Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

6 minutes ago, Tåkefyrste said:

Ikke alle, men de velger å være tilhenger av en umoralsk ideologi. Ikke alle nazister er slemme heller, men de velger også å støtte en umoralsk ideologi.

Minn meg på kva umoralsk ideologi dei følgjer igjen. Terrorisme? Vel, der er du jo shit out of luck, gitt at det berre er tullprat.

Så du meine 1.9 milliarder mennesker er nazister fordi du har ein eller anna vag, uforklarlig sans av hat mot dem... Hm.

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Just now, ex-jordbærplukkeren said:

det han mente er at både ekstreme muslimer og nynazister er forskellige sider av samme mynt, at de hater bare for å hate, haters gonna hate, bitchers gonna bitching

Nope! Det er ikkje det han meine. Det har han vore veldig tydeleg på. Om han prøve den vinkelen no driv han med direkte heilomvending og ljug.

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar
43 minutes ago, Tåkefyrste said:

Ikke alle, men de velger å være tilhenger av en umoralsk ideologi. Ikke alle nazister er slemme heller, men de velger også å støtte en umoralsk ideologi.

Nazisme er en klar presis ideologi mens Islam tolkes på utallige forskjellige måter.  Det du gjør er å fordømme alle under samme kam- klassisk bigotry - like umoralsk og forkastelig som rasisme

  • Liker 3
Lenke til kommentar
2 hours ago, Tåkefyrste said:

Hva som er umoralsk og forkastelig er å støtte folk som praktiserer en ideologi som har millioner av liv på samvittigheten. Jeg skjønner ikke at dere kan sitte her å forsvare islam. Skam dere.

Hvis bare det var «en» ideologi som alle tok like alvorlig og var enige om ville du kanskje ikke uttrykke så mye bigotry

At du angriper alle , mange som ikke kan lese, og kjenner ikke noe annet er utrolig synd og ignorant

Endret av jjkoggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
20 minutes ago, Drunkenvalley said:

Om dette var tolkninga di ut frå kva jjkoggan sa er det kanskje på tide du går tilbake til skolebenken sjølv... :) 

Kanskje det er på tide at du leter i kjøkkenskapene dine etter noen argumenter istedenfor alle disse personkommentarene som du kommer med til dine meningsmotstandere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (8 timer siden):

Hva som er umoralsk og forkastelig er å støtte folk som praktiserer en ideologi som har millioner av liv på samvittigheten. Jeg skjønner ikke at dere kan sitte her å forsvare islam. Skam dere.

...sier en nasjonalist som er glad i den hvite rase, vestlig kultur, og mindre glad i alle andre.

Seriøst.
Ta deg en kikk i speilet en dag.
Kjøp et filosofisk speil først om du ikke har det, og reflekter litt.

Lenke til kommentar
10 minutes ago, debattklovn said:

Hva er galt med å være glad i vestlig kultur? Er vestlig kultur mindre bra enn f.eks kultur fra Nord-Korea, Saudi-Arabia eller Afghanistan? 

Ikkje ein kjeft her som seie at du ikkje kan vera glad i vestlig kultur, så kva var det du prata om om at folk måtte komme med argumenter i stedet for "personkommentarer" igjen? ?

Hold deg til kva folk faktiskt seie, du.

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (18 minutter siden):

Hva er galt med å være glad i vestlig kultur? Er vestlig kultur mindre bra enn f.eks kultur fra Nord-Korea, Saudi-Arabia eller Afghanistan? 

Jeg er også glad i vestlig kultur, akkurat som muslimer også kan være glad i islamsk kultur.

Problemet oppstår når man sitter med et glansbilde, og synes at alle andre kulturer er grusomme, fordi man ser på glansbildet av sin egen, og på den svartmalte baksiden av andre mennesker sine kulturer.

Anser du nazismen og nazismen som en del av norsk kultur..?
Ikke..?

Tror du liberale muslimer ser på høyreekstreme muslimer som en del av deres kultur..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Red Frostraven said:

...sier en nasjonalist som er glad i den hvite rase, vestlig kultur, og mindre glad i alle andre.

Seriøst.
Ta deg en kikk i speilet en dag.
Kjøp et filosofisk speil først om du ikke har det, og reflekter litt.

Du kjenner ikke meg, så ikke lat som.

Vestlig kultur er forresten overlegen islamsk kultur, det er ikke et spørsmål om preferanser engang. Vestlig kultur har skapt nasjoner som er attraktive for alle å flytte til, og i store deler av verden gjør de alt for å komme seg til et vestlig land.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (28 minutter siden):

Du kjenner ikke meg, så ikke lat som.

Vestlig kultur er forresten overlegen islamsk kultur, det er ikke et spørsmål om preferanser engang. Vestlig kultur har skapt nasjoner som er attraktive for alle å flytte til, og i store deler av verden gjør de alt for å komme seg til et vestlig land.

Hvis du ser bort fra segmentet av befolkningen du tilhører, ironisk nok, så er vestlig kultur bra.

På samme måte er muslimsk kultur bra hvis du ser bort fra de hatefulle blant muslimene som ikke ønsker å komme overens med andre mennesker fra andre kulturer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er litt vakkert.

Jeg trodde aldri jeg kom til å se noen kaste stein i et speilhus på sirkus mens de møter seg selv i døren.

Vestlig kultur inkluderer, for referanse, kjønnslemlestelse av gutter, jødehat, kvinneundertrykkelse, homohat, dødsstraff, drap av kjærester og drap av politiske motstandere, og krig i vinnings hensikt --  det spørs bare hvor langt til høyre / langt mot konservativ tankegang du går.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...