert fått litt trøbbel her i landet også, i det minste etter at samfunnet er smuldret opp og knust av år med krig. Soldater i kamp tyr mer til religion enn andre. Men deres kristne tro ville ikke vært noen årsak til borgerkrigen. Troen kommer av krigen, ikke motsatt.

Endret av Aiven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

3 politibetjenter skadet i terrorangrep i Frankrike på mandag. Mistenkte er en IS-sympatisør. Mistenkte brukte en bil til å kjøre i to politimotorsyklister, blant annet. 

Quote

The 29-year-old attacker, who is being referred to as Youssef T, has since admitted 'I did it for ISIS,' according to investigators speaking to the Parisien newspaper.

3 sivile drept av en selvmordsbomber  i forgårs. 
Afghanske myndigheter holder islamistene i Taliban skyldig for angrepet, men ISIS er også aktiv i området. 

Endret av debattklovn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...